عمومی

بلایی که سر استقلال و پرسپولیس می‌آید

مدیران استقلال و پرسپولیس چاره‌ای ندارند جز اینکه با آرامش به هواداران خود بگویند که نگران نباشند ، به بلانکو و شفر پرداخت می شود ، اما باور کنید که عمق تراژدی آینده اقتصادی دو باشگاه را خراب می کند. من میتوانم. این هم احمد سعید آدامند را در استقلال و هم لازول پانا در پرسپولیس می شناسد. کج کردن آجر اول ، دیوار شیب دار را بالا می برد. بنابراین آنچه امروز اتفاق می افتد آینده را تحت تأثیر قرار می دهد.

کمی برگردیم روزی که سوینگ و شفر پرسپولیس و استقلال را ترک کردند. به گفته اعراب ، مدیرعامل آن زمان Reds ، پول بلانكو آماده بود ، و طبق گفته های فتی استقلال ، آنها یك قرآن را به شافل نمی دادند! اگر در آن زمان توافق حاصل شود چطور؟ حداقل آنها مجبور به پرداخت یورو و دلار بیش از 25 تومان نبودند. بنابراین پیامد این عدم اثر چیست؟

یک پیام واضح برای انکار انتقال وجود دارد. پیام اول این است که شما باید طلبکار خارجی را پرداخت کنید. بنابراین اگر بار اول این کار را می کردید ، اکنون این کار را می کردید. دوم ؛ اکنون ، در این رای گیری ، شما به بازیکنان خود این قدرت را دادید که تعداد قراردادهای خود را افزایش دهند. به چه شکلی؟ در حال حاضر استقلال و پرسپولیس از وضعیت خوبی برخوردار هستند. “مشکلات مربوط به آنها – حتی بازیکنان روی نیمکت چیست؟” ما خیلی پیر هستیم که حق را بگیریم. حداقل می خواهیم به جایی برویم که حداقل روزانه باشگاه را خراب نکنیم. ” حال اگر بازیکنی که می خواهد در وسط بماند می داند که باشگاه نمی تواند بازیکن را برنده کند ، باشگاه باید با هر ساز و کار خود رقص کند. اگر او 2 میلیارد بخواهد ، می گوید 4 میلیارد. باشگاه چاره‌ای جز نگاه کردن ندارد! با این حال ، شما باید بابت از دست دادن آن بازیکن در مقابل هواداران مسئول باشید. همچنین می توانید بازیکن را در طول راه جلوی فن قرار دهید. در این حالت ، در پایان بازیکن را از دست خواهید داد. مگر اینکه واقعاً بخواهد زمینه را برای جوانان فراهم کند ، با وجود فشار هواداران کار دشوار و غیرممکن به نظر می رسد.

با این حساب ، عواقب مخالفت با افراد خارجی را تصور کنید. هزینه نگه داشتن بازیکنان دو برابر شده است ، که آینده اقتصادی باشگاه را به خطر می اندازد. شما می توانید ببینید چه اتفاقی افتاده است تابستان گذشته ، حداقل در پرسپولیس و استقلال و تاثیر آن بر خزانه داری این دو باشگاه.

اما به طور کلی اشکالی ندارد … هواداران دو باشگاه می پردازند. مدیران قدیمی و فعلی نیازی به ناراحتی و استرس ندارند. آنها طرفداران بزرگی هستند که اشتباهات تجاری خود را می پردازند.

252 252

دکمه بازگشت به بالا