ورزشی

نقل و انتقالات نهایی باشگاه استقلال و پرسپولیس تصویب شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار آنلاین ، در اولین جلسه هیئت مدیره شرکتهای دولتی 1399 که ظهر امروز در وزارت اقتصاد و دارایی با حضور وزرای اقتصاد ، ورزش و جوانان و عدالت ، رهبران سازمان خصوصی سازی و نمایندگان اتاق بازرگانی و بورس اوراق بهادار برگزار شد. اجرای پیشنهادی سازمان خصوصی سازی برای واگذاری نهایی باشگاه های استقلال و پرسپولیس در سال 1399 مورد بحث و تصویب قرار گرفت.

در ابتدای جلسه ، رئیس سازمان خصوصی سازی و وزیر ورزش و جوانان از اقدامات انجام شده در سال 2009 از جمله بررسی سالهای گذشته و برگزاری جلسات دو باشگاه ، شناسایی دارایی و دارایی های مختلف آنها و درنهایت تخصیص دو ورزشگاه در فرشیفر خبر دادند. با کیفیت بالا آنها خود را با دو باشگاه معرفی کردند و همچنین بدهیهای مالیاتی خود را روشن کردند و بسیاری از دعاوی را در سال 2009 تسویه کردند.

دژپسند ، وزیر اقتصاد با احترام و تشکر از اقدامات وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس اوراق بهادار در روند خصوصی سازی دو باشگاه در سال 2009 ، بر تسلیم هر دو باشگاه در اسرع وقت در نیمه اول سال 1399 تأکید کرد. وی دستورالعمل های لازم را برای اقدامات قانونی و اجرایی به کلیه ادارات مربوط صادر کرده است.

در ادامه این جلسه ، برنامه اجرایی مراحل مختلف واگذاری دو باشگاه ، تهیه شده توسط سازمان خصوصی سازی ، به این جلسه پیشنهاد و به تصویب کمیته تخصیص شرکتهای عالی دولتی رسیده است. مقرر شد همه اعضا تمام تلاش خود را برای انتقال استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در اسرع وقت در سال 1399 انجام دهند. برای این کار آنها را.


انتشارات سایت توسط پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار خبر می نماید، لذا مسوولیت این مقاله بر عهده منابع اصلی بوده و مجله خانواده هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا