عمومیکسب و کار برتر

اهداف و خدمات امداد خودرو کشوری

امداد خودرو کشوری در سراسر کشور به عنوان یک مجموعه فعال برای حل مشکلات فنی و یا حادثه ای خودرو ها، به رانندگان و سرنشینان حس آرامش و اعتماد به نفس می دهد تا بتوانند با اطمینان خاطر سفر کنند. با پیشرفت تکنولوژی، سیستم های امداد خودرو نیز تحول چشمگیری را تجربه کرده اند. امروزه، به کمک تلفن همراه و شبکه های ارتباطی قوی، می توان به راحتی با مرکز امداد خودرو کشوری تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن، به خودرویی که از مرکز امداد خودرو کشوری برایتان ارسال شده است، دست یابید.

تعدادی از مناطق تحت پوشش امداد خودرو کشوری

در ادامه این مقاله به معرفی تعدادی از شهرهای ایران که تحت نظارت امداد خودرو کشوری قرار دارند، می پردازیم.

حمل خودرو اصفهان

تحت نظر امداد خودرو کشوری، به مردم شهر اصفهان در مواقع بحرانی در مسائل مربوط به خودرو کمک می‌ کند. هدف اصلی امداد خودرو اصفهان ارائه خدمات امداد و نجات به رانندگان و مالکان خودرو ها در تمامی نواحی اصفهان است. مأمور حمل خودرو اصفهان در صورت بروز حوادث رانندگی، به حضور سریع در محل حادثه و ارائه خدمات نقل و انتقال خودرو، تعمیر در محل، یدک کشی خودرو و دیگر خدمات فنی معروف است. همچنین این مجموعه می‌ تواند در صورت لزوم خودرو را برای تعمیر، به کارگاه‌ های مجاز منتقل کند.

در صورت مشکل در جاده‌ ها و نیاز به کمک فنی، می‌ توانید به این مجموعه زنگ بزنید و در کمترین زمان ممکن خدمات را دریافت کنید. این مجموعه با ارائه خدمات متنوع و در دسترس بودن در سراسر اصفهان، به رفع نگرانی‌ ها و استرس‌ های مربوط به مسائل فنی خودرو ها کمک می‌کند و باعث ایجاد اطمینان و اعتماد رانندگان در جاده‌ ها می‌ شود.

حمل خودرو کرج

خودروبر کشوری افتخار دارد که در استان البرز نیز خدمت رسان هم میهنان عزیزی باشد که در جاده ها دچار نقص فنی خودرو شده اند. در صورتی‌که خودروی شما به‌علت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر شود، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور، می‌ توانید با یکی از تلفن‌ های امداد خودرو کشوری تماس حاصل کرده، تا خدمات به یاری شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما کند.

حمل خودرو زنجان

موارد زیر تنها بخشی از خدمات است:

  • خدمات تعمیرگاهی زنجان
  • خدمات سیار زنجان
  • خدمات در محل کار و یا درب منزل
  • خدمات تلفنی و مشاوره ای زنجان
  • خدمات کارت عضویت و فعالیت در تمام نقاط استان زنجان و سراسر کشور

حمل خودرو چیست؟

امداد خودرو به مجموعه‌ ای از خدمات و تدابیر ارائه شده به رانندگان و سایر اشخاص در صورت بروز مشکل و نیاز به کمک و یا تعمیر خودرو اطلاق می‌شود. این خدمات می‌تواند شامل تعمیر خودرو در محل، بارگیری، تعویض باطری، تامین سوخت، باز و بسته کردن درب‌ها، کشیدن و یا جابه‌جایی خودرو در صورت نبودن امکان تعمیر و دیگر خدمات مرتبط با خودرو باشد. به طور کلی، این خدمات با هدف رفاه و تسهیل در مواقع اضطراری، برای رانندگان ارائه می‌ شود. در بخش بعدی به بررسی خدمات و سرویس های امداد خودرو کشوری می پردازیم.

خدمات و سرویس های امداد خودرو کشوری

امداد خودرو کشوری، مرکز تخصصی امداد خودروی کشور و با داشتن مجوز های لازم از سازمان های مربوط، آماده ارائه خدمات امداد خودرویی، حمل خودرو، خودرو بر و… در سراسر ایران به شما عزیزان استد.

قسمتی از خدمات این مجموعه شامل موارد زیر می شود:

  1. امداد خودرو
  2. خودروبر
  3. یدک کش
  4. حمل خودرو
  5. کفی
  6. جرثقیل
  7. خودرو سوار
  8. ماشین بر
  9. موتور سیکلت امدادی
  10. حمل خودرو های گران قیمت
  11. مکانیک سیار و…

امداد خودرو شبانه روزی

امداد خودرو کشوری افتخار این را دارد که در تمامی مناطق کشور همراه امداد جویان عزیز باشد. شما می توانید با تماس با امداد گران ناحیه که در آن جا قرار دارید، در کم ترین زمان ممکن، مشکل خودرو خود را حل کنید. در صورتی که حادثه به وجود آمده در خودرو قابل برطرف شدن در محل نبود، توسط یدک کش به مرکز تعمیر خودرو منتقل خواهید شد.

اهداف مجموعه امداد خودرو کشوری

  1. جابه‌جایی سرنشینان خودروهای معیوب و سانحه دیده توسط خودروبر ارومیه
  2. حمل خودروهای گران قیمت شما به سراسر ایران
  3. افزایش رضایتمندی مشتریان عزیز از خدمات امداد خودرو کشوری
  4. آسودگی خیال مشتریان از بابت حمل خودرو های خود و…

یدک کش چیست؟

یکی از تجهیزات اصلی برای کمک به خودرو ها در شرایط اضطراری، یدک‌ کش است. به عنوان مثال، در صورتی که خودرو شما به دلیل نقص فنی روشن نشود یا به دلیل آسیب‌ های ناشی از تصادف قادر به حرکت نباشد، یدک‌ کش‌ ها به شما کمک می‌ کنند. آن‌ ها خودرو شما را حمل کرده و به تعمیرگاه‌ های معتبر می‌ برند. یدک‌ کش‌ ها نسبت به خودرو های معمولی باید وزن بیشتری داشته باشند، زیرا تنها در این صورت می‌ توانند خودرو های دیگر را حمل کنند. به طور استاندارد، آن‌ ها باید وزنی حدود دو تن داشته باشند.

قیمت جرثقیل یدک کش امداد خودرو کشوری

قیمت جرثقیل یدک کش بسته به عوامل مختلفی ممکن است متفاوت باشد. از جمله عواملی که ممکن است بر قیمت جرثقیل یدک کش اثر گذار باشد، می توان به مسافت و همچنین نوع خودرو شما اشاره کرد. در مسافت های زیاد ممکن است قیمت جرثقیل یدک کش، مقداری بالاتر محاسبه شود و همچنین بسته به مدل خودرو شما (شاسی بلند یا سواری بودن) نوع یدک کشی نیز فرق خواهد کرد و این امر سبب تغییر قیمت می شود.

قیمت یدک کش خودرو

قیمت یدک کش خودرو و هزینه یدک کش خودرو توسط اتحادیه امداد مدیران خودرو کشوری با قیمت مناسب در اختیار امداد خواهان عزیز قرار می گیرد. هزینه یدک کش خودرو در شرق و غرب و شمال و جنوب کشور به مسافت طی شده و نوع خدمات درخواستی یدک کش مانند نوع خودروبر بستگی دارد. تمام هزینه ها توسط یدک کش شبانه روزی کشور با نرخ مصوب اتحادیه خودرو محاسبه می شود. این هزینه مقرون به صرفه است و خدمات یدک کش امداد خودرو تهران با کیفیت برای کلیه خودرو های ایرانی و خارجی ارائه می شود.

امداد خودرو کشوری، امداد خودرو برتر

هنگامی که صحبت از یک تیم امداد گر به میان می آید، امداد خودرو کشوری یکی از قدرتمند ترین مجموعه هایی است که نه تنها در زمینه هایی چون امداد خودرو ارومیه، خودروبر تهران و یدک کش شیراز فعالیت می‌ کند، بلکه علاوه بر خدمات گفته شده در مواردی دیگری نیز دارای تخصص بوده و با بهترین تجهیزات آماده ارائه خدمات است.

دکمه بازگشت به بالا