استان ها

بازگشت مجدد محدودیت‌های کرونایی به استان همدان

به گزارش خبرگزاری مجله خانواده همدان ، استاندار همدان گفت که در برخی مناطق ایالت تغییر رنگ داده است و محدودیت های پیش بینی شده باید بر اساس این طرح رنگ ، مدارس ، دانشگاه ها و م institutionsسسات آموزش عالی اعمال شود. م Addedسسات آموزشی اضافه شده از جمله ، مدارس خصوصی و سمینارهای نارنجی. بستن و آموزش کامل منطقه عملاً انجام می شود.

سید سعید شاهرخی که ظهر امروز در جلسه ای در ستاد مدیریت کرونا در همدان سخنرانی کرد ، گفت: واحدهای فرهنگی و اجتماعی مانند نماز جمعه ، مساجد ، مراسم مذهبی و مراسم نیز در منطقه نارنجی کاملاً بسته است.

شاهرخی از آوردن اتومبیل شخصی با پلاک بومی شهرهای نارنجی به شهرهای دیگر ممنوع است. همچنین آوردن خودروی شخصی با پلاک غیربومی به یک شهر نارنجی تخلف محسوب می شود.

وی افزود: “در منطقه زرد ، گروه های شغلی چهار حق كار ندارند و دو سوم كارمندان آنها در منطقه فعالیت هستند.”

استاندار همدان نقش و اهمیت توجه به مراقبت های بهداشتی برای کاهش تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، پایبندی به استانداردهای جامع هوشمند و ارائه شده و سفیدکاری شهر را برجسته کرده است. هدف از انجام این کار

شاروکی گفت: کلینیک ها ، مراکز تعویض پلاک و پلاک خودرو شلوغ است ، بنابراین انتظار می رود اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش تاجگذاری انجام شود.

46

دکمه بازگشت به بالا