قهوه ساز مباشی ارزان تر است یا فیلیپس؟

بهترین مارک قهوه ساز موجود در بازار + قیمت قهوه ساز مباشی

شما هم تا قهوه نخورید روزتان آغاز نمی‌شود و نمی‌توانید سراغ کارهای خود بروید؟ برای شما هم رایحه‌ی قهوه‌ی دم کشیده بهترین عطر در دنیاست؟ حتما می‌دانید که یک قهوه‌ساز خوب و باکیفیت در دم آوردن یک فنجان قهوه‌ی خوش‌طعم چقدر تاثیر دارد! اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که در طول روز چند بار قهوه نوش جان می‌کنند و کیفیت قهوه برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد، توصیه می‌کنیم که یک قهوه‌ساز خوب تهیه کنید.

قهوه | قهوه ساز

از آن‌جا که تنوع مدل‌ها و برندها در بازار زیاد است، نیاز به یک راهنما دارید که بهترین مارک قهوه ساز را به شما معرفی کند. ما در این مقاله، قصد داریم به بهترین قهوه سازهای خانگی اشاره کنیم. اگر کنجکاو شدید که بهترین برند قهوه ساز در ایران را بشناسید، به شما توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین برندهای موجود در بازار آشنا شوید.

قهوه ساز مولینکس (Moulinex)

چنانچه طرفدار قهوه‌ی فرانسوی باشید و بهترین قهوه ساز خانگی را بخواهید، بهتر است سراغ محصولی بروید که مستقیما از فرانسه آمده است. مولینکس یک برند فرانسوی است که در سال ۱۹۳۲ آغاز به فعالیت کرد و تا اواسط دهه‌ی ۵۰، تقریبا تمامی لوازم برقی خانگی از جمله غذاساز، مخلوط کن، قهوه‌ساز و خیلی چیزهای دیگر را تولید کرد.

قهوه‌سازهای این برند از تنوع و کیفیت ساخت خوبی برخوردار هستند و با تنوع قیمتی خوبی در بازار به فروش می‌رسد. تقریبا ساختار ظاهری تمامی قهوه‌سازهای این برند مشابه یکدیگر است و تفاوت‌های جزئی دارند. فیلترهایی که مولینکس در قهوه‌سازهای خوب استفاده کرده، از نوع دائمی هستند اما چنانچه تمامیل داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را با فیلترهای یکبار مصرف عوض کنید. گنجایش قهوه‌سازها هم متفاوت است و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید این دستگاه را با ظرفیت مورد نیاز تهیه کنید. از دیگر ویژگی‌هایی که در قهوه‌سازهای مولینکس وجود دارد، می‌توانیم به سیستم ضدچکه، همینطور چراغ نشانگر روشن یا خاموش بودن دستگاه اشاره کنیم.

قهوه ساز کاخلر (Kahler)

کاخلر برندی ایرانی است که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه فعالیت می‌کند. این برند، در تولید بسیاری از محصولات از لحاظ کیفیت، دوام و قیمت مناسب حرف اول را می‌زند. اگر در فکر تهیه یکی از بهترین دستگاه قهوه ساز خانگی هستید، پس بهتر است به برند کاخلر فکر کنید. قهوه‌سازها و اسپرسوسازهای این برند با گنجایش‌های مختلف، این اجازه را می‌دهند که بتوانید قهوه‌ای خوش طعم و دلچسب در خانه حاضر کنید.

قهوه ساز مباشی (Mebashi)

مباشی یک برند ژاپنی معتبر و پرآوازه است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و به‌ویژه قهوه‌سازها فعالیت دارد. این برند با داشتن کیفیت، طراحی زیبا و دوام بالا توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازارهای جهانی به‌دست آورد. قهوه‌سازهای مبشی به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و داشتن ویژگی‌های برجسته‌ای مانند سرعت بالا در آماده‌سازی قهوه، قابلیت تنظیم درجه حرارت و غلظت قهوه و راحتی در تمیزکاری به محبوبیت بالایی دست یافته‌اند.

مباشی با داشتن تنوع بالایی از دستگاه‌های اسپرسوساز، قهوه‌سازهای فیلتری و مدل‌های قابل‌حمل توانسته نیاز کاربران مختلف را پوشش داده و خود را در میان بهترین مارک قهوه ساز خانگی جا دهد. این سازنده ژاپنی قهوه سازی‌های خود را در بازه‌های قیمتی مختلف نیز تولید می‌کند تا شما بسته به نیاز و بودجه خود بتوانید به سراغ این برند بروید و از کیفیت بالای آن برخوردار شوید.

قهوه‌ساز فیلیپس (Philips)

نمی‌شود از بهترین مارک قهوه ساز در بازار صحبت کنیم و اسمی از برند فیلیپس نبریم. فیلیپس یک برند قدیمی و بااصالت هلندی است که سال‌هاست ایرانی‌ها از لوازم مختلف آن در خانه‌ی خود استفاده می‌کنند. قهوه‌سازهای فیلیپس، در گنجایش‌های مختلف با قوری به فروش می‌رسند و گنجایش قوری آن‌ها به‌ قدری است که به‌راحتی ۱۰ فنجان یا بیشتر را پر می‌کند. جنس بدنه‌‌ی قهوه‌ساز پلاستیکی است اما قوری از شیشه‌ ساخته شده و به‌راحتی می‌توانید قهوه‌ی فرانسوی در آن دم کنید. کارکرد دستگاه بسیار ساده است و می‌توانید به‌سادگی دستگاه را بشویید. نوشیدن قهوه در قهوه‌ساز فیلیپس قطعا لذت‌بخش خواهد بود چرا که طعم و کیفیت قهوه حفظ می‌شود و تا زمان سرو خراب نمی‌شود. پس نام فیلیپس را نیز جزو بهترین مدل قهوه ساز قرار دهید.

قهوه ساز فلاویا (Flavia)

احتمالا نام برند فلاویا برای شما چندان آشنا نباشد، اما خوب است بدانید که فلاویا یک برند ایرانی است و به‌خوبی توانسته میان دیگر برندها جای خود را در بازار ایران باز کند. ماشین قهوه‌ساز فلاویا برای عاشقان قهوه می‌تواند یکی از بهترین مارک های قهوه ساز باشد و با داشتن آن، انگار که یک باریستای شخصی نزدیک خود دارید.

قهوه‌سازهای فلاویه با لیوان‌های قهوه خود این برند به‌فروش می‌رسند و ظرفیت مخزن آن به اندازه‌ی همان یک یا دو لیوان‌ خود است. بنابراین اگر مصرف قهوه‌ی شما زیاد نیست و قهوه را برای خود یا حداکثر دو نفر می‌خواهید، این دستگاه کار شما را راه می‌اندازد. همچنین تمیز کردن دستگاه ساده است و با یک دستمال‌کشی ساده می‌توانید آن را تمیز کنید. ابعاد دستگاه نقلی و کوچک است و به‌خوبی می‌توانید آن را در آشپزخانه جای دهید. همچنین طراحی بسیار زیبا و چشم‌نوازی دارد.

قهوه ساز برینا (Brina)

اگر تا به حال اسم برند برینا را نشنیدید، جالب است بدانید که برندی با ریشه آلمانی است. این برند در ابتدا تمام محصولات حوزه لوازم خانگی خودش را در آلمان تولید می‌کرد؛ اما بعد از افزایش درخواست از کشورهایی مثل ایران تصمیم گرفت تا قطعات را به نمایندگی کشورهای مختلف بفرستد تا قطعات دستگاه‌ها در آن جا روی هم سوار کنند. قهوه ساز برینا مانند سایر برندهای معروف دیگر از کیفیت مطلوبی برخوردار است و به شما اجازه می‌دهد تا قهوه خوبی را نوش جان کنید.

مقایسه اسپرسو ساز مباشی مدل ME ECM2500 با اسپرسوساز فیلیپس مدل EP2220 کدوم محصول رو بخریم؟

                                                اسپرسو ساز مباشی مدل ME ECM2500                            اسپرسوساز فیلیپس مدل EP2220

ابعاد 290x220x320 میلی متر 530x420x553 میلی متر
وزن 5 کیلوگرم 7 کیلوگرم
نوع اسپرسو ساز پودری اتوماتیک
جنس بدنه پلاستیک و فلز
سیستم کاپوچینو ساز دارد دارد
حالت آماده به کار دارد
فیلتر آب دارد
نشان گر سطح آب دارد
قابلیت تولید کف شیر دارد دارد
تنظیم میزان غلظت قهوه دارد دارد
توان 1250 وات 1500 وات
قابلیت استفاده از پودر قهوه دانه قهوه
فشار بخار 15 بار 15 بار
نازل بخار دارد دارد
قابلیت تنظیم میزان بخار دستی دستی
تمپر قهوه دارد دارد
ظرفیت مخزن 1.6 لیتر 1/2 لیتر
مخزن شیر 0.5 لیتر
تعداد نازل قهوه 1 عدد 2 عدد
سینی چکه گیر دارد دارد
نوشیدنی‌های قابل تهیه اسپرسو , کافه لاته , کاپوچینو , ماکیاتو , شیر گرم آب جوش , اسپرسو , کافه لاته , کاپوچینو , ماکیاتو , لانگو , امریکانو , شیر گرم , فلت وایت
سیستم گرم کردن فنجان دارد دارد
قابلیت برنامه‌ریزی دارد
طول سیم 1.2 متر متر
سایر مشخصات
اقلام همراه دسته گروپ دو عدد پرتا فیلتر قاشق و تمپر دفترچه راهنما مخزن شیر
پهنا 220 میلی متر میلی متر
عمق میلی متر میلی متر
ارتفاع 320 میلی متر میلی متر
طول 290 میلی متر میلی متر
حجم مخزن پودر قهوه میلی متر میلی متر
حجم مخزن آب 1.6 لیتر لیتر
مشخصات فنی اسپرسو ساز
سیستم خاموشی خودکار دارد
حداکثر ارتفاع مجاز لیوان سانتی متر سانتی متر
امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل دارد دارد
سیستم شستشوی خودکار دارد
آسیاب قهوه دارد
صفحه نمایش لمسی
حجم مخزن دانه قهوه گرم گرم
EN

دکمه بازگشت به بالا