کسب و کار برتر

بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا

در این پست به بررسی بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا می پردازیم. سریال پدر گواردیولا یکی از جدیدترین ساخته های شبکه نمایش خانگی است. در این سریال گروهی از محبوب ترین بازیگران طنز ایرانی به ایفای نقش پرداختند. این سریال به تهیه کنندگی سعید نعمت الله ساخته شده است. اگر می خواهید درباره بازیگران سریال «پدر گواردیولا» بیشتر بدانید، به ادامه مطلب بروید.

درباره سریال پدر گواردیولا

سریال «پدر گواردیولا» آخرین روزهای تصویربرداری خود را پشت سر می گذارد و به زودی آماده پخش از شبکه خانگی می شود. پدر گواردیولا یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی است که انتظار می رود با استقبال خوبی از سوی بینندگان مواجه شود. به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی جاوید نوروزبیگی در حال تولید است.

جالب است بدانید با توجه به حضور بازیگران معروف این سریال از جمله مهران مدیری، حمید فرخ نژاد و آرش عادل پرور خواننده پاپ ایرانی، این سریال بسیار مورد بحث و چالش قرار گرفته است. البته لازم به ذکر است که حضور فاطمه معتمد آریا در سریال پدر گواردیولا نیز بسیار جنجالی است که این بازیگر در گذشته آن را تکذیب می کرد.

روند بردهای پدر گواردیولا کاهش یافت

پرداخت هزینه زیاد برای بازیگران این سریال کمتر شده است. طبق پیش بینی در این سریال حدود 50 میلیارد تومان هزینه می شود. طبق شنیده ها آقای مهران مادری 5.5 میلیارد تومان حقوق دریافت کرده است. او یکی از گران قیمت ترین بازیگران این سریال است. از دیگر بازیگران می توان به آرش عادل پرور وارد شد که حدود 2 میلیارد دستمزد گرفت.

حمید فره نژاد نیز پس از آقای مهران مدیری یکی از با ارزش ترین بازیگران این سریال است. حدود 4 میلیارد ولسوالی حقوق گرفت. لازم به ذکر است که حضور خانم فاطیما معتمداریو یکی از شایعات سریال پدر گواردیولا است. آنها در فضای مجازی این خبر را تکذیب کردند و گفتند در این سریال بازی نمی کنند. پدر گواردیولا، دستمزد بازیگران سریال باعث جنجال های زیادی شد.

لیست پدر گواردیولا چه زمانی فاش می شود؟

در مورد زمان پخش پدر گواردیولا باید بگوییم که این سریال در سال 1401 از تلویزیون خانگی پخش خواهد شد. حضور مهران مدیری در این سریال یکی از عواملی است که بینندگان بیشتری را به دیدن این سریال ترغیب می کند. این سریال دومین تجربه او با شبکه نمایش خانگی است که سریال رویا را در سال 2018 برای این شبکه تولید کرده است.

بازیگران سریال پدر گواردیولا

حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، سیامک صفری، امیرمهدی جهله، علی اوجی، مریم بوبانی، مرجانه گلچین، نسیم ادبی، سارا خوئینی ها، نرگس محمدی، محمدرضا علیمردانی، امیررضا دلاوری، حضور نی هنگمه ای سیناوش ها سروستانی، آرش عادل پرور در مهران مدیری و …

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری متولد 28 فروردین 1346 در تهران کارگردان، بازیگر، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، صداپیشه و تهیه کننده ایرانی سینما و تلویزیون است. او برای تهیه‌کنندگی و بازی در سریال‌های طنز و کمدی تلویزیونی شهرت زیادی پیدا کرد. او تا به امروز برنده چندین جایزه برای بهترین بازیگر کمدی، بهترین مجری مرد و بهترین شخصیت تلویزیونی شده است.

بیوگرافی هنگامه قاضیانی بازیگر سریال پدر گواردیولا.

هنگامم قاضیانی در 31 اردیبهشت 1349 در مشهد به دنیا آمد. هنگامه قاضیانی دارای مدرک لیسانس علوم انسانی و اقتصاد از دانشگاه آزاد اسلامی و فوق لیسانس فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو است. خانم قاضیانی سالهاست که ازدواج کرده است اما جالب است بدانید که خانم هنگام قاضیانی یک پسر به نام اشکان دارد.

بیوگرافی مهدی سلطانی

مهدی سلطانی سروستانی بازیگر سرشناس کشورمان در 10 شهریور 1350 در شیراز به دنیا آمد. او دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه هنر و دکترای تئاتر از دانشگاه آوینیون فرانسه است. به غیر از بازیگری، آقای مهدی سلطانی عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه تهران است. متاهل و متاهل.

بیوگرافی آرش عادل پرور بازیگر سریال پدر گواردیولا

آرش عادل پرور با نام هنری آرش ای پی در 31 مرداد 1369 در تهران به دنیا آمد. وی تحصیلات خود را در رشته آهنگسازی شامل تئوری موسیقی، هارمونی، ساز و ارکستراسیون در کلاس های هنری اساتید صاحب نامی چون اسماعیل زاده، محسن الهامیان و ایمان فرهودی گذرانده است. او دارای تحصیلات عالی موسیقی است.

بیوگرافی حمید فرخ نژاد

آقای فرخ نژاد متولد 1348 است و در رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران تحصیل کرده است. فرخ نژاد فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. در سال ۱۳۶۹ بازی در سینما را با بازی در فیلم در کوچکهای عشق خسرو سینایی آغاز کرد. همچنین در سال ۱۳۷۸ در فیلم عروس آتش که دومین فیلم کارنامه کاری او بود خوش درخشید.

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین با نام کامل مرجانه دلدار گلچین بازیگر، صداپیشه و گوینده رادیو ایرانی است. وی در روز دوم اسفند 1347 در شهر رشت به دنیا آمد و فارغ التحصیل رشته موسیقی و کارگردانی سینما شد. او چندین خواهر و برادر دارد که در انگلیس زندگی می کنند. او در خانواده ای نظامی به دنیا آمد و پدرش افسر ارتش بود

او همچنین یکی از قدیمی ترین ورزشکاران ایرانی است.

بیوگرافی نسیم ادابی بازیگر سریال گواردیولا

نسیم ادبی بازیگر تلویزیون و تئاتر در 25 شهریور 1355 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری و تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در تهران است و فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۷۶ با فیلم ترموش آغاز کرد. خانم نسیم ادبی متاهل و متاهل است، نام همسر ایشان ابراهیم نفتانی است که در صنعت موسیقی مشهور است.

زندگی نامه ام محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی بازیگر، خواننده و بازیگر ایرانی در 20 مرداد 1355 در تهران به دنیا آمد. آقای محمدرضا علیمردانی فارغ التحصیل تئاتر، نمایش و بازیگری بوده و به عنوان بدلکار نیز فعالیت داشته است. وی در سال 1370 بازیگری را به صورت آکادمیک خواند و از سال 1374 وارد عرصه تئاتر شد.محمدرضا علیمردانی در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد و دارای چهار خواهر و یک برادر بود.

بیوگرافی علی اوجی

علی اوجی بازیگر، تهیه کننده و کمدین ایرانی در ۲۶ اسفند در تهران به دنیا آمد. پدرش حسن اوجی خوشنویس و هنرمند مشهور ایرانی است. آقای علی اوجی از سال 1375 در عرصه های هنری فعالیت داشته و سال هاست که یکی از متفکرترین و قابل اعتمادترین سازندگان موسیقی بوده و آلبوم های بسیاری از خوانندگان مشهور ایرانی از جمله رضا یزدانی را تولید کرده است.

بیوگرافی محمدرضا هاشمی بازیگر سریال پدر گواردیولا

سید محمدرضا هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون است. وی متولد 3 مرداد 1366 در تهران است.محمدرضا هاشمی فارغ التحصیل مهندسی عمران دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس سدسازی است. جالب است بدانید محمدرضا هاشمی تنها یک برادر به نام رامین دارد که اهل خوانندگی است. باید بگوییم که هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

عوامل سریال پدر گواردیولا

مجری طرح و سرمایه گذار: محسن حیدری

مدیر فیلم برداری: سعید براتی

سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: داود باقری

مدیر تولید: مصطفی سلطانی

طراح صحنه: حسین کرمی

طراح لباس: آزاده قوام

صدابرداری: میثم کیامرثی

تدوین: عماد خدابخش

چهرپردازی: کامران خلج

آهنگساز: افشین عزیزی

صدا گذار: امیرحسین شریفی

جلوه هاي کامپیوتری: کامیار شفیعی

جلوه هاي می داني: حمید رسولیان

مسئول بدلکاری: امیرحسین خنجری

دستیار اول کارگردان: افشین عمران

منشی صحنه: رضا بقائی

برنامه ریز: علی مرزبان

خوانندگان: سالار عقیلی و آرش عدل پرور

دکمه بازگشت به بالا