عمومیکسب و کار برتر

چرا روغن پترونام سهند را انتخاب کنیم؟

روغن موتور اغلب جزء حیاتی موتور در نظر گرفته می شود. زیرا بدون این روان کننده، موتور به طور جدی خراب می شود و به سرعت مسدود می شود. روغن موتور پارانوک پترونام سهند به عنوان یک لایه محافظ برای حرکت قطعات فلزی عمل می کند و از گرم شدن بیش از حد و افزایش اصطکاک جلوگیری می کند. این روغن موتور که به عنوان بهترین روغن موتور در ایران شناخته می شود، خاصیت پاک کنندگی بسیار خوبی دارد. این به این دلیل است که آلاینده های کوچک مانند گرد و غبار و زباله ها را جمع آوری کرده و از فیلتر روغن عبور می دهد. این خواص در کنار خاصیت ضد خوردگی قوی باعث می شود که این محصول سلامت موتور خودروی شما را حفظ کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با خواص روغن موتور پارانوک پترونام سهند و تفاوت آن با روغن موتورهای موجود در بازار بیشتر آشنا شوید.

روغن موتور نانو به چه معناست؟

در واقع، اولین سوال بسیاری از مردم این است. روغن موتور نانو چیست؟ زیرا هیچ اطلاعات عملی در مورد این نوع روغن وجود ندارد که به عموم مردم اجازه دهد کاربردها و اثرات آن را درک کنند. برای سهولت در خرید روغن موتور نانو و درک محدوده پترونوم سهند، مفاهیم اولیه و کاربردهای روغن موتور نانو را ارائه می دهیم.

روغن نانو در واقع روغن موتوری است که از مواد افزودنی نانو استفاده می کند. البته از آنجایی که نانو افزودنی های زیادی در بازار وجود دارد، تولیدکنندگان عمدتاً سعی می کنند عنوان روغن موتور نانو را برای محصولات خود اعمال کنند. زیرا روغن موتور نانو از هر روغن موتور دیگری بهتر و مفیدتر است و کیفیت آن نیز بالاست. نانو افزودنی های مورد استفاده در روغن موتور به قدری متنوع است که نام برخی از آنها غیرممکن است. تمام روغن موتورهایی که حاوی این مواد افزودنی نانو هستند، روغن موتور نانو نامیده می شوند.

مزایای استفاده از روغن موتور پارانوکس

با توجه به اینکه روغن موتور پارانوکس حاوی نانو افزودنی A9 و روغن خالص است، مزایای زیادی برای موتور خودروها دارد. بنابراین افراد می توانند پس از تجربه استفاده از روغن موتور پارانوکس به مزایای روغن موتور پارانوکس و تفاوت زیاد آن با محصولات مشابه پی ببرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روغن موتور خاص، در اینجا برخی از محبوب ترین مزایای آن آورده شده است:

مصرف سوخت خودرو را کاهش می دهد.

روغن موتور پارانوکس تاثیر بسیار چشمگیری در کاهش مصرف سوخت خودرو دارد. بنابراین در بیشتر موارد این کاهش مصرف سوخت تا 20 درصد است و در درازمدت می تواند به کاهش محسوس هزینه های خودرو منجر شود. در واقع مردم با استفاده از روغن موتور پارانوکس نیاز به صرف هزینه برای خرید خودرو را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. بنابراین با خرید روغن موتور پارانوکس در هزینه خودرو چندین برابر صرفه جویی می شود و برای دارندگان خودرو بسیار به صرفه خواهد بود.

صدای موتور خودرو را کاهش می دهد.

با توجه به اینکه روغن موتور پارانوکس خاصیت روان کنندگی بسیار خوبی دارد، صدای موتور را کاهش می دهد. صدای موتور که از داخل خودرو شنیده می شود به دلیل اصطکاک و سایش بین قطعات آن است. پس از استفاده از روغن موتور پارانوکس در خودرو، این فرسودگی ها از بین رفته و آلودگی صوتی موتور به حداقل ممکن می رسد. بنابراین در صورت عدم وجود مشکل فنی در موتور خودرو و استفاده از روغن موتور پارانوکس، راننده در اولین تجربه خود متوجه روشن بودن خودرو نمی شود.

سایش و پارگی وسیله نقلیه را تا پایین ترین حد ممکن کاهش دهید.

روغن موتور پارانوکس یک لایه محافظ در اطراف اجزای موتور ایجاد می کند که مقاومت خاصی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارد. به طوری که پوسیدگی قطعات موتور حتی با استفاده از روغن موتور پارانوکس امکان پذیر نیست و انقباض را به حداقل برسانید. این ویژگی به این دلیل است که محصولات پارانوکس از فناوری A9 بهره می برند و با مقایسه های گذرا می توان نتایج را مشاهده کرد.

اصطکاک موتور خودرو را از بین می برد.

روغن موتور پارانوکس دارای خواص روانکاری بسیار پیشرفته و منحصر به فردی است. این خاصیت باعث کاهش اصطکاک بین قطعات و اجزای مختلف موتور خودرو شده و باعث عملکرد بسیار بهتر آن شده است. تاثیر این اتفاق استهلاک کمتر، صدای کمتر و مصرف سوخت کمتر در خودرو است. محصولات روان کننده پارانوکس همیشه در بازار مثال زدنی بوده و از ویژگی های با کیفیت بالا می باشند.

پوسیدگی و زنگ زدگی خودرو را از بین ببرید.

روغن موتور پارانوکس در حالی که از زنگ زدن قطعات موتور خودرو جلوگیری می کند، تمامی زنگ زدگی های مکانیکی را نیز از بین می برد. به عبارت دیگر می توان گفت روغن موتور پارانوکس خودروهایی را رانندگی می کند که بدون مشکل کار می کنند. با استفاده از موتور پارانوکس در خودروی خود شاهد افزایش قدرت و عملکرد خواهید بود. در نتیجه می توانید از محصولات پارانوکس حتی در خودروهای قدیمی نیز استفاده کنید.

در حال حاضر محبوب ترین افزودنی نانو در جهان، افزودنی نانو A9 مبتنی بر فناوری سبز است. این افزودنی نانو در روغن موتورهای موبیل 1، پترونام سهند، کاسترول و شل استفاده می شود. در حال حاضر پترونام سهند تنها تولید کننده این مواد افزودنی نانو در خاورمیانه است و پس از مدت ها می توانیم به تولید کننده فعال روغن موتور ایرانی در منطقه افتخار کنیم.

 

روغن موتور پارانوکس هر چند وقت یکبار باید تعویض شود؟

لطفا توجه داشته باشید که استفاده از محصول نامناسب می تواند عواقب جدی برای خودرو داشته باشد. این مشکل عمدتاً به محدوده ویسکوزیته مورد نیاز در شرایط مختلف بستگی دارد. مشکلات راه اندازی سرد، افزایش مصرف سوخت و نشتی نشانه های استفاده از روغن اشتباه است.

با گذشت زمان، روغن موتور به دلیل رسوبات احتراق و تجمع گرما شروع به تحلیل می کند. تمام روغن موتور تاریخ انقضا دارد. فواصل تعویض روغن موتور معمولا به نوع روغن و محیط و همچنین روغن موتور پارانوکس شرکت پترونام سهند بستگی دارد. روغن موتور با آخرین تکنولوژی و مواد اولیه درجه یک برای مسافت های طولانی قابل استفاده است. توصیه کلی برای روان کننده های معدنی این است که حداقل دو بار در سال آنها را تعویض کنید. کارشناسان پترونام سهندی تعویض روغن موتور را در هر 5000 تا 6000 کیلومتر توصیه می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد صنعت و نحوه عملکرد روغن موتور پارانوکس به سایت پترونام سهند مراجعه کنید.

نکات طلایی در انتخاب روغن موتور!

قبل از خرید، دفترچه راهنمای خودرو خود را مطالعه کنید تا مطمئن شوید روغن مورد نظر با توصیه های سازنده خودرو مطابقت دارد. شما باید اطلاعاتی در مورد روانکار توصیه شده، درجه و نوع روانکار برای ساخت و مدل خودروی خود به دست آورید.

کیفیت ساخت

همه محصولات از نظر کیفیت متفاوت هستند. انتخاب محصولات شرکت پترونام سهند که برندی شناخته شده و مطابق با استانداردهای API و ACEA می باشد، انتخابی مطمئن و خوب محسوب می شود. قیمت انواع روغن موتورهای موجود در بازار بسیار گسترده است. زیرا در تولید هر یک از این محصولات از فرمول ها و افزودنی های مختلفی استفاده می شود. روغن موتور تولیدی پترونام سهند در صدر جدول بهترین روغن موتورهای ایران قرار دارد و این حاصل تلاش و تحقیق تیمی از متخصصین و متخصصین است که با بهره گیری از تکنولوژی روز و بالا این افتخار را به ارمغان آورده اند. – . مواد با کیفیت خوب

نوع روغن موتور

روغن های معدنی معمولی ارزان ترین و بهترین برای موتورهای قدیمی هستند. این محصولات از روغن خالص تهیه می شوند. افزودنی هایی برای افزایش ویسکوزیته روان کننده طبیعی اضافه می شود. در مقایسه با روغن‌های موتور مصنوعی و روغن‌های موتور بازیافتی، این نوع روغن‌های موتور آلایندگی کمتری دارند، بنابراین سریع‌تر تجزیه می‌شوند و بیشتر در معرض خوردگی هستند. محصولات مصنوعی و نیمه مصنوعی معمولا محافظت بیشتری را ارائه می دهند، ماندگاری بیشتری دارند و طوری طراحی می شوند که در دماهای پایین تر جریان داشته باشند. اگرچه در برابر دماهای بالا مقاومت بیشتری دارد. روان کننده های مصنوعی گران تر هستند. اما روغن موتورهای بازیافتی بسیار گران هستند.

روغن موتور پارانوکس پترونام سهند ترکیبی مناسب با قیمت مناسب برای موتورهای 4 زمانه با بارهای سنگین طراحی شده است. بازدارنده ها و مواد افزودنی با کارایی بالا، مقاومت در برابر خوردگی بالا و حداکثر محافظت در برابر سایش این محصول را به یک محصول عالی تبدیل کرده است. علاوه بر این، این محصول پایداری اکسیداسیون پیشرفته و ضریب کشیدگی بالا را برای اجزای اصطکاکی ارائه می دهد و به جرات می توان گفت که این روغن موتور شایسته عنوان بهترین روغن موتور ایرانی است.

ویسکوزیته روغن

بر روی برچسب بسیاری از محصولات، دو درجه ویسکوزیته وجود دارد که نشان دهنده مقاومت آب در برابر جریان در دماهای پایین و بالا است. به عنوان مثال در عبارت “MOTO 4T ULTRA 20W-40” قسمت “20W” ویسکوزیته روغن در دمای سرد و “40” ویسکوزیته در دمای کارکرد را نشان می دهد. هرچه این عدد کمتر باشد، روغن موتور راحت تر جریان می یابد. روغن های با ویسکوزیته پایین محافظت بیشتری در محیط های سرد ایجاد می کنند. در حالی که روغن موتور با ویسکوزیته بالا برای دمای بالا مناسب است.

اگرچه روغن موتور معدنی می تواند ارزان تر از سایر انواع روغن موتور باشد، اما می تواند طول عمر کمتری نیز داشته باشد و صاحب خودرو نیاز به تعویض روغن بیشتر خواهد داشت. روغن موتور معدنی پترونام سهند نمونه ای از روغن های معدنی پرطرفدار است که از قطعات در برابر لجن و خوردگی محافظت می کند و نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار دارای طول عمر و کارایی بیشتری می باشد.

روغن موتور مصنوعی پترونام سهند توسط محققان و متخصصان در آزمایشگاهی ویژه تولید و با روش هایی مانند هیدروکراکینگ فرآوری می شود. این نوع روغن موتور معمولاً گرانترین نوع روغن موجود در بازار است و عموماً بهترین عملکرد را از نظر دوام بین تعویض روغن و قابلیت روانکاری صحیح اجزای اصلی.موتورها و محافظت از آنها در برابر قطع برق را ارائه می دهد.

روغن موتور پارانوکس انتخاب مناسبی از محصولات ایرانی

مایه مباهات ایران و مردم ایران است که پترونام سهند بهترین روغن موتور تولیدی امروز ایران موفق به تولید اولین سری روغن موتور پارانوکس کاربردی با فناوری نانو در ایران شده است. مزایایی مانند افزایش عمر موتور، حذف روغن سوزی، کاهش مصرف سوخت و کاهش قابل توجه صدای موتور تنها چند نمونه از ده ها مزیت این محصول قابل توجه است. امروزه محصولات این شرکت پرآوازه با برندهای مطرح دنیا رقابت می کند و روغن موتورهای پارانوکس پترونام سهند وارد بازار جهانی شده است.

با مراجعه به وب سایت پترونام سهند به آدرس https://petronam.co اطلاعات مفیدی در مورد محصولات مختلف پترونام سهند به دست می آورید و با توجه به بودجه و مشخصات فنی خودرو خود بهترین را از بین محصولات این شرکت انتخاب می کنید. گزینه ها را می توان انتخاب کرد. همچنین برای مشاوره و یا خرید آنلاین با تیم پشتیبانی این شرکت به صورت 24 ساعته با شماره 09104006004 یا 0414170 تماس بگیرید و دستورالعمل آنها را دنبال کنید.

دکمه بازگشت به بالا