فرهنگ و هنر

کنکور گردشگری لغو نمی‌شود – مجله خانواده

به گفته مدیر آموزش و پرورش و مطالعات گردشگری ، با وجود نگرانی شرکت کنندگان در شرایط سخت کرونا ، امتحانات گردشگری به موقع برگزار می شود. امتحان روز جمعه 15 اوت برگزار می شود و بیش از 6000 داوطلب شرکت می کنند.

به گزارش مجله خانواده ، یک تست جامع گردشگری کوتاه مدت (ملی) برای هفتم مارس سال گذشته برگزار شد ، اما به دلیل شیوع تاجی ویروس به تعویق افتاده است. در اواسط ماه ژوئیه ، مدیر آموزش ، گردشگری و تحقیقات وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی از اواسط ماه ژوئیه اعلام کرد که این آزمون در 30 ایالت و منطقه آزاد در 15 آگوست برگزار می شود. این امتحان به هفت دوره تقسیم می شود. “مدیریت فنی دفتر خدمات مسافرتی” ، “راهنمای گردشگری ایران” ، “راهنمای گردشگری طبیعی” ، “راهنمای گردشگری” و سه دوره جدید “مدیریت عمومی امکانات گردشگری” ، “متخصص ارزیابی کارشناسان اجرای” ، “فنی” مدیر است “برنامه سازگاری” برگزار می شود.

تعداد نامزدهای آزمون توریسم 6411 نفر بود و بیشتر افراد شرکت کننده از ایالت هم اکنون در ایالت سرخ کورونا بودند. استان تهران با بیشترین متقاضی ، استان تهران ، 561 هورسان رضابی ، 445 فارس و 417 اصفهان از برترین آمار شرکت گنداندکان هستند.

اکنون با نزدیک شدن به زمان آزمون ، برخی از شرکت کنندگان نگران تر هستند. به ایسناها اطلاع داده شد كه برخی از شركت كنندگان ایالتی نامه هایی را به اداره كل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در كشور قابل اجرا ارسال كرده اند كه خواهان لغو یا تعلیق در امتحان هستند و پس از آن آموزش وزارت میراث فرهنگی. اداره کل گردشگری پیگیر این موضوع بود. ، گردشگری و صنایع دستی در تهران خوانده می شود. اگر یکی از داوطلبان کنکور از اصفهان در مجله خانواده باشد ، تعداد دفاتر مشخص است ، آنها هنوز نتوانسته اند اعتراض خود را به مسئولان ابلاغ کنند ، و اگر در کشور نیستند که مایل به شرکت در آن نیستند ، به من دستور داده شد تا پول را لغو كنم و پول را پس ندهم. بله ، هیچ سهمیه ای محفوظ نیست.

طبق قوانین موجود ، هر داوطلب حق دارد سه بار در آزمون جامع گردشگری شرکت کند. بیشتر شرکت کنندگان نگران از دست دادن سهمیه خود در صورت لغو هستند. برخی دیگر از کاندیداها در ایالت سرخ ابراز نگرانی در مورد نحوه پیروی از پروتکل های بهداشتی در آزمون های خود دارند. یکی از داوطلبان به مجله خانواده گفت: همه این کارگران گردشگری بیکار هستند ، اما چرا باید گروه بزرگ دیگری را به بیکاران اضافه کنیم؟ آیا در شرایط فعلی استراتژی برای این آزمون دارید؟

در پاسخ به این نگرانی ها ، زهاد شفیعی ، مدیر آموزش و تحقیقات گردشگری وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی به مجله خانواده گفت:

وی با توجه به نگرانی برخی از نامزدها از برگزاری این آزمون در ادامه شیوع تاج ویروس و افزایش تعداد حالت قرمز ، اظهار داشت: متقاضیان مشکلی برای لغو آزمون ندارند. شما می توانید آزمایش های زیر را انجام دهید. “

دبیرکل دفتر آموزش و گردشگری این سؤال را پرسید که آیا با توجه به سه تکلیف محدود داوطلبان این آزمون در صورت لغو ، تکلیف شرکت در امتحان بعدی از بین می رود: به. سهمیه هر تستر محاسبه نمی شود و متقاضیان می توانند دفعه بعدی که انصراف می دهند ثبت نام کنند و شرکت کنند.

شفیعی پرسید که آیا هزینه انصراف بازپرداخت می شود؟ وی گفت: باید ببینیم که چند نفر شرکت نکردند و چرا شرکت نکردند. مهم نیست که چه تصمیمی اتخاذ شود ، قطعاً منافع مخاطب در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا