حوادث

دستگیری ۹۸ قاچاقچی در اسلامشهر

فرمانده پلیس شهر شاه اسلامی گفت: به دلیل اجرای یک برنامه امداد و نجات در شهر اسلامیه ، 98 فروشنده و قاچاقچی با 37 کیلوگرم انواع داروها و مقداری سلاح های سرد دستگیر شدند.

آفتاب‌‌نیوز:

سرهنگ مدی کرمی ، فرمانده پلیس شهر شاه اسلامی ، گفت: با اقدامات فرماندهان پلیس در غرب تهران و اجرای برنامه های نجات ، شاه اسلام رفتار خود را با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر تقویت كرده است.

وی اظهار داشت: پس از شناسایی و ارائه پرونده های فروش مواد مخدر و اخذ مجوزهای قضایی لازم در 48 ساعت گذشته برای اجرای طرح نجات توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ، 98 توزیع کننده و توزیع کننده موفقیت آمیز بود. با انجام فعالیت های مداوم و هماهنگ ، مواد مخدر از جمله دو قاچاقچی بزرگ کشف و ضبط شد.

فرمانده پلیس شهر شاه اسلامی گفت: با اجرای این طرح بیش از 37 کیلوگرم داروی سنتی و صنعتی از این فروشندگان و توزیع کنندگان بهمراه امکانات متعدد توزیع نیروی برق و سلاحهای سرد و هفت دستگاه خودرو کشف و ضبط شده است.

کرمی به عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر هشدار می دهد و فروشندگان و کسانی که می خواهند کار خود را راه اندازی کنند برای کسب درآمد برای خود ، مادیات و روح کشور مواد مخدر می فروشند. من به جوانان این سرزمین گفتم كه آنها سرمایه خود را از بین می برند و صدمه می زنند و کسانی كه در دام این فروشندگان گرفتار شده بودند مانند فرزندان و خانواده های خود بودند و نیروهای انتظامی از اینها تبعیت كردند. آنها ضمن معامله با فروشندگان و توزیع کنندگان ، می دانند و از آنها می خواهند مراقبت و محافظت کنند. و سرنوشت سازتر خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا