عمومی

سفارش آنلاین چاپ روی پلکسی گلاس

سفارش آنلاین چاپ روی پلکسی گلاس

سفارش آنلاین چاپ روی پلکسی گلاس در زمان های گذشته به هیچ وجه امکان پذیر نبود ولی امروزه به کمک اینترنت و سایت های مختلف مانند سرزمین چاپ شما میتوانید به راحتی با چند کلیک ساده چاپ روی پلکسی گلاس خود را سفارش دهید.

نکته: منبع این مقاله وبسایت سرزمین چاپ میباشد و محتوای فوق از صفحه چاپ روی پلکسی گلاس برداشته شده است.

برای سفارش چاپ و برش پلکسی گلاس لزومی به مراجعه حضوری نیست و می توان به صورت آنلاین و کاملا غیر حضوری سفارش را ثبت و درب منزل تحویل گرفت برای اینکار کافیست با شماره ۰۹۰۲۶۷۳۶۷۲۳ از طریق واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید.

چاپ فوری روی پلکسی گلاس

در شرایط عادی سفارشات چاپ روی طلق و پلکسی در بازه سه روز کاری آماده و تحویل مشتریان عزیز می شود ولی در صورتی که نیاز به تحویل فوری سفارشات را دارین می توانید سفارش خود را در عرض یک روز هم تحویل بگیرید.

خرید انواع پلکسی گلاس

پلکسی گلاس در ضخامت های مختلف قیمت متفاوتی دارد ، قیمت پلکسی شیری ، قیمت پلکسی شفاف و قیمت پلکسی رنگی تفاوتی با هم ندارد و فقط ضخامت آن است که قیمت را بالا می برد ، تنها در بعضی از رنگ های پلکسی گلاس است که قیمت کمی بالاتر از حالت عادی می باشد.

سوالات متداول

پلکسی گلاس چیست ؟

آکریلیک گلاس که عموما آن را با نام تجاری پلکسی گلاس می شناسند ، متریالی ساخته شده از ترموپلاستیک می باشد.

چگونه می توان روی پلکسی گلاس چاپ زد ؟

بهترین گزینه برای انجام چاپ روی پلکسی ها و همینطور طلق های کریستال ایرانی ، تکنولوژی چاپ مستقیم یا فلت بد می باشد.

هزینه چاپ با تکنولوژی فلت بد روی پلکسی چقدر است و عوامل موثر در قیمت گذاری چیست ؟

در بحث استعلام و نحوه محاسبه قیمت و هزینه استفاده از چاپ فلت بد روی پلکسی گلاس فرمول ثابت و قابل ارائه ای وجود ندارد و کارشناسان به صورت تجربی و با در نظر گرفتن مشخصات مختلف هر پروژه قیمت گذاری را انجام می دهند.

برندهای محبوب پلکسی کدامند ؟

یرلانگ ، چوچن ، ریچانگ ، ام سی ، جوکما ، آلفا پلاس

دکمه بازگشت به بالا