حوادث

برنامه‌ای برای یک‌طرفه‌ کردن جاده‌ها نداریم / مسافران، بازگشت را به تعویق نیندازند

معاون رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به پایان یافتن مهلت 72 ساعته خودروهای غیر شخصی برای خروج از تهران و کرج همچنین تأکید کرد که هیچ برنامه ای برای یک طرفه سازی جاده در آخرین روز نوروز وجود ندارد. تعطیلات

به گزارش مجله خانواده ، سردار تیمور حسینی وی در این رابطه گفت: با توجه به اینکه تهران و کرج به شهرهای نارنجی تبدیل شده اند ، از امروز موضوع کنترل دسترسی در مرز بین این دو کشور انجام می شود.

وی ادامه داد: همانطور که قبلاً گفته شد ، ترافیک بین تهران و کرج و شهرهای اقماری اطراف آنها با شرایط خاص آنها بلامانع است.

راهور ناجا ، معاون رئیس پلیس ، گفت: به کسانی که تهران یا Arbolts را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اند ، 72 ساعت فرصت داده شده است. این امروز به پایان می رسد. به عبارت دیگر ، از فردا تردد خودروهای غیر شخصی کنترل می شود. این کنترل هم از طریق دوربین در جاده و هم از یک همکار در مجتمع پلیس راهنمایی و رانندگی در تهران و آربورت ارائه می شود.

سردار حسینی اظهار امیدواری کرد هموطنان وی که به دلایلی به سفر رفته اند برنامه های لازم برای زمان بازگشت خود را داشته باشند. پنج شنبه. اطمینان حاصل کنید که روز جمعه برگزار می شود و کمترین بازده را دارد. این توصیه دو دلیل عمده دارد.اولین دلیل این است هیچ برنامه ای برای رفتن به یک راه وجود ندارد. برخی بازگشت خود را به امید یک جهته شدن محور به تعویق انداخته اند. هیچ برنامه ای برای تبدیل آن به یک محور یک جهته وجود ندارد.

وی افزود: “مشکل دوم این است که به تعویق انداختن بازگشت به چند ساعت گذشته عواقبی غیر از خستگی ، عدم تمرکز و افزایش خطر تصادفات ندارد.”

سردار تیمور حسینی درباره نظارت بر ترافیک وسایل نقلیه عمومی ، به ویژه در تورهای مسافرتی مستقر در اتوبوس ، گفت: اتوبوس ، مینی بوس ، کرایه اتومبیل ، وانت ، کامیون و تراکتور مشمول این محدودیت نمی شوند. من همچنین مسئولیت مسائلی مانند تورهای مسافرتی را بر عهده دارم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا