عمومیکسب و کار برتر

هزینه طراحی و چاپ کارت ویزیت در شیراز به چه صورت است؟

پیون دیزاین خدمات چاپ کارت ویزیت با بهترین قیمت و کیفیت در شیراز و چاپ فوری کارت ویزیت سلفون، گلاسه، لمینت، کتان و پی وی سی در شیراز را ارائه می دهد. اگر طرح خاصی در ذهن دارید، لطفا با مشاور سایت پایون دیزاین تماس بگیرید. طراحی کارت ویزیت در شیراز بر اساس اصول حرفه ای انجام می شود و کارت ویزیت شما را در بهترین حالت جذاب می کند.

قیمت چاپ کارت ویزیت در شیراز

پیون دیزاین بهترین قیمت را برای چاپ کارت ویزیت در شیراز ارائه می دهد. شما می توانید تمامی مدل های کارت ویزیت را با بهترین قیمت سفارش دهید و هویت تجاری خود را با یک کارت ویزیت جذاب بسازید.

چاپ کارت ویزیت انتخابات در شیراز

کارت بازرگانی انتخابات از ضروریات تبلیغات انتخاباتی است. ارائه کانال های ارتباطی برای افراد درگیر بسیار مهم است و کارت ویزیت انتخابات می تواند این کار را برای شما انجام دهد. شرکت طراحی بایون در شیراز جهت چاپ شعب اخذ رای و ارائه بهترین کیفیت و قیمت به شما. همچنین می توانید از خدمات چاپ کارت ویزیت رای فوری ما استفاده کنید و کارت ویزیت رای خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. برای چاپ کارت ویزیت انتخابات شیراز با بایون دیزاین تماس بگیرید

چاپ کارت ویزیت فوری در شیراز

گاهی اوقات برای رسیدن به جلسه باید چاپ کارت ویزیت سریع انجام شود. چاپ فوری کارت ویزیت در شیراز توسط گروه طراحی پایون انجام می شود. لیست جلسات چاپ کارت ویزیت در شیراز را ببینید.

سلفون کارت ویزیت فوری 1 روزه، کارت ویزیت فوری 2 روزه براق

کارت ویزیت 1 روزه فوری 2 روز کارت ویزیت فوری

کارت ویزیت گلاسه

کارت ویزیت گلاسه در ابعاد 8.5*4.8. کارت ویزیت های براق بر روی استوک کارت براق 300 گرمی چاپ شده و با روکش های مختلف پوشانده شده اند. رایج ترین پوشش برای کارت ویزیت های براق، پوشش UV است. چاپ فوری کارت ویزیت گلاسه در شیراز به زودی توسط  پایون دیزاین برای شما آورده شده است.

کارت ویزیت سلفون

رایج ترین سایز برای چاپ کارت ویزیت سلفون در شیراز 9*5 می باشد. شما می توانید این کارت ویزیت را به صورت یک رو یا دو رو چاپ کنید. با توجه به اختلاف قیمت بسیار کم چاپ یک رو با چاپ دو رو، طبیعتا سفارشات بسیار کم است. روکش این نوع کارت ویزیت از دو طرف سلفون مات است که زیبایی بیشتری به کار می بخشد. از پایون دیزاین می توانید چاپ کارت ویزیت سلفون در شیراز را با قیمت و کیفیت مناسب سفارش دهید. چاپ کارت ویزیت در شیراز به صورت آنی و با کمترین زمان صرف می شود.

کارت ویزیت لمینت

کارت ویزیت لمینت شیراز در دو سایز دور 9*6 و ساده 8.5*4.8 قابل چاپ می باشد. کاغذ مورد استفاده برای چاپ کارت ویزیت لمینت شیراز کاغذ گلاسه 300 گرمی می باشد که روکش لمینت این نوع کارت ویزیت به دوام این نوع کارت ویزیت می افزاید و آن را غیر تاشو می کند. چاپ کارت ویزیت لمینت شیراز را برای دریافت فوری آن از پایون دیزاین بخواهید.

کارت ویزیت کتان

چاپ کارت ویزیت شیراز با کاغذ کتان آلمانی 300 گرمی در ابعاد 8.5*4.8 می باشد. کاغذ کتان یک کاغذ بافت دار است که به راحتی با لمس قابل لمس است. بسیاری از افراد بافت کاغذ را به دلیل نرمی آن ترجیح می دهند و از کاغذ کتان برای چاپ کارت ویزیت استفاده می کنند. چاپ فوری کارت ویزیت کتانی در شیراز را از Payon Design بخواهید.

کارت ویزیت PVC

کارت ویزیت پی وی سی دارای انواع (300، 500، 760) میکرون، شیشه ای 760 میکرون و نیمه شفاف 500 میکرونی می باشد. سایز کارت ویزیت پی وی سی مانند سایر کارت ها 8.5*4.8 می باشد. کارت ویزیت پی وی سی را می توان مقاوم ترین کارت ویزیت موجود در بازار دانست. برای چاپ کارت ویزیت در شیراز به صورت پی وی سی می توانید با مشاوران پایون دیزاین تماس بگیرید تا بهترین قیمت را به شما ارائه دهند.

چاپ کارت ویزیت اُفست

چاپ افست کارت ویزیت در شیراز رایج ترین روش چاپ در تعداد زیاد است. این چاپ سرعت بالایی دارد و عملیات برش و سلفون به صورت ماشینی انجام می شود و کیفیت کار بسیار خوب است. محدود کردن فشار منفی تعدادی سوال برای شما ایجاد می کند. برای استفاده از این قالب چاپی باید بیش از 500 کارت ویزیت برای چاپ کارت ویزیت خود سفارش دهید. در غیر این صورت، نمی توانید از این الگوی انتشار استفاده کنید.

چاپ دیجیتال کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت در شیراز معمولا برای کارت ویزیت های گلاسه و با نور پس زمینه به صورت دیجیتال انجام می شود. اغلب این نوع چاپ کارت ویزیت به ندرت انجام می شود، استفاده از چاپ کارت ویزیت دیجیتال محدود به زمانی است که نیاز به چاپ تعداد بسیار کمی کارت ویزیت دارید. برش و شناسنامه سلفون به صورت دستی و با چاپ دیجیتال انجام می شود و کیفیت پایین تری نسبت به کارت ویزیت چاپ افست دارد. پیون دیزاین خدمات چاپ کارت ویزیت دیجیتال در شیراز را برای شما ارائه می کند.

چاپ اختصاصی کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت در شیراز تنها زمانی انجام می شود که طرح مورد نظر شما شکل خاصی داشته باشد. این ویژگی ممکن است مربوط به برش کارت ویزیت شما یا شکل کلی کارت ویزیت باشد که نیاز به چاپ کارت ویزیت سفارشی دارد. هزینه چاپ خصوصی بیشتر از چاپ معمولی است. چاپ کارت ویزیت انحصاری در شیراز باید برای شما طراحی و ساخته شود. این قالب پس از چاپ به شما نشان داده می شود و بعدا نیازی به طراحی مجدد آن نخواهید داشت.

دکمه بازگشت به بالا