عمومیکسب و کار برتر

ثبت نام مدیران خودرو طرح مادران

شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مادران در طرح جوانی جمعیت در آسیا خودرو آغاز شد. بر این اساس، افرادی که از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو، در طرح جوانی جمعیت شرکت کرده‌اند، از امروز (شنبه) فرصت دارند با مراجعه به آسیا خودرو، با تکمیل مدارک و پرداخت وجه خودرو، از شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مادران بهره‌مند شوند.

شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مادران، مختص افرادی است که پیش از این از طریق سامانه یکپارچه خودرو در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده‌اند. اگر کد ملی شما در بین برندگان این مرحله از قرعه‌کشی است، می‌توانید برای تکمیل فرآیند ثبت نام با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما باشند. شرایط خرید نقدی و اقساطی در این مرحله از ثبت نام فراهم شده است. برای بهره‌گیری از این فرصت محدود است و پس از آن، ثبت نام اولیه باطل خواهد شد.

همچنین در نظر داشته باشید، مشخص شده است. به این ترتیب می‌توانید با بررسی این مطلب و یا تماس با آسیا خودرو، از جزییات ثبت نام مطلع شوید.

آپدیت: یکی از محصولات مدیران خودرو در این طرح فروش، تیگو ۸ پرو است. برنامه به زودی آغاز خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

هم اکنون نیز در آسیا خودرو آغاز شده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

مشاوره خرید نقدی و اقساطی محصولات ام وی ام

برای مشاوره خرید محصولات MVM (نقدی و اقساطی | قیمت) همین حالا تماس بگیرید

همچنین می‌توانید به یکی از شعب آسیا خودرو مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنید. آدرس شعب آسیا خودرو به شرح زیر است:

در نظر داشته باشید، در شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مادران، تمامی محصولات مدیران خودرو به‌صورت نقدی یا اقساطی عرضه می‌شوند. به این ترتیب خریداران در این مرحله می‌توانند از بین شرایط فروش متنوع موجود با اقساط بلند مدت و یا فروش نقدی، خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

به روز رسانی: با توجه به آغاز فروش در این مرحله، می‌توانید خبر مربوط به را هم در این زمینه بخوانید و در مرحله دوم این طرح از طریق آسیا خودرو ثبت نام کنیذ

همچنین با توجه به اعلام فرصت ثبت نام در این مرحله و بهره‌گیری از شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مادران، محدود است. به این ترتیب خریداران تا ۱۳ اردیبهشت ماه فرصت دارند برای تکمیل مدارک و واریز وجه خودروها اقدام کنند. پس از این تاریخ، ثبت نام اولیه باطل خواهد شد و عملا امکان بهره‌گیری از این شرایط فروش وجود نخواهد داشت.

مشاوره خرید نقدی و اقساطی محصولات فونیکس

برای مشاوره خرید محصولات فونیکس(نقدی و اقساطی | قیمت) همین حالا تماس بگیرید

چه خودروهایی در شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مادران عرضه می‌شود؟

بر اساس اعلام مدیران خودرو، در این مرحله انواع و محصولات فونیکس برای فروش وجود دارد. بر اساس شرایط اعلام شده، در این مرحله محصولات ، آریزو ۵ توربو و X55 Pro از برند MVM عرضه شده‌اند. علاوه بر این‌ها، تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرو مکس، آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو و نیز از برند فونیکس در این مرحله عرضه شده‌اند.

در این مرحله، شرایط  فروش اقساطی شاهین نیز برای خریداران در نظر گرفته شده است. بر این اساس، خریداران می‌توانند با پرداخت ۵۰ تا ۶۵ درصد از قیمت خودرو به‌عنوان پیش پرداخت، از  بهره‌مند شوند. مدت بازپرداخت اقساط و میزان وام منعطف بوده و از سوی خریدار تعیین می‌شود.

در این زمینه همچنین می‌توانید مطلب را نیز بخوانید. به علاوه نیز به زودی آغاز می‌شود و بهتر است برای این مرحله نیز آماده باشید.

تکمیل ثبت نام سامانه (ویژه فونیکس)
اگر در مرحله دوم سامانه یکپارچه، محصولات فونیکس را خریداری کرده‌اید، برای بهره‌مندیمدیران خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو را ویژه طرح مادران (جوانی جمعیت) در سامانه یکپارچه عرضه خودرو اعلام کرد. بر این اساس، فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه طرح مادران شامل همه محصولات این شرکت است که در سامانه یکپارچه عرضه شده‌اند. به‌علاوه خریداران می‌توانند از شرایط متنوع فروش نقدی و اقساطی بهره‌مند شوند.

بر اساس اعلام ، در برنامه فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه طرح مادران که مختص سامانه یکپارچه عرضه خودرو است، تمامی افرادی که از طریق این سامانه ثبت نام کرده و کد ملی آن‌ها در مرحله اول برنده اعلام شده است می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند. بر این اساس، این افراد می‌توانند با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرند یا به یکی از شعب آسیا خودرو مراجعه کنند.

اکنون با توجه به اینکه اعلام شده است، علاقه‌مندان می‌توانند با بررسی آن، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

هم اکنون فروش مرحله دوم سامانه آغاز شده است. برای این منظور می‌توانید در طرح شرکت کنید و از شرایط فروش ویژه این طرح بهره‌مند شوید.

آپدیت: در نظر داشته باشید به زودی آغاز خواهد شد، می‌توانید برای خرید این خودرو، با آسیا خودرو تماس بگیرید.

آپدیت: هم اکنون در آسیا خودرو برقرار شده است. برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید محصولات مدیران خودرو در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، با آسیا خودرو تماس بگیرید.

آدرس شعب آسیا خودرو به شرح زیر است:

برای مشاوره خرید محصولات MVM (نقدی و اقساطی | قیمت) همین حالا تماس بگیرید

در فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه طرح مادران چه خودروهایی قابل خریداری است؟

در این مرحله از ، تنوع مناسبی از محصولات ام وی ام و محصولات فونیکس برای فروش عرضه شده است. به این ترتیب خریداران می‌توانند با توجه به شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو، خودروی مناسب خود را با اقساط بلند مدت خریداری کنند.

بر اساس شرایط اعلام شده، در این مرحله محصولات ، آریزو ۵ توربو و X55 Pro از برند MVM عرضه شده‌اند. علاوه بر این‌ها، تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرو مکس، آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو و  نیز از برند فونیکس در این مرحله عرضه شده‌اند.

در شرایط فروش اقساطی، بسته به مدل خودرو، خریداران باید بین ۵۰ تا ۶۵ درصد از قیمت خودرو را پرداخت کنند. باقی مانده قیمت خودرو، به‌صورت اقساطی خواهد بود و خریدار می‌تواند مدت اقساط را تعیین کند.

ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲ | سایت ثبت نام مدیران خودرو 1401 | شرایط فروش x22 مدیران خودرو اقساطی

مشاوره خرید نقدی و اقساطی محصولات فونیکس

برای مشاوره خرید محصولات فونیکس(نقدی و اقساطی | قیمت) همین حالا تماس بگیرید

تکمیل ثبت نام سامانه (ویژه فونیکس)
اگر در مرحله دوم سامانه یکپارچه، محصولات فونیکس را خریداری کرده‌اید، برای بهره‌مندی از شرایط فروش ویژه نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

 از شرایط فروش ویژه نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا