فرهنگ و هنر

از تفسیر صبحانه‌خوری‌های ضرغامی تا طرح شفاف مشکلات گردشگری

مجله خانواده / یزد رئیس انجمن ملی راهنمایان گردشگری گفت که زروگامی ادبیات خاص خود را دارد ، که گاهی اوقات به س aال خبرنگاری در مورد اولین برنامه خود با عبارت “دلم برای صبحانه خوشمزه تنگ می شود” پاسخ می داد و می گفت: در ابتدای دولت به جای شکایت یا ابراز خشم یا حمایت ناکافی دولت قبلی ، یک درخواست واضح مطرح کنید.

“سید محسن حاجی سعید” در گفت وگو با خبرنگار مجله خانواده ، در مورد صحبت های وزرای میراث ، گردشگری و صنایع دستی در مورد “استراتژی ها و پیشنهادات اولویت دار برای تحول ، تشویق صنعتی و رفع موانع توسعه گردشگری” صحبت کرد. “این یک مشکل بود.” در این کنفرانس مطرح شد.

وی در مورد محتوای این جلسه به شرح زیر توضیح داد. جلسه فوری نمایندگان صنعت گردشگری با وزیر بهداشت ، به میزبانی وزیر گردشگری ، سفرهای داخلی را تحت پروتکل بهداشت از سر می گیرد ، ویزای توریستی برای افراد واکسینه شده صادر می کند و تورهای ویژه تحت حمایت دولت برگزار می شود. یکی از موضوعات مطرح شده آسیب پذیری بالای این دو گروه و عدم دریافت بیمه بیکاری با تبدیل تسهیلات ارائه شده در سراسر کرونا برای راهنمایان و گردشگران بوم گردی به وام رایگان.

مسئولان رفع موانع فرهنگی توسعه گردشگری و حذف نگاه صنعت به امنیت از نظر منافع کلان اقتصادی ، سیاسی و امنیتی را از موضوعات جداگانه عنوان کردند و گفتند: دفاتر گردشگری در همه ایالت ها ایجاد شد تا سازمان های دولتی گردشگری در بخش خصوصی ایجاد شود و کلیه کارهای اجرایی معاون گردشگری این وزارتخانه را به سازمان های گردشگری قانونی واگذار کرد تا وظایف کلیدی در این زمینه انجام شود. نظارت و کاهش دولت یکی از آنها بود. موضوعات مورد بحث بین وزیر و رئیس انجمن راهنمایان تور.

به گفته حاجی سعید ، جرایم برخورد قاطع با متخلفان و گردانندگان تور ، حمایت مداوم و یکپارچه دولت از 1401 بیمه راهنمای تور ، معافیت از عوارض به دلیل ماهیت حرفه ای راهنماها ، ثبت نام روز جهانی راهنمای تور در عنوان به دلیل مأموریت حرفه ای گروه برای به تصویر کشیدن صحیح کشور در ذهن مردم جهان ، سفیر فرهنگی تقویم رسمی کشور در موارد دیگر ذکر شد.

او مشوق های سرمایه گذاری ارائه می دهد ، صدور روادید را تسهیل می کند ، تعرفه ها را در این زمینه ها حذف می کند ، نمودار سازمانی استان را تغییر می دهد و برای نجات مدیریت ارشد ، نماینده ای برای وزیران و نمایندگان ایجاد می کند. با این رویکرد ، ما یک منطقه گردشگری رایگان در کشور ایجاد کردیم. دیوان سالاری. در این کنفرانس مطرح شد.

در دیدار با وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گفت که این یک جلسه عالی برای بررسی موانع توسعه گردشگری و شناسایی مشکلات انجمن های راهنمای تور بود ، این وزارتخانه به جوانان اعتماد دارد و به تجربه متکی است.

حاجی سعید خاطرنشان کرد که استراتژی برگزاری جلسه وزیران با نمایندگان بخش خصوصی فرصتی را برای دفاع از ایده ها و پیشنهادات فراهم می کند. مهندس زاروگامی تلاش نمی کند کارهای ساده را انجام دهد ، اما تلاش می کند تا غیرممکن را انجام دهد تا تغییری مشخص در صنعت گردشگری ایجاد کند.

حاجی سعید: ارزیابی من از اولین جلسه مشترک این است که مهندس ضرغامی به دنبال کار آسانی نیست.یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن راهنمایان گردشگری یزد خاطرنشان کرد: بیش از 70 درصد برنامه های آقای ضرغامی به کنگره ارائه شده است در زمینه گردشگری است که واقع گرایی و اشراف وی را نشان می دهد. نقش مهمی از گردشگری در حفاظت از میراث فرهنگی و صادرات صنعتی آن بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه ضرغامی ادبیات خاص خود را دارد ، گفت: به عنوان مثال ، در اولین روز خود به عنوان وزیر ، وقتی خبرنگاری می پرسد اولین قدم شما چیست ، گاهی تفسیر می شود. نیاز است؟ “او گفت که صبحانه ای خوشمزه را از دست داده است. این در واقع به معنای یک صبحانه تجاری با افراد مشهور و تأثیرگذار بود. همانطور که دیدیم ، روز بعد آنها صبحانه خوردند و با رئیس انجمن ملی مدیریت هتل و سران دو سازمان دیگر ملاقات کردند.

وی ادامه داد: بنابراین ، ممکن است مدتی طول بکشد تا بخش خصوصی گردشگری ، افراد میراث و فعالان صنایع دستی با ادبیات وی آشنا شوند و گمراه کننده نباشند.

نماینده راهنمای تور کشور در مورد کنفرانس مشترک توضیح بیشتری داد. اولین آگاهی وی از اهمیت کار راهنمای تور در صنعت گردشگری راه را برای حل مشکلات و حمایت از این گروه باز می کند. او دریافت که مدیریت و رهبری بی عیب و نقص ، هنر تفسیر آثار تاریخی و طبیعی برای گردشگران ، و روایت راهنمای تور تأثیر عمده ای در جذب گردشگر و بازگشت به مقاصد آنها دارد. من آن را به خوبی می شناسم.

مدیر سابق فدراسیون جهانی راهنمای گردشگری گفت: “خوشبختانه ، وزیر نظر مثبتی در مورد همه پیشنهادات دارد و دستور داده است که همه درخواستها و درخواستها برای تأیید جلسه ثبت و در اسرع وقت پیگیری شود.” تا پایان سال جاری ، ما قادر خواهیم بود ارزیابی اولیه عملکرد وزیر برای رفع موانع توسعه گردشگری ، اولویت بندی تقاضای اتحادیه ها و حمایت از بخش خصوصی.

وی گفت: در توصیه به هر زنجیره گردشگری برای ملاقات با وزیر ، حاجی سعید معتقد بود که مسائل و موضوعات گردشگری باید به طور شفاف و شفاف برنامه ریزی شود. دولت خواسته های آنها را بیان می کند.

رئیس انجمن راهنمایان گردشگری: تا پایان سال جاری ، ما قادر خواهیم بود موانع توسعه گردشگری را برداشته ، تقاضای اتحادیه ها را اولویت بندی کرده و ارزیابی اولیه عملکرد وزیر در حمایت از بخش خصوصی را انجام دهیم.

وی گفت که استراتژی وزیر برای به دست آوردن از بخش خصوصی یکی از ویژگیهای قابل توجه وی بود و نشان داد که وزیر خود را علامه دهر نمی داند. از سوی دیگر ، اگر وزیر برنامه ای داشته باشد ، به این معنی است که او راه حل خاصی را در نظر گرفته است.

وی افزود: “وزیر نه تنها وضعیت فعلی و برنامه تحول ، راه حل های دستیابی به استراتژی و کار بر روی بهبود صنعت گردشگری را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است.”

حاجی سعید با تأکید بر اینکه دستاوردهای وزیر باید در پایان سال مورد قضاوت و ارزیابی قرار گیرد ، گفت: “استراتژی وزیر برای اجرای طرح موضوعی است که او نیاز به توضیح و ارائه تقویم زمانی دارد.” گفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا