جامعه

وجود ۱۲۰۰ معتاد متجاهر در لرستان

مجله خانواده/ لرستان دبیرکل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: حدود 1200 معتاد متجاهر در استان وجود دارد که مسئولان از ما می خواهند در سفر شهرستانی آنها را جمع آوری و درمان کنیم.

اردشیر صفاپور در دومین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت:

وی ادامه داد: سه قانون و کمیته قضایی، مخالفت عرضه و فرهنگ برگزار شد.

صفاپور گفت: 16 دستگاه خودرو به سازمان کاشف اهدا و در جشنواره تربیت نوجوان سالم شرکت کردند.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان به حضور دانشجویان دانشگاه لرستان در آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: دوره های آموزشی با سه موضوع مختلف در فضای مجازی در هلال ماه استان گذراندم.

وی ادامه داد: موضوع اصلی که باید دنبال کنیم متاسفانه استفاده از توانمندی های خیرین است که در کشور ما وجود دارد و باید در این زمینه تلاش کنیم.

صفاپور گفت: با یکی از خیرین مشهدی که قول حضور در ایالت را داده بود، ملاقات کردیم.

وی در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفت:

یکی از آشنایان گفت: طرح یاور زندگی در آموزش و پرورش در حال اجراست و مهمتر از آن این است که در همه اقشار جامعه به ویژه در آموزش و پرورش که زیربنای آموزش و پرورش و سلامت اجتماعی است انجام شود. رشته.

صفاپول در خصوص تکمیل و تجهیز مراکز 16 و 2 لرستان گفت: سپاه ایالتی و مرکز نظرات. در قلب ایالت، دو قانون پیرو ماده 16 برای زنان معتاد وجود دارد.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان افزود: در سال 91 مرکز نور در شهر باباعباس افتتاح شد که شورای برنامه ریزی کشور حدود 7 هکتار زمین اختصاص داده است.

وی افزود: حدود 1200 معتاد متجاهر در این ایالت وجود دارد که در یک سفر شهری، مسئولان استانی و شهرستانی از ما می خواهند که آنها را جمع آوری و درمان کنیم.

صفاپور می گوید: ما در حال مصرف منابع ملی هستیم، تا کنون یک ریال از منابع دولتی دریافت نکرده ایم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا