سلامت و تندرستیکسب و کار برتر

بهترین دمنوش لاغری قبل خواب

همه ما از تاثیر یک رژیم غذایی مناسب برای لاغری و کاهش وزن مطلع هستیم. در واقع رژیم غذایی لاغری تنها به معنای کم کردن کالری های دریافتی نیست، بلکه یک رژیم لاغری مناسب شامل مواد غذایی که باعث لاغری می شوند نیز می باشد. مصرف مواد غذایی که به افزایش متابولیسم و هضم غذا کمک می کنند، یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به اندام دلخواه می باشد. اگر می خواهید در زمان خوابیدن نیز وزن کم کرده و لاغر شوید، کافیست تا نوشیدن دمنوش های لاغری قبل از خواب را امتحان کنید.

نوشیدن دمنوش های لاغری و نوشیدنی های چربی سوز پیش از خوابیدن باعث می شود تا بدن شما در زمان خواب نیز به چربی سوزی خود ادامه دهد. البته که داشتن خواب کافی و با کیفیت نیز برای لاغری بسیار موثر است. در این مقاله از اندام برتر به معرفی 10 دمنوش لاغری قبل از خواب برای افزایش چربی سوزی می پردازیم. اگر می خواهید هر چه سریع تر لاغر شده و به اندام مورد نظرتان دست بیابید، با ما همراه شوید. خواص دمنوش بانوان می تواند به کاهش علائم سندروم پیش از قاعدگی مانند نفخ، درد، خستگی و تحریک پذیری کمک کند.

آیا لاغری در خواب امکان پذیر است؟

بسیاری تصور می کنند که لاغری تنها با ورزش های سخت و کاهش وعده های غذایی ممکن است. چنین طرز فکری کاملا غلط می باشد. درست است که ورزش کردن و کاهش کالری مصرفی روزانه باعی چربی سوزی می شود اما برای لاغری و چربی سوزی می توان از راه های دیگری چون مصرف نوشیدنی های چربی سوز استفاده نمود.

نوشیدن دمنوش های لاغری و نوشیدنی های چربی سوز باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده و بر اثر آن، میزان کالری مصرفی بدن شما نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین لاغری در خواب با نوشیدن دمنوش های لاغری کاملا ممکن و عملی می باشد. نوشیدن دمنوش های لاغری قبل از خواب باعث افزایش کالری سوزی بدن شده و به این ترتیب، لاغری در خواب را امکان پذیر می نمایند.

توجه کنید: دمنوش ها به لاغری مستقیم در خواب کمک نمیکنند بلکه با بهبود سلامت کلی بدن باعث بهبود روند کاهش وزن شما می شوند..

ترکیبات دمنوش مفرح بیز، بابونه و بادرنجبویه و چند گیاه دارویی دیگر می باشد که تماما زیر نظر متخصصین علوم تغذیه و کارشناسان طب سنتی و گیاهان دارویی فرموله و تهیه شده است و برای اولین بار موفق به اخذ مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو نیز گردیده است.

برای لاغری قبل از خواب چه بخوریم؟

تا به اینجای کار متوجه شدید که لاغری در خواب با نوشیدن دمنوش های لاغری و وعده های غذایی لاغر کننده، امکان پذیر است. حال این سوال پیش می آید که برای لاغری قبل از خواب چه بخوریم؟

در یک پاسخ کلی می توان گفت که خوردن هر نوشیدنی که سبب افزایش متابولیسم بدن شود می تواند باعث لاغری در زمان خواب شود. اما دقت داشته باشید که نوشیدن مواد غذایی که سبب اختلال در خواب می شوند، مجاز نمی باشند. در واقع نوشیدنی هایی چون قهوه باعث می توانند باعث افزایش کالری سوزی شوند، درحالیکه مصرف قهوه به دلیل کافئین بالا سبب اختلال در خواب و ایجاد بی خوابی می شوند، درنتیجه مصرف نوشیدنی های پرکافئین را برای لاغری قبل از خواب، فاکتور بگیرید.

برای لاغری قبل از خواب می توانید از دمنوش های لاغری مانند چای زنجبیل، چای قرمز، دمنوش بابونه، چای دارچین، چای سبز، دمنوش اسطوخودوس و دمنوش نعنا استفاده کنید. نوشیدن این دمنوش های لاغری قبل از خواب نه تنها باعث کاهش وزن شما در زمان خواب می شوند، بلکه کیفیت خواب شما را افزایش خواهند داد. همچنین مصرف وعده های غذایی نظیر شیر، کفیر، آب انگور و شیر سویا نیز می توانند باعث لاغری در خواب شوند.

معجون لاغری قبل از خواب چیه؟

در هنگام خواب، بدن شروع به دفع سموم می کند. زمانی که سموم زیادی در بدن انباشته شود، در طول روز احساس خستگی می کنید و متابولیسم بدن نیز کاهش پیدا می کند. مصرف معجون لاغری قبل از خواب باعث کمک به سم زدایی بدن شده و در کنار آن با افزایش متابولیسم بدن، چربی سوزی را افزایش می دهد.

برای تهیه معجون لاغری قبل از خواب می توانید 1 لیوان آب را با 1 قاشق چای خوری عسل، زنجبیل و پودر دارچین را با هم ترکیب کرده و به آن کمی آب لیمو ترش و سرکه سیب و مقداری جعفری اضافه نمایید. با مصرف این معجون لاغری قبل از خواب، چربی سوزی و سم زدایی بدن شما افزایش پیدا خواهد کرد.

10 نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب

همانطور که خدمت شما بیان شد، لاغری در زمان خواب با مصرف نوشیدنی های چربی سوز قبل از خواب ممکن می گردد. شما می توانید پیش از خوابیدن از نوشیدنی های چربی سوز مختلفی استفاده کنید اما توجه داشته باشید که نوشیدنی لاغری شما نباید حاوی مقدار زیادی کافئین باشد. در بخش زیر، 10 مورد از بهترین نوشیدنی های چربی سوز قبل از خواب که باعث لاغری شده و بر روی خواب شما تاثیر منفی نمی گذارد را معرفی کرده ایم. نوشیدن این دمنوش های لاغری قبل از خواب، همگی در کاهش وزن بسیار موثر بوده و شما می توانید طبق سلیقه خود از هر کدام از نوشیدنی های زیر برای لاغری در خواب استفاده نمایید.

مصرف نوشیدنی های چربی سوز و دمنوش های لاغری قبل از خواب برای همه مناسب نمی باشد. خانم های باردار، افراد مبتلا به دیابت و بیماری های خاص، حتما باید پیش از مصرف دمنوش های لاغری با پزشک خود مشورت نمایند. دقت داشته باشید که بسیاری از دمنوش های لاغری باعث افزایش احتمال سقط جنین در بانوان می شود، بنابراین مشورت با پزشک را پیش از مصرف دمنوش های لاغری جدی بگیرید.

توجه کنید: از مصرف هر گونه نوشیدنی گیاهی بدون اطلاع از عوارض آن و خاطر جمع شدن از عدم داشتن حساسیت به آن دمنوش به شدت خودداری کنید.

  1. دمنوش لاغری قبل از خواب؛ چای زنجبیل

زنجبیل دارای طبعی گرم بوده و مصرف آن برای افرادی که طبع سردی دارند، بسیار مناسب می باشد. مصرف چای زنجبیل باعث کاهش سطح انسولین خون شده و سوخت و ساز بدن را افزایش می دهید. بدین ترتیب نوشیدن چای زنجبیل می تواند به لاغری شما در خواب کمک شایانی نماید. همچنین نوشیدن چای زنجبیل برای معده نیز فواید زیادی دارد و می تواند نفخ و درد معده را کاهش دهد.

برای تهیه چای زنجبیل باید زنجبیل تازه را پوست کنده و آن را به صورت ورقه های نازک برش دهید. سپس ورقه های برش یافته زنجبیل را داخل قوری ریخته و آب جوش را روی آن اضافه نمایید. پس از 10 دقیقه چای زنجبیل شما دم کشیده است. حال می توانید چای زنجبیل خود را به صورت ساده و یا به همراه عسل بنوشید. نوشیدن چای زنجبیل علاوه بر لاغری به دفع سموم بدن شما نیز کمک خواهد کرد.

  1. دمنوش لاغری بابونه قبل از خواب

دمنوش بابونه یکی از مناسب ترین دمنوش های لاغری قبل از خواب می باشد که با تنظیم سروتونین، کیفیت خواب را بهبود می بخشد. نوشیدن چای بابونه باعث افزایش سطح سوخت و ساز بدن شده و چربی های بدن شما را هنگامی که خواب هستید، کاهش می دهد. دمنوش بابونه برای هضم غذا نیز بسیار مفید بوده و به دلیل خاصیت ضد التهابی خود برای درمان گاستریت یا ورم معده نیز توصیه می شود.

برای تهیه دمنوش لاغری بابونه کافیست تا 1 قاشق چای خوری بابونه خشک به همراه آب جوش درون قوری ریخته و 10 دقیقه صبر نمایید تا دمنوش شما آماده شود. در هنگام دم کردن دمنوش بابونه می توانید یک تکه چوب دارچین نیز به آن اضافه نمایید.

  1. دمنوش لاغری قبل از خواب: چای قرمز

چای قرمز یا چای ترش در دفع سموم بدن بسیار موثر عمل کرده و باعث بهبود وضعیت دستگاه گوارشی می شود. نوشیدن چای قرمز قبل از خواب با افزایش متابولیسم بدن، چربی سوزی را افزایش داده و در کنار آن از جذب کربوهیدرات ها می کاهد. مصرف چای قرمز درست قبل از خواب در بعضی از افراد باعث بی خوابی می شود، بنابراین بهتر است تا بین مصرف چای قرمز و خوابیدن خود، 2 ساعت فاصله قرار دهید.

دمنوش رازیانه به کاهش کلسترول کمک می‌کند. از دیگر خواص دمنوش رازیانه کمک به درمان دیابت و تقویت مغز و حافظه است و به درمان سردردهای میگرنی کمک می‌کند. دمنوش رازیانه قاعده آور است و درد قاعدگی را کاهش می‌دهد منتهی می‌تواند خون‌ریزی را افزایش دهد. دمنوش رازیانه خلط آور است و به درمان سرفه و گلو درد کمک می‌کند.

 

دکمه بازگشت به بالا