اقتصادیسلامت و تندرستیکسب و کار برتر

آیا گانودرما برای لاغری بدون تمرین مناسب است؟

فواید گانودرما برای لاغری

خواص گانودرما برای زگیل تناسلی: رژیم حاوی قارچ گانودرما یک مکمل غذایی برای همه کسانی است که مایل به کاهش وزن هستند. همانطور که اشاره شد این قارچ به کمک دو ترکیب اصلی خود یعنی تری ترپن ها و بتاگلوکان‌ها میتواند:

  • باعث از بین بردن چربی های بد شود
  • با تبدیل غذا به انرژی متابولیسم را افزایش دهد
  • احساس گرسنگی را کاهش دهد
  • گرسنگی عصبی را مهار کند
  • با احتباس آب مقابله کند.

تاثیر قهوه گانودرما بر تیروئید: در پاسخ باید بگوییم لزوما همه‌ی افراد با مصرف گانودرما، کاهش وزن را تجربه نمی کنند. محققان تایوانی در مطالعه ای دریافتند که قارچ گانودرما لوسیدوم، دارای باکتری روده است که می تواند به کاهش وزن و جلوگیری از چاقی کمک کند. این مطالعه نشان می دهد که گانودرما می تواند ترکیب میکروبیوتای روده را تنظیم کرده و باعث کاهش وزن شود. پس اگر یکی از شرایط زیر را دارید گانودرما می تواند در کاهش وزن قطعی باشد:

  • اگر شما SLE (لوپوس) یا بیماری خود ایمنی دیگری داشته باشید، به دلیل مصرف طولانی مدت استروئید به تدریج اضافه وزن پیدا خواهید کرد. در این حالت، مصرف گیاه گانودرما سیستم ایمنی بدن شما را تنظیم کرده و به آرامی شرایط شما را بهبود می بخشد. هنگامی که بیماری خود ایمنی شما بهبود می یابد، پزشک ممکن است برای استروئید مقدار کمتری تجویز کند. درنهایت وزن شما کاهش می یابد.
  • یا اینکه در صورت بروز مشکل در هورمون هایی مانند کم کاری تیروئید، وزن شما نیز افزایش می یابد. گانودرما لوسیدوم یک گیاه موثر برای تنظیم تعادل هورمونی شما است. و هنگامی که تعادل هورمون شما ترمیم شود، طبیعتاً شما کاهش وزن را تجربه می کنید.
  • بعضی اوقات هم افزایش وزن به دلیل احتباس آب به جای چربی ها ایجاد می شود. در این حالت، بدن بیشتر از حد لازم آب خود را حفظ می کند. و این ناشی از ضعف کلیه یا ضعف قلب است. برای کلیه ضعیف، می توانید از گیاه Cordyceps Sinensis و یا برای تقویت کلیه استفاده کنید. برای قلب ضعیف، گانودرما لوسیدوم یکی از بهترین گیاهان دارویی است. گانودرما همچنین گردش خون شما را بهبود می بخشد، که ممکن است به از بین بردن آب اضافی در بدن شما کمک کند.

خواص گانودرما برای پسوریازیس: البته مشخص است که حتی اگر شرایطی که در بالا ذکر شد را ندارید و اضافه وزن دارید مصرف گیاه گانودرما نیز بسیار ضروری است. چراکه به طور مؤثر به جلوگیری از عوارض شایع ناشی از اضافه وزن به خصوص فشار خون بالا و دیابت کمک می کند.

 در کنار مصرف گانودرما برای کاهش وزن چه اقدامات دیگری لازم است؟

اقدامات اساسی که شما در کنار گانودرما برای کاهش وزن خود باید انجام دهید عبارتند از:

  • زیاد غذا نخورید. هنگامی که حدود ۷۰٪ پر هستید از از غذا خوردن دست بکشید.
  • قبل از خواب غذا نخورید (قبل از ساعت ۸ شام میل کنید تا فاصله زمانی خوبی بین خواب و وعده شام ایجاد شود)
  • از رژیم غذایی پر کالری خودداری کنید. (برای رژیم غذایی مناسب حتما از پزشک تغذیه کمک بگیرید)
  • خواب کافی و منظم داشته باشید.
  • و مهم تر از همه ورزش را فراموش نکنید.

در نظر داشته باشید که ممکن است روند کاهش وزن برای برخی کند باشد به گونه ای که در یک ماه ۱ کیلوگرم یا کمتر از دست بدهند. با این حال مطمئن هستید که کاهش وزن شما با محصولی گیاهی انجام شده و به هیچ وجه عوارض جانبی ندارد

چاقی چیست؟

اضافه وزن و چاقی به صورت تجمع غیر طبیعی یا بیش از حد بافت چربی در بخش های مختلف بدن تعریف می شود که بدون شک سلامتی را به خطر می اندازد .
بله چاقی علاوه بر بهم زدن شکل و فرم اصلی اندام می تواند خطر ابتلا به بیماری هایی مانند دیابت ،کبد چرب ،چربی خون را افزایش بدهد .
راه حل های متفاوتی برای کاهش وزن وجود دارد .به طور مثال ممکن است از یک رژیم غذایی مناسب استفاده کنید که معمولا کاهش وعده غذایی و یا خوردن سبزیجات می باشد.لازم به ذکر است بگوییم افراد گیاه خوار با نام رسمی vegan سعی میکنندهمچنین از کشتن و انقراض انواع حیوانات و حتی پرهیز از مصرف گوشت های حیوانی را بگیرند .

راه دیگر برای کاهش وزن انجام ورزش های سنگین می باشد .متاسفانه بارها بوده است تصمیم گرفته این به باشگاه برویم و پس از مدتی ان را کنار گذاشته ایم نه تنها پوست بدنمان دارای موج های زیاد شده و کش امده است حتی شکل اصلی ظاهر خود را هم از دست می دهیم .
اما چاره چیست ؟خوردن قهوه سوپریم و لاغری با ان بسیار ساده است و این محصول سبب می شود بدون هیچ عوارض و یا اسیب به بدن وزن شما تدریجی با حفظ کامل سلامتی کم شود و اندامی زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد .

لاغری با قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

شاید نام قارچ گانودرما را شنیده باشید .این قارچ زادگاه اصلیش در چین یعنی شرق اسیا می باشد .قارچ گانودرما بر روی درختان می روید و خواص گوناگونی دارد .در كشورهاي مختلف از ان به عنوان چاشنی دهنده و یا ادویه در انواع غذا و سالاد استفاده می شود .
شركت دكتر بيز با داشتن قارچ گانودرما تلاش كرده است محصولات مختلفي از اين قارچ به بازار عرضه كند.لازم به ذكر است كه اين شركت داراي گواهينامه هاي مختلف از سوي سازمان هاي بهداشت ،غذا و دارو مي باشد.

همه ما قهوه را با نام موادي كه باعث بيخوابي شده ميشناسيم .بدون شك فقط از اين خواص قهوه فقط اگاه بوده ايم .اما قهوه سبب افزايش متابوليسم بدن شده حتي ارامش را به بدن القا ميكند و بسياري از ما در هنگام موارد ضروري از ان استفاده كرده ايم .اما ايا تا به حال به تركيب قوه و گانودرما فكر كرده ايد ؟

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما برای لاغری | خواص قارچ گانودرما برای پوست | طریقه مصرف قارچ گانودرما برای لاغری

فوايد قهوه گانودرما سوپريم برای لاغری

در خصوص تاثير قهوه گانودرما سوپريم براي لاغري بايد بگوييم استفاده از اين محصول سبب مي شود كه مقاومت بدن به انسولين كاهش پيدا كند و اثر ضد التهاب قوي كه دارد نبايد از ان چشم پوشي كرد .
مطمعنا همه ما خواستار غذاهاي پرچرب و فست فودي هستيم .گانودرما براي افرادي كه اين نوع رژيم غذايي دارند هم مفيد مي باشد و با حفظ يكپارچگي روده كمك به خفظ سلامت و اندام كرده است.

با توجه به شرايط اقتصادي و اجتماعي حال حاضر همه ما دچار استرس و اضطراب هستيم .با خوردن اين محصول ميتوانيد به ارامش دروني رسيده و ارامش اعصاب داشته باشيد .شايد يك روز كاري پر مشغله اي داشته ايد و بسيار خسته هستيد بهترين راه براي رفع خستگي ناشي از كار و رفع استرس نوشيدن يك ليوان از اين محصول بي نظير پر خاصيت مي باشد .
همانطور كه پيش تر گفتيم قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز سبب كاهش قند خون به صورت طبيعي مي شود .پس اين محصول بهترين نوشيدني براي افراد ديابتي است .
از مهم ترين خواص اين قهوه ميتوان به كاهش وزن اشاره كرد .اضافه وزن دغدغه همه گروه هاي سني مي باشد .
خرید قهوه گانودرما به خصوص قهوه سوپريم گانودرما حاوي انواع مواد مغذي مي باشد كه به بهبود عملكرد حافظه و تمركز منجر مي شود .
جالب است بدانيد در اين تركيب ريشه گياه جنسينگ وجود دارد كه به بهبود اختلالات جنسي كمك شاياني ميكند .اين به معناست كه سبب افزايش قدرت جسمي شده و براي ورزشكاران هم بسيار مفيد است .

با الودگي هاي ناشي از الاينده زدايي و ديگر موارد بسياري از افراد مبتلا به بيماري هاي تنفسي مختلف شده اند .مصرف منظم اين محصولات سبب ميشود ، افرادي كه درگير بيماري تنگي تنفس ،اسم و غيره هستند بهبود پيدا كنند .اين ها فقط تعداد كمي از فوايد قهوه گانودرما سوپريم بوده اند

دکمه بازگشت به بالا