سلامت و تندرستیکسب و کار برتر

آشنایی با کپسول سلنوزینک نوتراکس

داروهوم یک داروخانه آنلاین است که با فراهم کردن انواع مکمل های غذایی، محصولات بهداشتی و کمک درمانی در خدمت شما عزیزان می باشد. در صفحه هر محصول می توانید با مطالعه بررسی تخصصی، موارد مصرف، ویژگی ها و مشخصات، بهترین انتخاب را متناسب با نیاز خود داشته باشید. تیم تخصصی و پزشکان خبره مجموعه در تلاش هستند تا با ایجاد محتوا و اطلاعات کامل و دقیق تمام آنچه را که نیاز است قبل از خرید مکمل دارویی های در نظر داشته باشید را به شما بگویند. تمامی محصولات ارائه شده در سایت خرید اینترنتی دارو دارای برچسب اصالت کالا بوده و این تضمین وجود دارد که تمامی محصولات ارائه شده اصلی و مطابق با توضیحات ثبت شده در قسمت ویژگی ها می باشد

. همچنین در کنار سایت فروشگاهی داروخانه اینترنتی داروهوم، بلاگ این مجموعه وجود دارد که به طور مداوم در حال آپدیت مطالب ذکر شده و پاسخ به سوالات کاربران در قالب تهیه مقالات و محتواهای به روز می باشد. می توانید با سرچ موضوع مورد نظر خود در گوگل به همراه کلمه “داروهوم” به این مطالب دسترسی داشته باشید. در داروخانه آنلاین داروهوم امکان ارسال رایگان به سراسر ایران برای خریدهای بالای 400 هزار تومان وجود دارد و با ارسال فوری در شهر تهران به عنوان یکی از بهترین داروخانه های آنلاین ایران شناخته شده است.

مکمل های تقویت مو و ضد ریزش مو : برای تقویت فولیکول‌ ها و درمان مشکلات مو استفاده می شوند. این محصولات به صورت قرص، کپسول و شربت به تولید می رسند و شامل ترکیب‌هایی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره‌های گیاهی هستند که برای تقویت سلامت مو و جلوگیری از ریزش مو مفید هستند.

مکمل های جوانسازی و ضد پیری پوست: شامل ترکیباتی هستند که به افزایش تولید کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید در بدن کمک می کنند. این مواد مؤثر در حفظ سلامت و جوانی پوست هستند. بعضی از مکمل های جوانسازی پوست شامل آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که به سلول‌های پوستی کمک می‌کنند تا از خطرات آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد در مقابله با عوامل محیطی مانند آفت کش ها، دود سیگار و اشعه UVB محافظت کنند.

کلاژن: یک پروتئین مهم در بدن ماست که در حفظ سلامت پوست، مو، ناخن و بافت‌های دیگر بسیار مؤثر است. مصرف مکمل های کلاژن می‌تواند به تقویت و بهبود سلامت پوست کمک کند. مکمل های کلاژن شامل فرم‌های مختلفی از کلاژن مانند کلاژن نوع ۱ و ۲ هستند که در پوست، استخوان ها، غضروف و بافت های مفصلی وجود دارند. مصرف مکمل های کلاژن می تواند به کاهش چین و چروک پوست، افزایش لطافت و شادابی، تقویت رشد مو و ناخن‌ها و حفظ سلامت استخوان ها و مفاصل کمک کند.

بیوتین: یکی از ویتامین‌های مورد نیاز برای سلامت پوست، مو و ناخن است. مکمل بیوتین معمولا به عنوان یک راه حل برای کمک به تقویت و بهبود سلامت پوست، مو و ناخن استفاده می‌شود. به طور کلی، مصرف مکمل بیوتین می تواند بهبود سلامت پوست، مو و ناخن را به همراه داشته باشد.

زینک: یکی از مواد معدنی مهم برای سلامتی است که برای عملکرد صحیح بسیاری از سیستم های بدنی لازم است. در واقع، زینک به عنوان یک ماده مغذی برای رشد و تقویت سیستم ایمنی بدن، پوست سالم، سلامت استخوان و حافظه، کاهش التهابات، افزایش سطح تستوسترون در بدن و دیگر فواید ویژه شناخته شده است. مکمل های زینک در انواع قرص، کپسول، شربت و دیگر فرم های قابل مصرف در دسترس هستند.

مکمل های بارداری: به عنوان یکی از راه های حفظ سلامتی مادر و جنین در دوران بارداری، مورد استفاده قرار مکمل لاکتوزینک درمکس که با نام قرص لاکتوزینک نیز شناخته می‌شود، ترکیبی از مخلوط ویتامین‌ها و عصاره‌های گیاهی بوده که جهت کمک به سلامت و پاکسازی پوست و بهبود التهابات ناشی از آکنه، تاثیر بسزایی دارد. در ادامه با این محصول و نکات لازم جهت مصرف آن بیشتر آشنا می‌شویم.

Familiarity with Nutrax selenozinc capsules

ترکیبات لاکتوزینک چیست؟

کپسول لاکتوزینک محصولی از برند درمکس و تولید شرکت داروسازی پارس حیان است که در بسته بندی 30 عددی در بازار وجود دارد. این مکمل حاوی انواع ویتامین‌ها، عصاره‌های گیاهی و مواد معدنی ضروری برای سلامت پوست می‌باشد که مقدار هر یک از این ترکیبات مطابق با جدول زیر است:

عنوان مقدار
عصاره بنفشه سه رنگ 262.5 میلی‌گرم
عصاره گزنه 26.25 میلی‌گرم
عصاره گیاه دم اسب 26.25 میلی‌گرم
زینک (روی) 10 میلی‌گرم
سلنیوم 25 میکروگرم
ویتامین B1 700 میکروگرم
ویتامین B2 800 میکروگرم
ویتامین B3 5 میلی‌گرم
ویتامین B5 5 میلی‌گرم
ویتامین B6 2 میلی‌گرم
ویتامین E 10 واحد بین‌المللی
بتاکاروتن 1000 میکروگرم
لاکتوفرین 20 میلی‌گرم

ترکیبات کپسول لاکتوزینک به گونه‌ای انتخاب شده که فاقد سویا، شیر، گندم، گلوتن، تخم مرغ و هرگونه شیرین‌کننده و مواد نگهدارنده می‌باشد. در نتیجه مصرف آن برای بسیاری از گروه‌ها امن خواهد بود.

قرص لاکتوزینک درمکس برای چیست؟

مهم‌ترین ویژگی قرص لاکتوزینک درمکس کمک به سلامت و پاکسازی پوست است. این فرآورده به کاهش آکنه نیز کمک کرده و التهابات ناشی از آن را کم می‌کند. برای آشنایی بیشتر با قرص لاکتوزینک بهتر است خواص برخی از مهم‌ترین ترکیبات آن را بشناسیم. این عصاره به واسطه مواد موثره خود سبب کاهش التهابات پوستی، کمک به رفع آکنه و حفظ سلامت پوست می‌گردد. گیاه بنفشه سه رنگ روی رشد باکتری‌ها و قارچ‌های پوستی اثر مهارکننده دارد و به دلیل وجود ترکیبات فنولی و فلاونوئیدی دارای خواص آنتی اکسیدانی است. از همین رو در محافظت سلول‌های پوستی از آسیب رادیکال‌های آزاد موثر است.

این عصاره با دارا بودن خاصیت ضد آندروژنی، سبب مهار آنزیم 5- آلفا ردوکتاز می‌شود و به پیشگیری و رفع آکنه کمک می‌کند. در واقع گیاه گزنه از آنجایی که دارای خواص ضد التهابی است، می‌تواند تورم و قرمزی جوش‌ها را کم کند. علاوه بر این گزنه خواص ضد باکتریایی هم دارد که به از بین بردن سطح باکتری‌های موجود روی پوست کمک می‌کند. از همین رو باعث برطرف شدن جوش‌های صورت نیز می‌شود. این عصاره دارای عملکرد ضد التهابی بوده و با تحریک فعالیت سلول‌های استئوبلاست، سبب کمک به تحریک سنتز کلاژن از یک سو و کمک به ترمیم و بازسازی پوست از سوی دیگر می‌گردد.

روی (Zinc) 

این عنصر معدنی با دارا بودن خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و کنترل‌کننده ترشح چربی از غدد سباسه پوست به ترمیم و بازسازی ساختار پوست آسیب‌دیده کمک می‌کند. علاوه بر این زینک موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و کنترل و کاهش التهاب نیز می‌شود. از همین رو باعث کاهش آکنه، پاکسازی و رفع چربی اضافی پوست شده و از تولید بیش از حد سبوم جلوگیری می‌کند.

این پروتئین طبیعی دارای خواص ضد میکروبی بر علیه طیف گسترده‌ای از باکتری‌های گرم منفی و مثبت از جمله باکتری تولیدکننده آکنه پروپیونی باکتریوم آکنس و یا سودوموناس آئروژینوزا و اشرشیاکلی می‌باشد. همچنین از خواص ضدالتهابی و اثرات آنتی‌اکسیدانی نیز برخوردار است. لاکتوفرین با کمک به مهار رشد باکتری‌های مضر در حفظ سلامت پوست‌های دارای آکنه، پاکسازی پوست و کاهش آکنه بسیار موثر عمل می‌کند. همانطور که مشاهده می‌کنید، مکمل درمکس لاکتوزینک ترکیبی از مخلوط ویتامین‌ها، لاکتوفرین، روی، بتاکاروتن و عصاره‌های گیاهی بوده که در جهت کمک به سلامت و پاکسازی پوست و بهبود التهابات ناشی از آکنه، تاثیر بسزایی دارد.

قرص لاکتوزینک برای جوش

قرص لاکتوزینک به واسطه ترکیبات فوق‌العاده خود علاوه بر پاکسازی پوست، سبب از بین رفتن جوش و آکنه می‌شود و التهابات ناشی از آن‌ها را کاهش می‌دهد. ترکیبات موجود در کپسول لاکتوزینک به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی بوده و با مهار رشد باکتری‌های مضر در کاهش آکنه و جوش موثر عمل می‌کنند. عصاره گزنه در مکمل لاکتوزینک می‌تواند تورم و قرمزی جوش‌ها را تا حد زیادی کاهش دهد.

نحوه مصرف کپسول لاکتوزینک

جهت اطلاع از بهترین نحوه مصرف قرص لاکتوزینک بهتر است با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. اگر پزشک دستور خاصی تجویز نکرده باشد، می‌توانید روزانه یک عدد کپسول را با آب فراوان میل کنید. جهت کسب بهترین نتیجه از قرص لاکتوزینک لازم است به مدت 30 روز مصرف را ادامه دهید. اما دقت داشته باشید مقدار توصیه شده را افزایش ندهید مگر اینکه پزشک شما مجوز افزایش را داده باشد. جهت مصرف کپسول لاکتوزینک در دوران بارداری و شیردهی مشورت با پزشک یا داروساز ضروری است. همچنین در صورتی که به فرآورده و یا اجزای آن حساسیت دارید، قبل از استفاده با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

عوارض قرص لاکتوزینک درمکس

قرص لاکتوزینک درمکس دارای عواض جانبی بسیار خفیفی می‌باشد که به ندرت مشاهده می‌شوند. با این حال در صورتی که به مدت طولانی استفاده شود و یا بیشتر از میزان توصیه شده مصرف شوند، ممکن است برخی عوارض جانبی را به همراه داشته باشند. در صورتی که عوارض جانبی ادامه پیدا کردند و یا بدتر شدند، مصرف قرص لاکتوزینک درمکس را قطع کنید و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

قیمت کپسول لاکتوزینک درمکس

جهت خرید و اطلاع از قیمت کپسول لاکتوزینک درمکس می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین مفیدطب مراجعه کنید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. محصولات مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل داده خواهند شد. دقت کنید جهت خرید محصولات دارویی اصل و با مجوز سازمان غذا و دارو لازم است به مراکز و سایت‌های معتبر مراجعه نمایید.

سوالات متداول

کپسول لاکتوزینک درمکس نظرات مثبتی دارد؟

این کپسول یکی از مکمل‌های محبوب پاکسازی پوست است که توانسته نظرات مثبت بسیاری از مصرف‌کنندگان خود را جلب کند.

مشخصات
نوع محصول: کپسول
گروه: پوست، مو و ناخن
موارد مصرف: پاکسازی پوست/ کاهش آکنه و جوش
تعداد در هر بسته: 30 عدد
کشور سازنده: ایران
محل ساخت: شرکت داروسازی پارس حیان
مقدار هر سروینگ: روزانه یک عدد کپسول یا دستور پزشک
جنسیت مصرف کننده: آقایان و خانم‌ها
محدودیت سنی: بالای 18 سال
مجوز سازمان غذا و دارو: دارد

میگیرند. این مکمل ها شامل ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها می باشند. به طور کلی، ویتامین هایی نظیر ویتامین C، ویتامین D و ویتامین B12 به همراه مواد معدنی نظیر فولات، آهن و کلسیم در لیست مکمل های بارداری قرار می گیرند.

دکمه بازگشت به بالا