عمومیکسب و کار برتر

چاپ انواع استیکر تبلیغاتی روی خودرو

مجموعه  در زمینه ، با بهره گیری از دستگاه های مدرن و به روز ژاپنی یکی از توانمند ترین و با کیفیت ترین چاپخانه های در ایران می باشد که با استفاده از جوهرهای پیگمنت ژاپنی و سازگار با محیط زیست ،کیفیت چاپ، در حد چاپ عکس را ارائه می کند.  انجام شده در این مجموعه به دلیل استفاده از مدیا و جوهر با کیفیت، قابل شستشو و با ماندگاری رنگ بالایی دارد.

  1. استیکر شیشه ای (وینیل شیشه ای): پی وی سی چسبدار، شفاف می باشد به علت خاصیت شیشه ای بودن و دید از دو سمت آن، در مکان هایی مانند شیشه های فروشگاه ، خودرو، اتوبوس، قطار و مترو استفاده می شود.
  2. استیکر (وینیل شیری): نوعی  در صنعت چاپ و تبلیغات می باشد که به دلیل کیفیت بالای چاپ، مقاومت دربرابر نورآفتاب، خاصیت ارتجاعی و قابل شستشو بودن، استفاده از آن بسیار رایج می باشد. موارد استفاده آن در صنعت تبلیغات (چاپ روی بدنه ماشین، اتوبوس، قطارهای شهری، مترو، خودروهای پخش شرکتی، بدنه یخچال های فروشگاهی، دستگاه های صنعتی، شیشه های فروشگاه ها، مراکز خرید و مغازه ها)، در صنعت آرایشی و بهداشتی (چاپ روی خودروهای پخش، شیشه های داروخانه ها، چاپ روی بسته بندی ها، قوطی ها، بطری ها و لوازم آرایشی بهداشتی) و در صنعت دکوراسیون داخلی (دکور منزل، دکور فروشگاه ، چاپ روی زمین فروشگاه ها و مغازه ها، در غرفه های نمایشگاهی و چاپ روی کانتر و استند های نمایشگاهی) می باشد.
  3. استیکر روزرنگ: این نوع  در رنگ های مختلف موجود می باشد که در زمینه دکور و کاتر پلاتر بیشتر کاربرد دارد و به صورت برش خورده مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. استیکر شبرنگ: آنچنان که از اسم آن پیداست در شب نیز قابل نمایش است و بیشتر برای تابلوها و علائم راهنمایی رانندگی کاربرد دارد. در مجموعه هنر مدرن چاپ  شبرنگ نیزبا بهترین کیفیت و متریال انجام می شود.  شبرنگ برای ماشین ها و اتوبوس ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
چاپ استیکر خودرو

عرض های رایج برای  به ترتیب 105، 125 و 150 سانتی متر می باشد. بسته به کشور تولید کننده و مواد استفاده شده، مزیت های متفاوتی دارد. مدیاهای تولیدی کشورهای اروپایی مانند آلمان، هلند، ایتالیا دارای درجه کیفیت بسیار بالایی می باشند و مدیا های تولیدی کشورهای کره، تایوان و چین در رده کیفیت پایین تری قرار می گیرند. چاپ استیکر خودرو ، در فضای خارجی حدودا 3 سال و در فضای داخلی تا 5 سال دوام رنگ دارد. ولی با اضافه کردن لمینت سرد بر روی چاپ انجام شده، شما می توانید در فضای باز تا 5 سال از  شده استفاده نمایید. شایان ذکر است  با روکش لمینت از لحاظ ثبات، ماندگاری و ضد خش بودن، تجربه بهتری برای مشتریان ارائه خواهد داد. با برش (کاتر دوربر) برای نمایش بهتر و محسوس تر پروژه های تبلیغاتی استفاده می شود.،  به روش نیم تیغ را با ماشین آلات مدرن با بهترین کیفیت انجام می دهد.

زمینه سفید با برش همزمان، کاربردهای مختلفی دارد و در جاهای مختلفی می توان از آن استفاده نمود مانند صنایع غذایی، دارویی، شوینده ها، شیشه فروشگاه ها، صنایع چوب و … . چاپ و برش برچسب زمینه سفید برای جاهایی استفاده می شود که نخواهیم رنگ پشت زمینه را داشته باشیم و شارپ بودن چاپ مد نظر ما باشد. شما به راحتی می توانید لوگوی خودتان یا محصولات خودتان را روی استیکر چاپ نمایید و با برش دور تا دور آن به شکل دلخواه، آن را روی شیشه، چوب، فلز، دیوار، بطری، قوطی یا هر جایی که مد نظرتان است بچسبانید. همچنین چاپ و برش استیکر سفید در سایز ها و شکل های متفاوت به طراحان و صاحبان صنایع این امکان را می دهد که محصول خود را قبل از تولید انبوه در تیراژ های پایین، تولید یا نمونه های اولیه محصول خود را مشاهده کنند.

نصب علاوه بر ساده بودن، در برخی موارد نیاز به تجربه و تخصص نیز دارد. نصب بر روی شیشه شاید ساده به نظر آید ولی نصب استیکر روی ماشین و سطوح ناصاف علاوه بر ابزار، نیازمند تجربه و تخصص نیز می باشد. شما می توانید برای تکمیل پروژه های خود، علاوه بر ، از همکاران نصاب این مجموعه کمک بگیرید. مجموعه  با بيش از 18 سال سابقه در زمینه چاپ و تبلیغات،را به صورت کاملا تخصصی (با نظارت فایل قبل از چاپ، نظارت در زمان چاپ، تولید و نصب) انجام می دهد. این مجموعه با تکیه بر افراد متخصص و ماشین آلات مدرن و سیستم های مدیریت رنگ، مجموعه ای است که توانایی تولید و  با بهترین کیفیت را دارا می باشد.

چاپ استیکر یکی از روش‌های موثر تبلیغات محیطی استفاده از بدنه خودروهاست. شما می‌توانید با خودرو روی انواع وسایل نقلیه از جمله خودروی سواری، اتوبوس و انواع کامیون و کامیونت تبلیغات بچسبانید. این محصولات که در قالب برچسب‌های قابل شستشو و قابل تعویض چاپ می‌شوند گزینه بسیار مناسبی برای کسب و کارهایی هستند که می‌خواهند برندآگاهی خود را در سطح شهر و به صورت فیزیکی افزایش دهند. اما برای ثبت سفارش چاپ استیکر روی خودرو به کجا مراجعه کنیم؟ چه نکاتی را مدنظر داشته باشیم؟ چه عواملی بر هزینه چاپ استیکر روی ماشین موثر است؟ در توضیحات زیر خواهید خواند.

هرآنچه باید درباره چاپ استیکر خودرو بدانید

چاپ استیکر ماشین را شاید بتوان در دسته گوریلا مارکتینگ قرار داد. احتمالاً قبل از این هم با چنین تبلیغاتی در سطح شهر رو به رو شده‌اید. اتوبوس‌هایی که با برچسب‌های تبلیغاتی روی بدنه خود توجه بسیاری از مخاطبین را جلب می‌کنند. یا خودروهای خدمات‌رسان کسب و کارها که با یک نگاه به بدنه آنها می‌توانید شرکت سرویس‌دهنده را شناسایی کنید. تمام این تبلیغات‌ها با چاپ استیکر روی بدنه خودرو امکان‌پذیر هستند. یکی از موثرترین روش‌هایی که می‌توان در سطح شهر استفاده کرد و توسط تعداد زیادی از افراد دیده شد.

