جامعه

آخرین جزئیات محدودیت‌های جدید کرونایی

سخنگوی ستاد ملی کرونا آخرین جزئیات مربوط به محدودیت های کرونا را که از 22 دسامبر اعمال می شود ، ارائه داد.

به گزارش مجله خانواده ، دکتر آریلزا ریشی وی در جلسه مشترک ستاد مدیریت ستاد ملی ضد کرونا گفت: “حداقل این محدودیت ها شامل 25 پایتخت ایالتی از جمله شهرهای بزرگ است.” همه مشاغل به غیر از مشاغل سطح 1 مانند مراکز پزشکی از جمله ملزومات ، خدمات ضروری ، نجات ، فروشگاه های زنجیره ای ، بیمارستانها و کلینیک ها ، مراکز زیرساخت های آب ، برق ، گاز و تلفن بسته شده است.

او اضافه کرد: در حوزه مدیریت ، حداکثر یک سوم کارمندان حق حضور دارند که با هماهنگی رئیس اجرایی بخش تصمیم گیری می شود.

در باره ترافیک وی تأکید کرد: همچنین ترافیک سطح هشدار 3 و 2 است. سطح 3 به معنای منطقه قرمز ، سطح 2 به معنای نارنجی است و پلاک محلی حق ورود به شهرهای دیگر را ندارد. از طرف دیگر پلاک های غیربومی حق ورود به شهر سرخ را ندارند و در مقابل اگر پلاک اصفهان وارد تهران شود جریمه سنگینی وضع می شود.

“این مشکلات آنقدر جدی است که وزیر کشور امروز نیز دستور داد و همه افراد آمادگی خود را اعلام کردند. همه دوربین ها نصب شده و بیشتر جرایم توسط دوربین های کنترل جاده انجام می شود.”

ریشی ادامه داد: این محدودیت ها برای دانشگاه های مناطق وسیع کشور اعمال می شود ، زیرا همه مدارس در 3 ، 2 و 1 سطح هشدار ، یعنی به ترتیب شهرهای قرمز ، نارنجی و زرد وجود ندارد و همین محدودیت ها برای دانشگاه ها وجود دارد. پوشش می دهد. ”

وی گفت: “مرکز دین و فرهنگ تعطیل خواهد بود ، جماعت و نماز جمعه به مدت دو هفته تعطیل است و در تشریفات فرهنگی نیز همین محدودیت ها اعمال می شود.”

در پایان ، رییسی گفت: یکی دیگر از محدودیت های منطقه قرمز ، هشدارهای سطح 3 ، جلسات مدیریت است. در صورت برگزاری حداکثر باید 15 نفر در جلسه شرکت کنند. به عبارت دیگر ، اگر می خواهید جلسه هیئت وزیران را برگزار کنید زیرا بیش از 20 تا 30 نفر وجود دارد ، لازم است آن را با 15 نفر برگزار كنید و در بقیه به صورت وب سایت حضور پیدا كنید. در سطح هشدار دو یا چند شهر نارنجی ، حداکثر افرادی که می توانند در جلسه شرکت کنند 20 نفر است و در سطح هشدار شهر زرد ، حداکثر تعداد شرکت کنندگان 30 نفر یا بیشتر است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا