عمومی

کدام آدم عاقلی استقلال و پرسپولیس را می‌خرد؟

احتمالا فکر می کنید همه چیز برای نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس آماده است.

حداقل بیان و تاکید بر خصوصی سازی این دو باشگاه به زودی باعث شد تا شما را با یک نوع نگاه خوش بینانه نسبت به واگذاری آنها مواجه کرد.

اما این همه ماجرا نیست. رئیس سازمان خصوصی سازی عنوان می کند که زاغی ها باید پس از واگذاری موفقیت تضمین شوند. نوشتن دلسوزانه

هیچ محتوای عملی و اجرایی از سوی وزارتخانه درباره واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس وجود ندارد و به نظر می رسد اطلاعات جامعی ندارند. زمزمه هایی مبنی بر انتقال سرخابی ها به بورس در دوران مسعود سلطانی فر شنیده می شد اما به نظر می رسد این وزارتخانه به دنبال راه حلی برای این مشکل بوده است.

این یک نوع اتلاف وقت و توپ انداختن به زمین بورس ها و سازمان های خصوصی شده است، بنابراین اگر مسیر واگذاری مختل شود بر عهده وزارت ورزش و جوانان نیست. حمید صدردی همچنان در این دام گرفتار است و با وجود تمرکز بر خصوصی سازی، جابه جایی دو باشگاه راهی برای برون رفت از بحران است یا باتلاقی عمیق تر، مطمئن نیستم.

هر شرکت، شرکت یا باشگاه باید یک دوره پنج ساله برای ورود به بورس داشته باشد. در این صورت می توانید نتایج دقیق تری دریافت کنید. چه خوب که رئیس سازمان خصوصی سازی با واگذاری سهام زاغی به بورس موافقت کرده است. به دلیل اینکه نباید سهامی که برای شرکت ضرر دارد به متقاضی داده شود، این دو باشگاه برنامه مدونی ندارند. اختصاص داده نشده. استقلال و پرسپولیس مشکلات زیادی دارند و به نظرم ماشاالله و انشالله گفتن مشکلی نیست.

در واقع چرا باید اقدامی انجام دهیم مگر اینکه انتقال دارای توجیه مالی کافی باشد؟ برخی هنوز آدرس اشتباه می دهند. در این شرایط نباید اثرات نامطلوب داشته باشد و از فروش بلوکی و خرده فروشی استقلال و پرسپولیس جلوگیری شود.

اینکه بتوانید با پرداخت تمام بدهی های خود وارد بورس شوید، درست نیست. کدام سرمایه گذار عاقل حاضر است از سرمایه ارزشمند خود برای خرید سهام یک باشگاه کسری استفاده کند، حتی اگر قانون اجازه ورود زاغی ها به بورس های هر دو باشگاه را بدهد. آنها قبلاً برای یکی از باشگاه ها 175 میلیارد قیمت تعیین کرده بودند، اما نتوانستند برای آن مشتری پیدا کنند. 100 تا 150 میلیارد به این بدهی اضافه کنید…

251 41

دکمه بازگشت به بالا