سلامت و تندرستیکسب و کار برتر

گن لاغری طب و صنعت

این محصول با بهترین نوع نئوپرن وارداتی که لایه داخلی آن از جنس کتان حوله‌ای می‌باشد تولید شده است. قیمت گن لاغری با توجه به دقت در انتخاب مواد و توجه به جزئیات، تضمین‌کننده یک تجربه خرید مثبت برای مشتریان است . شکم بند لاغری ورزشی نئوپرن با ایجاد تعرق، دمای موضعی را بالا برده و سبب افزایش گردش خون و در نتیجه باعث سوخت چربی‌های پهلو و شکم در اثر افزایش فعالیت‌های متابولیکی می‌شود. وجود یک لایه کش پهن علاوه بر افزایش فشار اِعمالی روی بدن و کوچک کردن پهلو‌ها، از جمع شدن شکم‌بند جلوگیری می‌کند. کش دوبل قابل جدا شدن از شکم‌بند بوده و مصرف کننده بنا به نیاز می‌تواند از آن استفاده نماید.

شکم بند لاغری چیست و چه اثری بر چربی سوزی دارد؟

شکم بند لاغری یا کمربند یا گن لاغری یکی دیگر از راه های آسان برای کاهش وزن است. این وسیله برای آب کردن چربی های شکم و پهلو استفاده می شود و با افزایش جریان خون، دمای بدن و در مدلهای الکتریکی با اعمال لرزش یا جریان الکتریکی چربی شکم و پهلو را از بین می برند. در برخی مدلها هم باعث سفت شدن عضلات در این نواحی می شوند. لاغری و تناسب اندام، همیشه یکی از نگرانی های افراد است. به همین دلیل، بسیاری از افراد از وسیله ای مانند شکم بند لاغری استفاده می کنند. هر کسی می خواهد اندامی متناسب داشته باشد، تا هم از نظر جسمی زیبا به نظر برسد و هم سلامتی خود را حفظ کند. اضافه وزن، به خودی خود یک بیماری است و می تواند باعث بیماری های دیگری شود.

اما آیا به راستی شکم بندهای لاغری در کاهش وزن و چربی سوزی شکم و پهلو موثرند؟ در این مطلب از طوطی کالا به انواع شکمبندهای لاغری، نحوه عملکرد و مشکم بند لاغری چیست؟ شکم بند لاغری، یکی از بهترین گزینه ها برای لاغری و چربی سوزی است. این شکم بند ها به صورت پهن و کشی هستند که مانند گن به دور شکم و کمر پیچیده می شوند. معمولاً دارای بست های قابل تنظیم هستند تا به راحتی برای دور کمر هر فرد اندازه بشوند. شکمبند لاغری به محض استفاده سایز افراد را یک الی دو درجه کمتر می کند و قطعا در زیبایی اندام آنها نقش بسیار مهمی دارد.

شکم بند لاغری در ابتدا تنها نقش جمع کردن بدن را دارد اما قطعا این محصول تنها به این گزینه ختم نشده و از دسته محصولاتی محسوب می شود که می تواند بسیار ساده شما را به خواسته هایتان برساند. طراحی شکم بند های لاغری به صورتی است که با حفظ حرارت بدن در ناحیه شکم و پهلو، بدن را برای خنک کردن این نواحی به تعریق بیشتر تحریک می کند. این کار به بدن اجازه می دهد از طریق فرآیند طبیعی چربی سوزی یعنی تعریق، کالری بیشتری بسوزاند و روند کاهش وزن شما را تسریع می کند.یزان اثرگذاری آنها می پردازیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مزایای شکم بند لاغری چیست؟

معمولاً سازندگان شکم بند لاغری ادعا می کنند که این نوع کمربند می تواند به شما کمک کند تا عرق کنید، وزن خود را بدون زحمت کاهش دهید و لاغرتر به نظر برسید. متأسفانه، باید بگوییم انواع گن لاغری زنانه ، از جمله شکمبند سونا، نمی توانند بدون تلاش به کاهش وزن کمک کنند. رژیم غذایی و ورزش حتماً در کنار استفاده از آن ها باید به کار گرفته شود تا تفاوت طولانی مدت در وزن شما مشاهده شود. با این حال استفاده از کمربند لاغری به روش صحیح و انتخاب نوع بهبود وضعیت بدن چه پشت میز خود بنشینید و چه وزنه بردار باشید درحالی که کمربند لاغری پوشیده اید، می تواند به شما کمک کند وضعیت ارگونومی بهتری داشته باشید. کمربند لاغری معمولاً از نئوپرن یا ماده ای نرم و کشدار، اما سفت ساخته می شود.

بستن کمربند به صورت روزانه می تواند به شما کمک کند صاف تر بنشینید که می تواند منجر به کاهش کمردرد شود. بستن کمربند مناسب همچنین می تواند به شما یادآوری کند که وضعیت بلند کردن بدن خود را در حین تمرین بهبود ببخشید، بنابراین در هنگام تکنیک بلند کردن نامناسب مانند وزنه برداری نادرست آسیب کمتری متحمل می شوید. کاهش برخی از دردها اگر که گاهی در ناحیه کمر خود دچار درد می شوید، کمربند طبی می تواند به شما در تسکین موقت کمک کند. در کنار اینکه می تواند به بهبود وضعیت بدن برای تسکین درد کمک کند، همچنین می تواند احساس گرما ایجاد کند و منجر به آب کردن دور شکم شود.

درحالی که عرق کردن به تنهایی نمی تواند به کاهش وزن شما کمک کند، می تواند هسته بدن شما را گرم کند و به شما کمک کند کمر خود را گرم نگه دارید که می تواند در کاهش وزن و تسکین دردهای کمری کمک کننده باشد.مناسب آن می تواند مزایای زیر را برایتان به همراه داشته باشد: اندام های داخلی بدن به وسیله عضلات شکمی محافظت می شوند. چنانچه این عضلات دچار ضعف شوند، مشکلات زیادی را به وجود می آورند. یکی از راه های تقویت عضلات شکم، استفاده از شکم بندهای طبی است. به همین منظور امروز در این مقاله به معرفی انواع شکم بندهای طبی ایرانی و خارجی خواهیم پرداخت.

شکم بندهای طبی محصولات کاملاً بهداشتی هستند و از آن ها برای انواع مختلف مشکلات مانند چاقی، بارداری و زایمان، ضعف عضلانی و همین طور جراحی های شکمی استفاده می شود. فروشگاه گن لاغری مردانه با تعهد به ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات، به عنوان منبع اعتماد مشتریان محسوب می‌شود . شکم بندهای طبی طرفداران زیادی دارند و به دلایل متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. شکم بندهای طبی لاغری در میان افرادی که چاق هستند یا به اضافه وزن دچار هستند، بسیار پر طرفدارند. این شکم بندها، شکم را جمع می کنند و باعث می شوند فشار اضافی به مهره های کمر و ستون فقرات وارد نشده و قوس کمر ایجاد نشود. هم چنین از شکم بندها بعد از انجام اعمال جراحی هم استفاده می شود.

شکم بندهای طبی که بعد از عمل جراحی استفاده می شود، با فشرده کردن عضلات در بهبودی سریع زخم ها مؤثر هستند. همین طور بسیاری از زنان، پس از زایمان به منظور برگشت عضلات شکم به فرم اصلی، از شکم بند استفاده می کنند. همان طور که گفتیم، شکم بندهای لاغری یکی از پرطرفدارترین انواع شکم بندها هستند، شکم بندهای لاغری در واقع با ایجاد گرما و تعریق بیشتر در ناحیه شکم، به چربی سوزی این ناحیه کمک می کنند ولی همیشه این پرسش وجود دارد که آیا با استفاده از شکم بندهای لاغری می توان اندامی شکیل و متناسب داشت؟ اگر بخواهیم پاسخی صریح و واضح به مخاطبان بدهیم، جواب منفی است. هیچ کس به صرف استفاده از شکم بندهای لاغری نمی تواند به وزن دلخواه برسد.

در واقع بستن شکم بند باعث کاهش سایز نمی شود و مهم ترین فاکتورهایی که شما باید رعایت کنید، پیروی از یک رژیم غذایی اصولی و ورزش یا تحرک بدنی به میزان کافی است. همان طور که گفتیم اگر استفاده از شکم بند لاغری با یک رژیم غذایی اصولی و انجام حرکات ورزشی توأم باشد، به کاهش سایز و چربی سوزی بافت های چربی اطراف شکم شما کمک می کند. یکی از فواید استفاده از شکم بند لاغری، کاهش حجم معده و جمع شدن آن است، به این وسیله شما دیگر پرخوری نخواهید کرد بنابراین وزن شما کاسته خواهد شد. هم چنین شکم بندهای لاغری، چربی های پهلو را نیز تحت فشار قرار می دهد و با ایجاد گرما و تعریق، به آب شدن این چربی ها کمک می کند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا