جامعه

انتقاد پلیس از عدم جمع‌آوری معتادان متجاهر به بهانه کرونا

یک فرمانده پلیس تهران بزرگ ، كرونا را به عنوان جمع غیر متعارف معتادان به مواد مخدر متهم كرد و گفت:

به گزارش مجله خانواده سرداراهیمی ، در کنار فاز 5 برنامه عملیاتی ظفر ، در پاسخ به سؤال مجله خانواده مبنی بر افزایش معتادان به مواد مخدر: «آمار ما نشان می دهد که هنوز در تهران 10 هزار تا 15 هزار ماده مخدر وجود دارد. معتادان وجود دارند و حضور آنها امنیت شهروندان به ویژه زنان و کودکان را مختل و تضعیف كرده است.

وی اکنون اظهار می دارد که در حال حاضر 6000 قابلیت موجود در مراکز جمع آوری معتادان به مواد مخدر وجود دارد ، “متاسفانه به نام کرونا از پذیرش معتاد خودداری می کنند.” در مرکز توانبخشی ذخیره می شوند ، اما مسئولان و آژانس های درگیر باید با مسئولیت پذیری بیشتری عمل کنند.

وی با بیان اینکه امروز صبح از صحبت در جلسه‌ای با حضور معاون وزیر بهداشت و نماینده وزارت دادگستری سخن گفت ، اظهار داشت: در این جلسه به ویژه با اصلاحات در مصوبات دیگر ، بر لزوم تصمیم جدی برای جمع آوری معتادان تأکید کرد. ” نگهداری معتادان تا یک سال امکان پذیر است که ممکن است منجر به برنامه ریزی مناسب برای توانبخشی و آموزش بازگشت معتادان به جامعه شود.

“من یک مشکل بهانه ای برای کرونا دارم و آن را نمی پذیرم. ما برای همه دوره ها برنامه جمع آوری داریم. معتادان طبق پروتکل همیشه جمع می شدند.” به پروتکل اضافه شد. این امر باید رعایت شود تا هیچ معتادی در راهرو حضور نداشته باشد. امیدواریم ظرفیت ایجاد شود و ظرفیت فعلی برای ادامه جمع آوری معتادان پر جنب و جوش استفاده شود.

دستگیری بیش از 950 خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر

به گزارش مجله خانوادهفرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ همچنین در سخنانی درباره اجرای فاز 5 عملیات عملیاتی ظفر در مقر فاتح قبل از ظهر امروز گفت. ساختمان فرهنگی نقش مهمی در امنیت داشته است و آنها همیشه در کنار پلیس بوده اند.

وی با اشاره به اجرای مرحله پنجم پروژه ظفر ، اظهار داشت: همزمان با ادامه این سلسله برنامه ها و برنامه های عملیاتی نظم ، امنیت و مبارزه با وندال ها در پایتخت ، مرحله پنجم پروژه ظفر است. برخورد با مجموعه فروشندگان و وابستگان. “تظاهرکننده اداره شد.

وی اظهار داشت: در طول اجرای این طرح 2224 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد و حدود 60-70٪ از مواد کشف شده تریاک بود اما متأسفانه این سلسله اکتشافات آنها را پیدا کرد. میزان مواد مخدر صنعتی نیز در حال افزایش است و شکست بسیار زیاد و وابستگی این مواد به مصرف کنندگان ، احتمال ترک سیگار را به میزان چشمگیری کاهش می دهد ، مشکلی که در دراز مدت باعث افزایش تعداد معتادان می شود. ممکن است وصل شود. بنابراین خانواده ها و نوجوانان باید از عواقب مصرف مواد مخدر آگاه باشند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد. وی گفت: “در این مرحله از برنامه ، سه گروه بزرگ مواد مخدر شناسایی و برچیده شدند و 25 قاچاقچی بزرگ مواد مخدر دستگیر شدند. این افراد مواد مخدر را از منطقه مرزی تهیه می کردند ، آنها به من دادند.

“از طرف دیگر ، خرده فروشانی که با این افراد در تماس بودند ، شناسایی شدند و 923 خرده فروش دستگیر و پس از تشکیل پرونده به نیروی انتظامی تحویل داده شدند.”

رحیمی همچنین از تعطیلی 12 مرکز توزیع و مصرف دارو خبر داد و اظهار داشت: در این مرحله از اجرای طرح ظفر 2100 معتاد به مواد مخدر نیز جمع آوری شده است که نسبت این معتادان سرقت ، خفه کردن ، اخاذی و آزار و اذیت است. درگیر شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: 420 نوع مواد مخدر توسط این افراد کشف شد که در این مرحله از پروژه 81 دستگاه خودرو و موتور سیکلت مصادره و در مجموع بیش از 21 میلیارد تن دارایی کشف شده است. من هستم.

رحیمی با اشاره به حادثه کشف شده در این مرحله از پروژه ، اظهار داشت: در روشی که برای قاچاق مواد مخدر به کار رفته بود ، وی به صورت قاچاق به روتختی ، نقاشی ، گلیم و … قاچاق می شد که همکارانم نسبت به آنها احتیاط داشتند. ” آنها دریافتند.

در پایان ، یک فرمانده پلیس در تهران بزرگ در مورد عوارض جانبی مواد مخدر هشدار داد و گفت: “دشمن قصد دارد داروهای گل را تبلیغ کند.” بیشتر گیاهان خانگی تراریخته هستند و میزان تخریب آن بسیار زیاد است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا