سلامت و تندرستیکسب و کار برتر

روغن رزماری لاکچری کوین برای ریش

استفاده از محصولات گیاهی و طبیعی در مقایسه با محصولات غیر گیاهی رشد قابل توجه‌ای در چند سال اخیر داشته است. در بین محصولات گیاهی، استفاده از روغن‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده است به طوری که آمار ارائه شده از فروشگاه‌های بزرگ در فروش محصولات گیاهی به همین دسته تعلق می‌گیرد. روغن رزماری لاکچری کوین محصولی از کشور فرانسه است که استفاده اصولی و درست از آن مزایای متعدد و فوق‌العاده‌‌ زیادی را برای مصرف کننده به همراه دارد.

از مزایا استفاده از این محصول می‌توان به تقویت ریشه مو، روشن کنندگی پوست، درمان پف زیر چشم و… اشاره کرد. کاربرد اصلی این روغن برای استفاده شخصی است اما برخی از پزشکان به همراه نسخه پزشکی آن را به عنوان مکمل تجویز می‌کنند. قیمت این محصول بی‌نظیر باتوجه به نوسانات بازار و تعداد سفارش شما عزیزان تعیین می‌شود. کسانی که قصد خرید به صورت عمده را نیز داشته باشند می‌توانند از طریق شماره‌های موجود در وبسایت با تیم پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنند.

وبسایت آقای بیز «aghayebiz.com» یکی از بهترین وبسایت‌های حوزه فروش آنلاین است که محصولات باکیفیت و درجه یک را با بهترین قیمت ارائه می‌دهد. با ما در ادامه همراه باشید و از بررسی تخصصی روغن رزماری لاکچری کوین مطلع شوید. این محصول یکی از پر فروش ترین محصولات دکتر بیز در بین تمام محصولات بازاریابان ایران زمین (بیز) می باشد. یکی دیگر از محصولات پرطرفدار این برند روغن آرگان لاکچری کوین بیز می باشد که می توانید جهت خرید آن، همین الان با شماره پشتیبانی ما در تماس باشید.

خواص روغن رزماری لاکچری کوین | روغن ترکیبی لاکچری کوین | روغن رزماری اصل

خواص روغن رزماری برای ریش

ریش یکی از ارکان جذابیت در چهره مردان به شمار می رود. اما همین رکن اگر به آن رسیدگی نگردد می تواند مشکلاتی را برای چهره ایجاد کند و از جذابیت و زیبایی فرد بکاهد. بهترین روش برای سلامت و تقویت ریش و سبیل استفاده از راهکارهای طبیعی می باشد. یکی از این راهکارها استفاده روغن رزماری برای ریش و سبیل است.

اگر ریش شما کم‌پشت است و رشد خوبی ندارد، نگران نباشید. این مشکل را می‌توانید به راحتی با خواص روغن رزماری برای ریش درمان کنید. کافی است روغن رزماری را روی صورت و ریش ماساژ دهید تا خواص آن جذب پوست شود. همانند موی سر، روغن رزماری برای تقویت ریش هم مفید است. این روغن گردش خون را افزایش می‌دهد و سبب تقویت فولیکول مو می‌شود. به همین دلیل به رویش مجدد ریش کمک می‌کند.

گیاه رزماری

گیاه رزماری با نام اکلیل کوهی یا رومارن هم خوانده می‌شود. این گیاه سوزنی برگ، همیشه سبز و دارای عطری خوش است. این گیاه گل‌دار است و گل‌های آن به رنگ صورتی، سفید یا بنفش ظاهر می‌شوند. خاستگاه آن مدیترانه است و به دلیل خواصی که دارد به سایر نقاط دنیا رسیده است. این گیاه به دلیل عطر خوبی که دارد به صورت تازه و خشک شده در بسیاری از غذاها استفاده می‌شود. اما خواص این گیاه تنها به مصارف غذایی محدود نمی‌شود. از آن برای تهیه روغن استفاده می‌کنند. خواص روغن رزماری در تولید محصولات زیبایی و مراقبتی برای پوست و مو استفاده به کار می‌رود. همچنین این گیاه آنتی‌هیستامین طبیعی است.

