جامعه

تدوین ۳ برنامه ۷ ساله برای تکمیل شبکه خطوط متروی تهران

مطالعه اولویت بندی اجرای چهار خط و ایستگاه جدید شبکه مترو ، که کلیات آنها در چارچوب جامع حمل و نقل ریلی پایتخت در فوریه 2017 توسط شورای عالی حمل و نقل وزارت کشور تأیید شد. کمیته راهبردی شرکت مترو تهران

به گزارش مجله خانواده ، علی امام ، مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: در صورت تأمین منابع مالی لازم ، هزینه هر بسته در قالب سه برنامه هفت ساله در نظر گرفته و اولویت بندی شد. این کار در درجه اول غیرنقدی است و به شکل پاکسازی املاک صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت مترو گفت: “طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت با توجه به افق 1420 تدوین و تصویب شد. البته هر هفت سال یکبار.”

بررسی های انجام شده در خطوط جدید و برنامه های مربوط به ساخت ایستگاه شامل زمان عبور بیل مکانیکی از محل نصب ، تاریخ دقیق تصاحب موقت زمین در هر ایستگاه ، ساخت سازه نگهبان و تاریخ ساخت هسته مرکزی است. به خرید و نصب تجهیزات الکتریکی و مکانیکی برای ایستگاه ها ، تعیین مسیرها و زمان کارکرد هر ایستگاه به وضوح مشخص شده است.

به گزارش وب سایت شهر ، احداث خط 10 از ایستگاه میدان دریاچه شهید خلیج فارس در اردیبهشت امسال بر اساس همان تحقیق و برنامه 20 ساله شرکت مترو تهران ، دولت ، شورای اسلامی و شهر است. با کمک مدیریت ، می توانیم برنامه هفت ساله توسعه خط مترو را که در سه دوره برنامه ریزی شده است ، تکمیل کنیم. بنابراین اجرای اولین برنامه هفت ساله مسیر جدید در قالب برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت شهردار تهران و شورای ششم پس از تصویب در دستور کار تهران قرار می گیرد. مترو جامعه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا