عمومیکسب و کار برتر

خرید لوازم یدکی خودرو از فروشگاه تیکوما

لوازم یدکی خودرو برای صاحب خودرو ضروری است. مالک خودرو ممکن است پس از مدتی از مالکیت به دلیل آسیب دیدگی یا پایان عمر مفید آنها مجبور به تعویض قطعات خودرو خود شود. در زیر به بررسی لوازم جانبی دستی خودروهای HC Cross و Geely می پردازیم.
قطعات یدکی HC Crosscar
H30 Cross شباهت زیادی به S30 دارد اما فضای بیشتری دارد. جلوپنجره رادیاتور فورج، سپرهای فولادی و سایر سپرها و قسمت پشتی بدنه بازطراحی شدند. با این حال، این خودرو با یک کراس اوور تمام عیار فاصله زیادی دارد. قطعات خودرو دانگ فنگ را می توان به راحتی در بازار ایران خریداری کرد.
عکس های دانگ فنگ H30 نشان می دهد که این خودرو ظاهر بسیار خوبی دارد. از نظر ظاهری، قسمت عقب خودرو زیباترین قسمت است که درب صندوق عقب پنجم با یک شیشه کوچک پشت آن قرار دارد. طراحی زیبا کاملاً با جلوپنجره رادیاتور تکمیل شده است که همراه با سپر ظاهر و انرژی مهمی به خودرو می بخشد. تمامی قطعات خودرو دانگ فنگ در ایران قابل خریداری است.
قطعات خودرو داخلی دانگ فنگ
اولین چیزی که راننده هنگام تست دانگ فنگ H30 کراس متوجه می شود، چیدمان پنج صندلی است که تقریباً به طور کامل از کابین S30 چینی گرفته شده است. در دکوراسیون جدید از جلوه پارچه خاصی استفاده شده است. اما پنل جلویی خودرو بسیار خوب است و دارای ارگونومی عالی و فضایی است که برای سرنشینان با هر قد و وزنی کافی است. شاید تفاوت اصلی اچ 30 کراس با سدان، فضای کوچکتر بار باشد.
خرید قطعات HC Cross از Ticuma
به طور کلی، فضای داخلی H30 Cross کلاسیک است، نه عجیب و غریب. صندلی ها با پارچه مرغوب پوشانده شده اند که سازنده آن را در شرایط بسیار سخت آزمایش کرده است. در این صفحه تمامی اطلاعات لازم در مورد وضعیت فنی خودرو هنگام رانندگی ارائه می شود. این خودرو به یک مرکز چند رسانه ای مستقل با کنترل های صفحه نمایش لمسی مجهز شده است. قطعات کراس H30 از جمله قطعات داخلی را می توان به راحتی در بازار ایران خریداری کرد.
صندلی های دانگ فنگ H30 کراس را می توان در شش جهت مختلف تنظیم کرد. بسته به تجهیزات، ماشین برای کارهای مختلفی مجهز شده است. برای حداکثر راحتی راننده، یک دوربین دید عقب با حداکثر سرعت وجود دارد.
در مجموع، کابین H30 کراس راحت و جادار است. به جرات می توان گفت که کابین به راحتی پنج نفر را در خود جای می دهد. فضای جلوی پایه صندلی عقب برای فردی با قد حدود 185 سانتی متر کافی است.

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1316168-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88
قطعات خودرو H30
قطعات خودرو H30 Cross مربوط به نور شامل چراغ جلوی چپ دانگ فنگ، چراغ جلو سمت راست و پروژکتور سپر جلو است.
قطعات یدکی و چراغ های خطر H30 شامل چراغ خطر عقب چپ، چراغ خطر عقب راست، چراغ مه شکن سپر عقب سوئیچ H30، چراغ خطر عقب سمت چپ روی ستون و چراغ کم نور عقب سمت راست روی پست است.
از دیگر قطعات یدکی خودروی کراس H30 می توان به ایربگ خودروی کراس h30، چراغ مه شکن جلو سمت راست، مه شکن جلو سمت چپ، آینه سمت چپ و آینه سمت راست اشاره کرد.
قطعات خودرو H30 Cross مربوط به سپر شامل سپر جلو، مشبک سپر جلو، سپر سمت راست و چپ و سپر عقب، سپر راست و چپ و سپر عقب نقره ای است.
ماشین جیلی در ساس
جیلی اتو یک شرکت کوچک اما جا افتاده در دنیای خودرو است. این شرکت پرفروش‌ترین خودروی داخلی را در بازار چین به فروش می‌رساند و یک خودروی توربوشارژ کوچک را برای ارائه بهترین‌ها بین قدرت و اقتصاد تولید کرده است. جیلی یک استراتژی انرژی جدید دارد که هدف آن استفاده بیشتر از وسایل نقلیه انرژی جدید است و متعهد به توسعه راه حل های انرژی جدید برای همه محصولات خود است. لوازم یدکی خودروهای جیلی به راحتی در ایران موجود است.
جیلی یکی از 10 شرکت برتر خودروسازی در چین است. جیلی در سال 2003 توسط گروه هلدینگ جیلی تاسیس شد. در 23 مارس 2021، جیلی برند خودروی الکتریکی Zeekr خود را برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد چین برای این خودروها اعلام کرد. اولین مدل Zeekr بر اساس خودروی مفهومی Zero خواهد بود که در سپتامبر 2020 توسط Lynk & Co متعلق به جیلی رونمایی شد.
لوازم یدکی خودروهای جیلی
لوازم یدکی چراغ های جلوی مدل های مختلف این خودرو جیلی شامل چراغ های جلوی سمت راست جیلی، چراغ های جلوی چپ، چراغ های جلو، پایه های چراغ های جلو، پایه های چراغ های جلو سمت راست، پروژکتور جلو و چراغ های ترمز عقب می باشد.
قطعات یدکی خودرو جیلی موجود در بازار برای لامپ های خطر در مدل های مختلف عبارتند از:
چراغ خطر سمت چپ، چراغ خطر سمت راست، چراغ خطر شیشه عقب، چراغ مه شکن راست و چراغ عقب چپ.
لوازم یدکی خودروهای جیلی مربوط به آینه بغل
اکثر خودروهای جیلی دارای درایو جانبی در آینه های جانبی هستند. انواع قطعات خودرو وارداتی مربوط به مدل آینه بغل جیلی در بازار شامل آینه سمت راست، آینه سمت چپ و راهنمای آینه جیلی می باشد.
قطعات یدکی خودروهای جیلی مربوط به سپر جلو
سایر قطعات خودرو جیلی مربوط به سپر شامل سپر جلو، براکت جلو، براکت جلو چپ، براکت جلو، فوم داخل سپر، توری بزرگ جیلی، توری کوچک جلو، میله سپر، توری جلو. سپر، کابل نقره ای سپر جلو و شیشه جلو سپر جلو هستند.
لوازم یدکی خودرو جیلی مربوط به سپر عقب
قطعات خودرو جیلی مربوط به سپرها شامل سپر عقب، براکت سپر عقب سمت راست، براکت سپر عقب چپ، چراغ مه شکن داخلی سپر عقب، پایه سپر عقب پایین، براکت سپر عقب و فلپ سپر عقب جیلی است.
لوازم یدکی خودرو خود را از فروشگاه تیکوما خریداری کنید
فروشگاه تیکوما فعالانه در زمینه تامین قطعات یدکی خودروهای داخلی و خارجی فعالیت دارد و همچنین قطعات یدکی اورجینال را در اختیار دارندگان خودرو قرار می دهد. خرید قطعات با کیفیت خودروی خود در این فروشگاه در سایت ticoma.ir.

دکمه بازگشت به بالا