فواید روغن رزماری برای پوست و مو

روغن رزماری مصرف موضعی دارد و از آن برای درمان مشکلات پوست و مو استفاده می‌شود. این روغن از گیاه تازه رزماری به دست می‌آید و طبعی گرم دارد. تحقیقات نشان می‌دهند خواص روغن رزماری برای مو و رفع ریزش آن تأثیر زیادی دارد. در بسیاری از داروهای ضدریزش مو از این روغن استفاده می‌شود. مشکلات مربوط به مو از جمله ریزش مو، خشکی و موخوره، نازک شدن مو و کاهش رشد موها باعث ناراحتی بسیاری از افراد می‌شود و مخصوصا خانم‌ها بیشتر درگیر این مسائل هستند و همیشه به دنبال راهی برای تقویت موها می‌گردند. موی سالم و زیبا، تأثیر زیادی در افزایش اعتماد به نفس دارد و شما را جوان‌تر نشان می‌دهد.

روغن رزماری و تأثیر آن بر مو

خواص روغن رزماری برای مو از گذشته در منطقه مدیترانه استفاده می‌شود، این روغن باعث تحریک فولیکول مو می‌شود و تأثیر زیادی بر رشد مجدد مو دارد . مطالعات زیادی روی خواص روغن رزماری انجام شده است و نتایج آن‌ها نشان می‌دهدن این روغن به میزان چشمگیری رشد موها را افزایش می‌دهد.

خواص روغن رزماری برای موخوره

موخوره در اثر خشکی مو به وجود می‌آید و سبب چند شاخه شدن مو می‌شود، برای اینکه این عارضه درمان شود کافی است چند قطره روغن رزماری را به ساقه و انتهای مو ماساژ دهید. تأثیر آن را خیلی سریع روی از بین رفتن موخوره مشاهده می‌کنید. از خواص روغن رزماری برای موخوره همراه با روغن نارگیل یا جوجوبا هم می‌توانید استفاده کنید. شستن موها بعد از استفاده از این روغن اجباری نیست ولی اگر تمایل به شستن موها دارید، بعد از یک ساعت ان کار را انجام دهید.

خواص روغن رزماری برای مژه

روعن رزماری همان‌طور که برای رشد موی سر موثر است، به رشد مجدد مژه‌ها و ضخیم شدن آن‌ها کمک می‌کند. این روغن برای درمان ریزش مژه مصرف می‌شود. هنگام استفاده از خواص روغن رزماری برای مژه ، مراقب باشید این روغن داخل چشم نرود و در صورتی که این اتفاق افتاد، چشم را سریعا با آب فراوان شستشو دهید. اینکه شما به روغن رزماری با کیفیت و اصل بتونین دسترسی داشته باشین خیلی مهم هستش و آقای بیز این موضوع را با ضمانت اصالت محصول و روغن با کیفیت برای شما حل کرده ، لطفا با کلیک بر روی لینک زیر با آشنا شین.

خرید روغن رزماری در فروشگاه آقای بیز

قطعا موضوع قیمت و عوامل موثر بر آن از نکات مهم و قابل توجه در خرید محصولات است. توجه به قیمت یک محصول و خرید باتوجه به آن می‌تواند شما را در خریدی بهتر و بهینه‌تر راهنمایی کرده و رضایت از خرید را افزایش دهد. روغن رزماری لاکچری کوین در فروشگاه آقای بیز باتوجه به تعداد سفارش مشتریان محاسبه می‌شود و قیمت پایه به صورت دوره‌ای در سربرگ صفحه آپدیت می‌شود که می‌توانید آن را مشاهده کنید و چنانچه قیمت موجود نباشد، می‌توانید با مشاورین مجموعه تماس حاصل فرمایید.

از دیگر موارد موثر بر قیمت این روغن گیاهی و محبوب، نوسانات بازار است. به دلیل نوسانی که وضعیت بازار تجربه می‌کند، نمی‌توان قیمت ثابتی را در متن لحاظ کرد و بهتر است قیمت دوره‌ای یا روزانه ارائه شود. برای خرید این محصول می‌توانید از همین صفحه، تعداد محصول مد نظر خود را مشخص کرده و با نهایی کردن سفارش از طریق پرداخت آنلاین، آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق اراده پست یا پست پیشتاز دریافت نمایید.

روغن رزماری لاکچری کوین

از جمله خواص روغن رزماری لاکچری کوین می توان به خاصیت ضد التهابی، افزایش میزان رشد عصب مو و گردش مناسب خون جهت رشد مو و کمک به فولیکول مو اشاره کرد.

رزماری لاکچر‌ی کوین

از جمله خواص روغن رزماری لاکچری کوین می توان به خاصیت ضد التهابی، افزایش میزان رشد عصب مو و گردش مناسب خون جهت رشد مو و کمک به فولیکول مو اشاره کرد.
همانطور که می دانید فولیکول مو جهت طراوت و حفاظت از مو نیازمند گردش خون مناسب می باشد. با استفاده از روغن رزماری لاکچری کوین مو طراوت خود را بدست آورده و ریزش مو به حداقل خواهد رسید.

خواص برای پوست صورت:

  • ۱. درمان آکنه و جوش صورت
  • ۲. درخشان کننده پوست صورت
  • ۳. جوان سازی پوست صورت
  • ۴. درمان طبیعی آفتاب سوختگی
  • ۵. پاکسازی پوست صورت با این روغن لاکچری کوین
  • ۶. درمان پف و سیاهی زیر چشم و بدن
  • ۷. درمان سلولیت
  • ۸. دئو دورانت طبیعی
  • ۹. درمان شوره سر
  • ۱۰. جلوگیری و درمان سفیدی مو
  • ۱۱. تقویت و افزایش رشد مو
  • ۱۲. خواص روغن رزماری برای ریش
  • ۱۳. خواص روغن رزماری برای ابرو و مژه

علاوه بر ارائه طیف وسیعی از فواید سلامتی ذهنی و جسمی، رزماری گیاه بسیار جالبی از لحاظ منشا و کاربردش است. در اینجا چند تا مورد جالب وجود دارد:

نام رزماری از کلمه لاتین رزمارینوس سرچشمه می گیرد که به معنای “مه دریا” است و احتمالاً به این دلیل است که نیاز به آب زیادی برای رشد ندارد و می تواند از رطوبت ایجاد شده توسط دریا استفاده کند. این توضیحی است که چرا این گیاه در ساحل دریای مدیترانه به خوبی رشد می کند.یک گیاه رزماری تا ۵ متر ارتفاع دارد که در نظر گرفتن آن برای یک بوته بسیار شگفت انگیز است.

رز ماری از زمان های قدیم به عنوان یادبود استفاده می شده است و رز ماری در سال ۲۰۰۰ توسط انجمن بین المللی گیاهی “گیاه سال” اعلام شد.این گیاه شیرین به مدت طولانی نماد وفاداری و نشانه پیوند زناشویی محسوب می شد.

روش مصرف روغن رزماری

روش استفاده برای مو:

بعد از حمام حدود ۵ قطره روغن رزماری لاکچری کوین را بر روی سر خود بریزید و به طور مساوی روی پوست سر خود ماساژ دهید.

روش استفاده برای پوست صورت و بدن:

قبل از استفاده ابتدا مقدار کمی از روغن رو روی دست خود تست کنید و در صورت عدم حساسیت مقداری از آن را روی پوستتان ماساژ دهید تا جذب شود.

دکمه بازگشت به بالا