عمومیکسب و کار برتر

سریال های مشهور و جذابی که اسپین آف دارند

شاید اسپین آف کلمه ای باشد که همه کسانی که در دنیای فیلم و سریال هستند این کلمه را بارها شنیده اند و از آن دسته کلمات است که بدون ذکر مثال توضیح دادن آن سخت است و باعث گیجی طرف مقابل می شود و این کلمه انگلیسی معادل فارسی برایش پیدا نشده است ولی اگر جایی کلمه محصول جانبی شنیدید یا دیدید منظورشان همان اسپین آف می باشد. در ادامه سعی کردیم چندین سریال را مثال بزنیم که مخاطب کاملا معنی و مفهوم اسپین آف را درک کند و متوجه منظور آن شود.

* سریال ارو جز اولین سریال هایی هست که دارای اسپین آف بود سریال داستان جوانی پولدار به نام الیور کویین را روایت میکند که بعد از گیر افتادن در یک جزیره به مدت ۵ سال به خانه خود بر میگردد. اسپین آفیس سریال ارو ، سریال فلش می باشد اما با سریال های تلویزیونی سوپرگرل و افسانه های فردا هم همکاری هایی دارد. این سریال سرانجام در تاریخ 28 ژانویه 2020 به پایان رسید.

خاطرات یک خون آشام – اصیل ها

* سریال خاطرات خون آشام که بر اساس رمان با همین نام می باشد جز معروف ترین سریال هایی هست که هم خود سریال و هم اسپین آف آن سریال اصیل ها که بر اساس شخصیت های خاطرات یک خون آشام ساخته شده است دارای طرفداران زیاد است. داستان جذاب خون آشامی سریال ها که مخاطب را حسابی سرگرم می کند. جوزف مورگان ، دنیل گیلیز و کلر هولت از جمله بازیگرانی هستند که در سریال اصیل ها همان نقش خود را در خاطرات یک خون آشام دارند. سریال خاطرات یک خون آشام بعد از 8 فصل در تاریخ 10 مارس 2017 و سریال اصیل ها بعد از 5 فصل در تاریخ 1 اوت 2018 به پایان رسید.

بریکینگ بد – بهتره با ساول تماس بگیری

* شاید کمتر کسی باشد که سریال برکینگ بد را ندیده باشد سریالی آمریکایی در ژانر جنایی که کارگردان و تهیه کننده آن وینس گیلیگان می باشد. این سریال در قالب 5 فصل از تاریخ 20 ژانویه 2008 آغاز شد و در 29 سپتامبر 2013 به پایان رسید و توانست تحسین طیف گسترده ای از منتقدان را بدست آورد و جوایز زیادی را کسب کند. این موفقیت باعث شد اسپین افی به نام بهتره با ساول تماس بگیری در سال 2015 پخش شود و به سال های قبل از شروع کار والتر وایت و جسی پینکمن را به تصویر بکشید.

مردگان متحرک – از مردگان متحرک بترسید

* اگر از طرفداران ژانر زامبی باشید پس حتما اولین سریالی را که دیده اید سریال مردگان متحرک می باشد. سریالی در ژانر ترسناک به کارگردانی فرانک دارابونت که در تاریخ 31 اکتبر 2010 پخش خود را از شبکه ای ام سی آغاز کرده است و پس از 11 فصل سرانجام به اتمام رسید. اسپین آف این سریال، از مردگان متحرک بترسید می باشد در تاریخ 9 مارس 2015 بصورت آزمایش پخش شد و پس از کسب موفقیت فصل های بعدی آن تمدید شد و ادامه یافت و قرار است به سریال اصلی یعنی مردگان متحرک متصل شود .

سریال های دیگه ای مانند سریال مردان هرج و مرج که اسپین آف آن مایانز ، سریال فرندز اسپین آف جویی و خیلی سریال های دیگر هم میتوانست توی لیست باشد اما به دلیل آن که میخواستیم مطلب طولانی نشود چند تا از معروف ترین آن ها را در این مطلب بیان کردیم و سعی میکنیم تا زمانی که شما تماشای این سریال های معرفی شده رو به اتمام رسوندید نسخه دوم این مقاله را منتشر کنیم.

دکمه بازگشت به بالا