فرهنگ و هنرکسب و کار برتر

بهترین فیلم های چینی تاریخی

چین در تولید سریال های درام تاریخی نام آشنای دارد، اما وضعیت این کشور در تولید سریال های درام تاریخی چینی فیلم چگونه است؟ به همین دلیل در مقاله بعدی چینی تاریخی فیلم را ارائه خواهیم کرد. انواع مختلفی از فیلم تاریخی وجود دارد. یک فیلم تاریخی ممکن است رویدادهای تاریخی را در چارچوب داستان روایت کند یا ممکن است به سادگی در یک زمان خاص از تاریخ رخ دهد. فیلمهای بیوگرافی تاریخی نیز همانطور که از نامشان پیداست، داستان زندگی شخصیت های مهم و تاثیرگذار را روایت می کنند. اگر به دنبال دانلود فیلم جدید دوبله هستید حتما این سری فیلم را از دست ندهید.

بهترین چینی تاریخی فیلم

در این قسمت شما را با بهترین فیلم های تاریخی چین آشنا می کنیم و در مورد هر یک توضیح مختصری می دهیم. این فیلم بر اساس رتبه IMDb از پایین ترین به بالاترین رتبه بندی می شوند.

بهترین فیلم های چینی رزمی | بهترین فیلم های چینی عاشقانه | بهترین فیلم های چینی و کره ای

1. فیلم The Battle at Changjin Lake – The Battle at Changjin Lake

یکی از محبوب ترین فیلم های تاریخی چین در سال 2021 نبرد فیلم دریاچه چانگجین است. با بودجه ای در حدود 200 میلیون دلار، نبرد فیلم در دریاچه Changjin گران ترین فیلم است که تاکنون در چین برگزار شده است. این فیلم در مورد جنگی است که 71 سال پیش بین ایالات متحده، کره جنوبی و چین رخ داد.ارتش آزادیبخش خلق برای جنگ وارد کره شمالی می شود و در شرایط آب و هوایی بسیار سخت و سرد، شجاعانه می جنگد. فیلم The Battle of Changjin Lake که یکی از هیجان انگیزترین فیلم های چینی در ژانر جنگی است، نبرد مهمی را به تصویر می کشد که نقطه عطفی در جنگ کره بود و نشان دهنده شجاعت و اراده ارتش آزادیبخش خلق است.

2. فیلم Mulan – مولان

مولان یکی از قهرمانان محبوب تاریخ چین است که تاکنون چندین انیمیشن و فیلم بر اساس داستان زندگی او ساخته شده است. فیلم داستان اکشن تاریخی و زنده مولان این است که در زمان امپراتوری چین، همه مردان باید به جنگ می رفتند و اگر جنگجوی ضعیف بود و دیگر نمی توانست بجنگد، پسرانش را به جای خود می فرستاد. در این فیلم، پدر مولان یک جنگجوی ماهر و سرافراز است که سال ها به کشورش خدمت کرده است و اکنون دیگر نمی تواند به عنوان سرباز به میدان جنگ برود، اما از آنجایی که پسری ندارد، نگران است که او نباشد. قادر به ارسال کسی که از کشورش دفاع کند. کندی مایه شرمساری است. اما دخترش، مولان، خود را به عنوان یک مرد در می آورد و مخفیانه به منطقه جنگی می رود تا راه پدرش را دنبال کند…

3.فیلم Eternal Wave – موج ابدی

در ادامه با معرفی فیلم چینی با مضمون جنگ تاریخی، به موج سینمایی فیلم Eternal Wave می رسیم. داستان این فیلم در سال 1930 می گذرد، در آن سال ها شانگهای در اوج بود و از نظر اقتصادی و فرهنگی می درخشید. اما در پشت صحنه، واقعیت دیگری در حال رخ دادن بود. پس از نبرد شانگهای و حادثه پل مارکوپولو، ارتش ژاپن بسیاری از رسانه ها را نابود کرد و به صراحت اعلام کرد که تنها رسانه های مورد تایید ژاپن می توانند به کار خود ادامه دهند. در همین حال لی شیا تصمیم گرفت راه ارتباطی جدیدی برای هموطنان خود ایجاد کند…

4. فیلم Historical Great Wall – The Great Wall

فیلم The Great Wall یک داستان، فانتزی و اکشن فیلم است. مت دیمون که یک جنگجوی مزدور است در داخل دیوار چین زندانی می شود و راز این دیوار را که یکی از بزرگترین عجایب جهان است کشف می کند. فیلم داستان سفر درونی این جنگجو از مزدور به قهرمان را روایت می کند. از کسی که برای پول هر کاری انجام می دهد تا قهرمانی که برای نجات جان با نیروهای شیطانی روبرو می شود.

5. تاریخی فیلم God of War – God of War

فیلم God of War در لیست فیلم ژانر جنگی چینی قرار دارد.داستان فیلم God of War در قرن شانزدهم روایت می شود و در مورد جنگ بین سامورایی ها و دزدان دریایی است. از آنجایی که دزدان دریایی روستاهای ساحلی چین را غارت می کردند و آرامش مردم را به هم می زدند، ژنرال یو دایو و ژنرال که جیگوانگ با استراتژی های مختلف سعی در مجازات این دزدان دریایی دارند.

6. فیلم چینی تاریخی شهر من، کشور من – شهر من، کشور من
یکی از بهترین فیلم های تاریخی چینی که می توان به آن اشاره کرد فیلم My People, My Country است که توسط هفت کارگردان کارگردانی شد. این اثر در واقع از هفت قسمت تشکیل شده است، سبک گلچینی دارد و هر کارگردان یکی از قطعات خود را اجرا کرده است. فیلم دو دنباله دیگر در سال های 2020 و 2021 دارد. داستان «مردم من، کشور من» درباره تأسیس جمهوری خلق چین است و در هر بخش با داستان یک شخصیت روبرو هستیم. مدت زمان این اثر 2 ساعت و 34 ثانیه است و توانسته فروش خوبی داشته باشد.

7. فیلم Cliff Walkers – Cliff Walkers
Rock Climbers که با نام بن‌بست نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین فیلم‌های مهیج جاسوسی تاریخی فیلم چینی به کارگردانی ژانگ ییمو و نویسندگی Kuan Yongxian است.این اثر فروش و استقبال خوبی داشت و توانست به عنوان نماینده چین وارد اسکار شود.

دکمه بازگشت به بالا