از آنجایی که ابعاد استیکر روی ماشین نسبت به برچسب‌هایی که برای محصولات دیگر یا برای چسباندن روی سطوح مختلف استفاده می‌شود، بزرگ‌تر است، نوع چاپ و کیفیت آن نیز اهمیت پیدا می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم سفارش چاپ استیکر روی خودرو را به یک چاپخانه معتبر بسپارید که از نظر تنظیمات رنگ و ابعاد و برش‌های روی استیکر خیالتان راحت باشد. ما در آرازچاپ با استفاده از دستگاه‌های تخصصی و جدیدترین امکانات چاپخانه، طرح‌های مورد نظر شما را روی انواع استیکر چاپ می‌کنیم و با ملاحظات لازم روی بدنه خودرو می‌چسبانیم.

با توجه به اینکه انواع مختلفی از استیکر می‌توانند برای چسبانده شدن روی بدنه خودرو، اتوبوس یا سایر وسایل نقلیه مورد استفاده قرار گیرند پیشنهاد می‌کنیم لیست خدمات آرازچاپ در این صفحه را ببینید و بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. در ادامه درباره انواع استیکر ماشین توضیحاتی خواهیم داد تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. یکی از انواع رایج استیکرهای ماشین از نوع چاپ وینیل یا استیکرهای خودچسب هستند که در بازار آنها را با نام استیکر شیری هم می‌شناسند. جنس این برچسب‌ها از PVC بوده و می‌توانند به صورت براق یا مات چاپ شوند.

برای چاپ برچسب بدنه خودرو شما می‌توانید فارغ از ابعاد یا نوع طرحی که قصد چاپ کردنش را دارید، از این مدل استیکر استفاده کنید. توجه داشته باشید که چاپ استیکر روی ماشین به این خاطر که ابعاد کار بسیار وسیعی دارد ممکن است نیاز باشد به صورت چند تکه چاپ شود. بیشتر اوقات تبلیغاتی که روی بدنه وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس یا واگن مترو چسبانده می‌شوند برای دیده شدن توسط افراد بیرون از وسیله هستند. اما اگر مخاطب هدف شما مسافرین داخل هستند و می‌خواهید برچسب روی بدنه داخلی یا روی شیشه چسبانده شود، می‌توانید از این برچسب‌ها استفاده کنید که ضد آب نیستند اما قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند.

شاید مهمترین ویژگی‌ای که چاپ استیکر روی خودرو باید داشته باشد این است که خروجی کار ضد آب باشد. چراکه قرار است وسیله نقلیه شما با این برچسب‌ها در سطح شهر حرکت کند و در فضای در معرض باد و باران و نور خورشید قرار بگیرد. به همین جهت بسیار مهم است که ضد آب باشد و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی داشته باشد. اینجاست که اهمیت روکش یا لمینت روی استیکر ماشین مهم می‌شود. ممکن است انواع دیگر استیکرهای خودرو بدون لمینت چاپ شوند و این ویژگی حیاتی را نداشته باشد. برچسب‌های وینیل هم از جنس PVC هستند با این تفاوت که یک لایه روکش هم روی آنها نصب می‌شود که قابلیت شستشو و ماندگاری بالا بهشان می‌دهد.

پس اگر می‌خواهید برای مدت زمان طولانی تبلیغاتی روی بدنه خودرو داشته باشید یا در فصل بارش برای چاپ برچسب اقدام می‌کنید، حتماً این نکته را مدنظر قرار دهید. نوع نسبتاً متفاوتی از انواع استیکرهای قابل نصب روی خودرو، استیکرهای مش هستند. این برچسب برای چسبانده شدن روی شیشه‌های وسایل نقلیه، خصوصاً وسایل نقلیه عمومی بهترین گزینه هستند. چرا که جلوی نور را به طور کامل نمی‌گیرند و می‌توانید در عین انجام تبلیغ به طور مثال روی بدنه اتوبوس به طور کامل، جلوی دید مسافران را هم نگیرید. این برچسب‌ها سوراخ‌های ریزی دارند که نور را از خود عبور می‌دهند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا