سلامت و تندرستیکسب و کار برتر

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران بهمراه نمونه کار

اهمیت انتخاب بهترین پزشک و مرکز زیبایی لیفت نخ در تهران

مواجهه با علائم افزایش سن در چهره نظیر چین و چروک در پیشانی، افتادگی پلک ها، پیدایش خط خنده، افتادگی خط فک تحتانی و غیره، در خیل کثیری از افراد سبب کاهش اعتماد به نفس شده و آن ها را بر این می دارند تا به دنبال راهی جهت رهایی از این مشکل باشند. امروزه با سرعت روز افزون علم پزشکی، بازیابی مجدد جوانی از رویا به واقعیت بدل شده است و این دسته از افراد می توانند به کمک روش های ارائه شده ، جوانی و طراوت از دسته رفته صورت خود را بازیابند.

لیفت صورت با نخ یکی از ایمن ترین و کارآمدترین روش هایی است که در راستای جوانسازی صورت ، بسیار مثمر ثمر واقع شده است. البته باید یادآور شد که زیباجویان گرامی به منظور انجام کلیه روش های جوانسازی از جمله لیفت با نخ باید به مرکزهای زیبایی حرفه ای و معتبر و بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در تهران مراجعه نمایند.

انواع لیفت با نخ

در روش لیفت با نخ پزشکان با استفاده از نخ های فلزی زیر پوست داربستی ایجاد می کنند. نخ های لیفت ظریف و نازک هستند و از جنس های مختلفی مانند طلا و پلیمرهای صنعتی ساخته شده اند. در حالت کلی لیفت با 3 نوع نخ انجام می شود که شامل موارد زیر می باشد:

1- نخ های جذبی: نخ های جذبی با گذر زمان جذب پوست فرد می شوند و بدن نسبت به آن ها هیچ واکنش و آلرژی نشان نخواهد داد. این لیفت با وجود جذب نخ اثرات ماندگاری خواهد داشت.

2- نخ های غیر جذبی: برخی از نخ ها از طلا و فیبرهای سنتتیک ساخته شده اند و جزو نخ های غیر جذبی به شمار می آیند. این نخ ها برای درمان اختلالات حاد پوستی استفاده می شوند و تا آخر عمر فرد برای او باقی می ماند.

3- نخ های ترکیبی: این نخ ها ترکیبی از نخ های بالا هستند و کاربردهای مختلفی دارند. نخ های ترکیبی طراحی خاصی دارند که برخی خودشان جذب پوست می شوند و برخی دیگر از آن ها که مخروطی هستند همیشه در زیر پوست فرد باقی می مانند. این نخ ها از بیرون پوست دیده نمی شوند و با گذر زمان فرد در زیر پوست هم آن ها را احساس نخواهد کرد بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.

لیفت با نخ چه کاربردهایی دارد؟

روش لیفت با نخ کاربردهای زیادی دارند که مهم ترین آن ها جوانسازی پوست، درمان افتادگی و از بین بردن چین و چروک های صورت است. کاربردهای دیگر این روش شامل موارد زیر می باشد:

  • از روش لیفت با نخ می توان برای بالا بردن سینه و شکم استفاده کرد تا اندام لاغرتر دیده شود.
  • از روش لیفت با نخ می توان برای برجسته کردن گونه ها استفاده کرد تا صورت زیبا و دلنشین شود.
  • از روش لیفت با نخ می توان برای زاویه سازی چانه و فک و از بین بردن غبغب استفاده کرد.
  • از روش لیفت با نخ می توان برای درمان افتادگی بینی و فرم دادن به آن استفاده کرد.
  • از روش لیفت با نخ می توان برای لیفت شقیقه و کشیده تر شدن چشم ها استفاده کرد. این لیفت به لیفت چشم گربه ای نیز معروف است.
  • از لیفت با نخ می توان برای از بین بردن چین و چروک های اطراف ابرو استفاده کرد و صورتی صاف و بدون چین و چروک داشت.

اصلی ترین کاربرد های لیفت با نخ

کشیدگی و سفت کردن پوست: بهتر است بدانید که هیچ گونه عمل جراحی و برشی در ناحیه مورد نظر توسط پزشک ایجاد نخواهد شد ، همچنین می توان گفت لیفت با استفاده از نخ  یک روش جوانسازی کاملا بی خطر و کم تهاجم می باشد. در پروسه این روش پزشک با  ایجاد تغییراتی در بافت ها ، سبب کشیدگی و سفت تر شدن پوست صورت افراد خواهد شد.

افزایش کلاژن سازی: نخ های لیفت علاوه بر سفتی و کشیدگی پوست در کاهش روند پیری و از بین رفتن کلازن پوست نیز بسیار موثر اند. لیفت ناحیه بخیه خورده طی یک فرایند ترمیمی، کلاژن بسیار زیادی را تولید می کند. کلاژن نوعی پروتئین در عمق بافت های پوست بوده که در ترمیم زخم ها ، افزایش طراوت و سرزنده بودن پوست کمک بسیاری می کند.

نکته: بهتر است بدانید، که با افزایش سن  و به مرور با توجه به عواملی دیگر ، میزان کلاژن تولید شده پوست به مرور کاهش می یابد و به کارگیری از لیفت با نخ و جوانسازی در تولید مجدد آن تاثیر گذار خواهد بود.

کاربرد لیفت با نخ در نواحی مختلف صورت

  • لیفت بینی و فرم دهی بینی
  • لیفت فک و چانه و ایجاد زاویه سازی فک ها
  • لیفت پوست ، بر طرف کننده افتادگی و جوانسازی
  • کشیدگی غبغب و از بین برنده پوست افتاده غبغب
  • کشیدگی ابرو و از بین برنده چین و چروک اطراف آن
  • لیفت شقیقه و کشیدگی پوست ، کشیده شدن چشم ها و ابرو

نکات مراقبتی بعد از لیفت با نخ

بعد از عمل لیفت با نخ افراد باید نکات مراقبتی مختلفی را رعایت کنند تا دوره نقاهتشان سریع تر طی شود و از این روش بیشترین بازدهی را دریافت کنند. برخی از این نکات مراقبتی شامل موارد زیر است:

  • افراد بعد از لیفت با نخ باید به مدت 24 ساعت از مصرف لوازم آرایشی صورت و کرم های مختلف خودداری کنند.
  • بعد از این روش تا سه هفته باید از ماساژ دادن صورت خودداری شود.
  • برخی از افراد بعد از این عمل دچار واکنش های حساسیت زا و آلرژیک می شوند که با مصرف مایعات برطرف می شود.
  • بعد از انجام این روش افراد باید تا 7 روز سر خود را بالا نگه دارند و از خم کردن صورت به سمت پایین پرهیز کنند.
  • در صورت داشتن کبودی و تورم افراد می توانند از کمپرس یخ استفاده کنند.
  • افراد در دوران نقاهت باید از غذاهای نرم و مایعات فراوان استفاده کنند.
  • بعد از انجام این روش تا یک ماه باید از فشار آوردن و کشیدن صورت خودداری شود.
  • بعد از لیفت با نخ باید افراد تا 24 ساعت روی اجزای صورتشان حرکت زیادی نداشته باشند.

هزینه عمل لیفت با نخ چقدر است؟

در مورد هزینه روش لیفت با نخ باید بگوییم که این روش نرخ ثابتی ندارد و هزینه آن با توجه به ملاک هایی افزایش یا کاهش می یابد. این ملاک ها عبارتند از:

  • تخصص و تجربه پزشک: بدیهی است، با وجود تاثیر بسزایی که تخصص پزشک روی کیفیت و ماندگاری روش لیفت با نخ می گذارد، در تعیین قیمت آن نیز تاثیرگذار باشد. البته این تفاوت قیمت بسیار ناچیز است و تاثیر چندانی بر هزینه عمل نخواهد داشت. در نتیجه بهتر است با مراجعه به پزشکی متبحر و پرداخت مبلغی بیشتر، کیفیت و ماندگاری روش را تضمین نمایید.
  • نوع و تعداد نخ مورد استفاده: مبنای اصلی تعیین قیمت این روش، نوع نخ مورد استفاده و تعداد آن می باشد. معمولا در این روش از نخ های PDO که نخ های جذبی هستند و ماندگاری و قیمت مناسبی دارند استفاده می شود.

عمقی یا سطحی بودن چروکهای پوستی: بدیهی است رفع چروکهای سطحی زمان کمتری می برند و در مقابل برای رفع چروکهای عمقی باید وقت بیشتری صرف کرد. در نتیجه میزان سطحی یا عمقی بودن چروک های سطح پوست نیز در قیمت نهایی روش لیفت با نخ تاثیرگذار هستند.

دکمه بازگشت به بالا