فرهنگ و هنر

تلاش ایران برای بازیابی گردشگری در پساکرونا

نماینده جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری به تشریح مهمترین اقدامات ایران برای احیای گردشگری در دوران پسا کرونا و سایر اقدامات تخصصی برای توسعه گردشگری در کشور پرداخت.

به گزارش مجله خانواده، سعیده نظری، رئیس گروه همکاری های بین المللی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به همراه علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور به اسپانیا سفر کرد. سازمان جهانی گردشگری از تلاش های ایران صحبت کرد. به منظور احیای گردشگری در پاساکرونا و به روز رسانی دانش گردشگری، بخش خصوصی گردشگری به ویژه اعضای ایرانی سازمان جهانی گردشگری گزارشی را به کمیته فنی که به عنوان نظاره گر تشکیل شده بود، ارائه کردند. بیست و چهارمین نشست مجمع عمومی UNWTO.

همچنین نمایندگان ایران با دیدگاه جمهوری اسلامی ایران و تلاش های این کشور در این زمینه ها به ویژه تجدید عنوان آموزش گردشگری در هیئت آموزش آنلاین، کمیته بین المللی کمک های گردشگری ICPT و کمیته های مرتبط شرکت کردند. باز بینی. موضوع. ..

گزارش دبیرخانه UNWTO در زمینه منابع انسانی، مالی، آموزشی، منشور اخلاقی و … در صد و چهارمین نشست شورای اجرایی این سازمان با حضور رئیس گروه بین المللی همکاری های گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

هم اکنون در مادرید اسپانیا نمایندگانی از 135 کشور جهان از جمله ایران در صد و چهل و چهارمین هیئت اجرایی و بیست و چهارمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری حضور دارند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا