عمومیکسب و کار برتر

نکات مهم در انتخاب پایه نگهدارنده گوشی

اگر برای خرید هولدر موبایل به بازار مراجعه کرده یا سری به فروشگاه‌های اینترنتی زده باشید، حتما متوجه شده‌اید که هزاران مدل از این محصولات به بازار عرضه شده‌اند. احتمالا برای شما هم انتخاب و خرید بین این همه مدل به یک چالش تبدیل شده است؛ اما نگران نباشید. در این مقاله نگاهی به مهم‌ترین نکاتی خواهیم داشت که باید در هنگام خرید پایه نگهدارنده گوشی آن‌ها را مدنظر قرار دهید. احتمالا بعد از خواندن این مقاله می‌توانید راحت‌تر هولدر موبایل مناسب خود را انتخاب کنید.

منظور از هولدر موبایل چیست؟

احتمالا می‌دانید که منظور از هولدر موبایل یا پایه نگهدارنده گوشی چیست. ابتدایی‌ترین ویژگی همه هولدرها این است که موبایل شما را نگه می‌دارند. مدل‌های ساده‌تر بیشتر برای استفاده عادی و قرار گرفتن روی میز کاربرد دارند؛ اما هولدرهایی که در ماشین استفاده می‌شوند، باید توانایی حفظ گوشی شما در دست‌اندازها و سرعت‌های بالا را هم داشته باشند. البته علاوه بر این ویژگی، قابلیت‌های دیگری هم دارد که باید به آن‌ها توجه شود.

پس اولین نکته‌ای که باید برای خرید هولدر موبایل در نظر بگیرید، مشخص‌کردن کاربردی است که از آن انتظار دارید. اگر قصد دارید از هولدر در ماشین خود استفاده کنید، باید حساسیت بیشتری به‌ خرج دهید؛ اما اگر قصد استفاده از آن در منزل یا محل کار را دارید، می‌توانید راحت‌تر تصمیم بگیرید. در ادامه با ویژگی‌های مهمی که بهترین هولدر موبایل باید داشته باشد، آشنا خواهیم شد.

آشنایی با ویژگی‌های بهترین هولدرموبایل و بهترین پایه نگهدارنده موبایل

در انواع مختلفی تولید می‌شوند. نوع نصب آن‌ها روی میز یا ماشین و مدل نگهداری موبایل در آن‌ها متفاوت است. برای این که بتوانید بهترین هولدر موبایل را برای خود انتخاب کنید، باید قبل از هرچیز با انواع آن آشنا شوید.

انواع پایه نگهدارنده گوشی براساس نوع نصب:

براساس نوع پایه و نصب هولدرهای موبایل در انواع مختلف زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

هولدرهای موبایل مکنده‌ای:

این نوع از هولدرها چسبنده‌های مکنده‌ای یا Suction cup دارند. زمانی که آن‌ها را روی میز، داشبورد یا شیشه ماشین نصب می‌کنید، در اثر خلا ایجاد شده به محل موردنظر می‌چسبند. البته اگر کیفیت لازم را داشته باشند. در غیر این صورت بعد از مدتی استفاده قدرت چسبندگی خود را از دست می‌دهند و دیگر قابل استفاده نخواهند بود. نکته بعدی که برای انتخاب این مدل از هولدرها باید به آن توجه داشته باشید، نوع محلی است که برای نصب آن‌ها در نظر گرفته‌اید. اگر سطح داشبورد یا شیشه ماشین یا میز شما کاملا صاف نباشد و خمیدگی هرچند کمی روی آن دیده شود، برای نصب هولدر نمی‌توان خلا لازم را داخل آن ایجاد کرد. در این صورت، احتمالا پایه نگهدارنده گوشی در دست اندازها و سرعت‌های بالا زیاد روی سطح دوام نمی‌آورد.

به‌علاوه، اگر قصد استفاده از این نوع هولدر را در ماشین خود دارید، باید به فاصله بین شیشه و داشبورد هم دقت کنید. در خودروهایی مثل پژو 206 ممکن است منحنی شیشه و نزدیک‌بودن آن به داشبورد مانع از نصب این هولدرها شود. در نظر داشته باشید که اگر این هولدرها روی شیشه نصب شوند، ممکن است جلوی دید راننده را بگیرند.

هولدرهای موبایل چسبی:

این نوع از هولدرها با چسب مخصوصی که در زیر پایه قرار دارد به میز، داشبورد یا شیشه می‌چسبند. در هنگام خرید هولدرهای چسبی باید از کیفیت آن‌ها اطمینان پیدا کنید. اگر چسب به کار رفته در این هولدرها قوی نباشد، در سرعت‌های بالا و دست‌اندازها هولدر کنده می‌شود. البته تنها قوی‌بودن چسب مسئله نیست و باید چسب به کار رفته آسیبی به سطح داشبورد، شیشه یا میز وارد نکند و بعد از جداکردن اثری از آن روی سطح باقی نماند.

هولدر موبایل دریچه‌ای:

این مدل از هولدرها با پایه‌های مخصوصی که دارند روی پره های دریچه کولر ماشین نصب می‌شوند. در نظر داشته باشید که اگر پره‌های دریچه کولر ماشین شما صاف و موازی نیستند و فانتزی یا دایره‌ای هستند، احتمالا نمی‌توانید از این استفاده کنید. به علاوه، واضح است که نصب آن‌ها روی میز هم امکان‌پذیر نیست. ناگفته نماند که اگر از این نوع هولدرها استفاده می‌کنید، باید هنگام قرار دادن گوشی خود روی آن، حتما دریچه کولر را ببندید. در غیر این صورت فشار هوای گرم یا سرد می‌تواند به شما آسیب جدی وارد کند.

انواع هولدر موبایل براساس نوع نگهداری گوشی

گوشی‌های موبایل به دو روش توسط هولدرهای موبایل نگه داشته می‌شوند و بر همین اساس هم هولدرها در دو نوع مختلف زیر تقسیم‌بندی خواهند شد:

هولدرهای آهن‌ربایی یا مگنتی:

در دل ، آهنرباهایی قوی به کار گرفته می‌شوند تا با جریان مغناطیسی موبایل را جذب کنند و نگه دارند. شاید این سوال در ذهن شما مطرح شود که آیا استفاده از این مغناطیس برای گوشی مضر است؟

در پاسخ باید بگوییم که خاصیت مغناطیسی این پایه های نگهدارنده به دلیل شدت پایین، هیچ خطری ندارد و شما میتوانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. فقط باید بدانید که اگر میدان مغناطیسی این آهنرباها به شکل بسته طراحی نشده باشد، می‌تواند روی آنتن‌دهی موبایل اثر بگذارد. بنابراین، در هنگام خرید این مدل از هولدرها باید علاوه بر اطمینان از قوی‌بودن آهنرباها از طراحی استاندارد آن‌ها هم مطمئن شوید.

هولدر موبایل گیره‌ای:

دو یا سه گیره در اطراف هولدرهای گیره‌ای وجود دارند که گوشی موبایل بین آن‌ها قرار می‌گیرد. اگر قصد خرید این هولدرها را دارید باید دقت کنید که گیره‌ها قدرت کافی برای نگه‌داشتن موبایل در دست‌اندازها و سرعت‌های زیاد را داشته باشند. به‌علاوه، مهم است که جنس این گیره‌ها نرم باشد تا هنگام برداشتن یا قرار دادن گوشی، روی بدنه آن خش نیندازند. هم چنین، دقت داشته باشید که هولدرهای گیره‌ای برای هر سایز از گوشی مناسب نیستند و باید قبل از خرید مطمئن شوید که ابعاد گوشی شما درون گیره‌ها جا می‌شود.

حالا که با انواع هولدر موبایل آشنا شدید، نوبت به بررسی سایر ویژگی‌های مهم این پرکاربرد می‌رسد.

قابلیت چرخش؛ از دیگر ویژگی بهترین پایه نگهدارنده گوشی

برخی از هولدرها موبایل قابلیت چرخش 90 درجه یا 360 درجه را دارند. این ویژگی کمک می‌کند تا بتوانید برای استفاده موبایل خود را در بهترین زاویه ممکن تنظیم کنید. در هنگام رانندگی و چک‌کردن نقشه‌ها این قابلیت حتما به کارتان می‌آید.

امکان تنظیم ارتفاع؛ از قابلیت‌های بهترین هولدر گوشی

برخی از هولدرهای موبایل قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و می‌توانید پایه نگهدارندۀ آن‌ها را متناسب با نیاز خود کوچک یا بزرگ کنید. شاید این ویژگی به اندازۀ قابلیت چرخش کارآمد نباشد؛ اما بد نیست که به آن دقت داشته باشید.

امکان استفاده آسان؛ ویژگی مهم بهترین هولدر

باید هولدری را انتخاب کنید که برای قرار دادن یا برداشتن گوشی شما را به زحمت نیندازد. به ویژه مهم است که در هنگام رانندگی بتوانید تنها با یک دست گوشی را بردارید یا سر جای خود بگذارید.

امکان نصب و جابه‌جایی؛ از ویژگی‌های اصلی یک هولدر موبایل خوب

احتمالا برای اولین بار نمی‌توانید بهترین و مناسب‌ترین محل را برای نصب هولدر خود انتخاب کنید و نیاز می‌شود که جای آن را چندبار تغییر دهید. پس هولدری را انتخاب کنید که امکان نصب و جابه‌جایی آسانی داشته باشد.

امکان استفاده با قاب گوشی؛ نکته مهم برای خرید هولدر گوشی

نکته بسیار مهمی که برای خرید بهترین هولدر موبایل باید به آن توجه کرد، امکان استفاده از هولدر با است. برای استفاده از برخی هولدرها باید گوشی خود را از قاب آن خارج کنید. این کار به مرور زمان خسته‌کننده می‌شود. اگر هم بخواهید گوشی را بدون قاب استفاده کنید، احتمال آسیب‌دیدن آن بیشتر خواهد شد که کار درستی به نظر نمی‌رسد. بنابراین، توصیه می‌کنیم این هولدرها را انتخاب نکنید.

دقت به قابلیت‌های بیشتر برای انتخاب هولدر موبایل مناسب

برخی از با گیره‌های مخصوص تولید می‌شوند و می‌توان آن‌ها را روی انواع میز، تخت و هرجایی که تصورش را داشته باشید، نصب کرد. بعضی از مدل‌ها برای نصب پشت صندلی‌های اتومبیل‌ها و برای استفاده سرنشینان عقب طراحی شده‌اند. این مدل‌ها با نام شناخته می‌شوند. برخی از مدل‌ها می‌توانند علاوه بر نگه‌داشتن موبایل شما، آن را به صورت بی‌سیم هم شارژ کنند. برخی هم تنها برای مدل‌های خاصی از موبایل طراحی شده‌اند. در هنگام خرید بسته به نیاز خود می‌توانید به این قابلیت‌ها هم توجه داشته باشید.

بهترین هولدر گوشی برای من کدام است؟

این سوالی است که ممکن است با خواندن قسمت قبل به ذهنتان رسیده باشد. اینکه چند محصول را برای شما لیست کنیم و بگوییم این ها بهترین هولدرهای موبایل در بازار هستند نمیتواند کمکی به شما کند. چرا؟ به 2 دلیل:

  1. معیار خوب یا بد بودن هولدر برای هر کس متفاوت است؛ مثلاً ممکن است قابلیت چرخش 360 درجه اصلاً برای شما اولویت نباشد و تنها به ارزان بودن و کار راه اندازه بودن هولدر فکر کنید.
  2. به دلیل بازار داغ هولدرهای موبایل، تنوع مدل ها روز به روز بیشتر میشوند؛ برای همین انتخاب بهترین مدل ها کار آسانی نیست.

با این وجود، سوالاتی را برای شما مطرح می‌کنیم تا با کمک آنها بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید:

قبل از خرید هولدر گوشی این سوالات را از خود بپرسید

با این که هولدرهای موبایل وسایل ساده‌ای به نظر می‌رسند؛ اما برای خرید آن‌ها باید به نکات زیادی دقت داشت. بنابراین، حتما قبل از این که برای خرید اقدام کنید، سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • اتاقِ ماشین من چه شکلی است؟

قبل از هر چیز باید نگاهی به اتاقک ماشین خود بیندازید. پاسخ به این سوال که قسمت جلویی ماشین شما چه ساختاری دارد تا حد زیادی میتواند انتخاب نوع هولدر را برای شما راحت کند. به عنوان مثال اگر شیشه جلوی راننده خیلی شیب داشته باشد، ممکن است هولدر با داشبورد برخورد کند و خیلی زود بشکند.

یا اینکه اگر سطح داشبورد خودروی شما ناهموار باشد، امکان نصب هولدر مکنده روی وجود ندارد. همچنین، اگر تیغه های کانال کولر ماشین دایره ای شکل یا نازک باشند، نمیتوانید گیره های هولدر را خوب روی آن ها سوار کنید. پس قبل از اینکه اقدام به خرید هولدر کنید، بهتر است کمی فضای داخل ماشین خود را بررسی کنید.

  • مشخصات ظاهری موبایل من چیست؟

وزن و سایز موبایل خود را هم باید در هنگام انتخاب هولدر موبایل در نظر بگیرید. اگر گوشی شما دارای ابعاد بزرگی است و وزنی بیشتر از 200 گرم دارد، احتمالا هولدر مغناطیسی برای شما گزینه مناسبی است. چون هولدرهای چسبی و مکنده ای معمولاً برای گوشی ها سبک تر انتخاب بهتری هستند. البته تولید کنندگان معمولاً در بسته بندی هولدرها، در مورد نوع گوشی سازگار با نگهدارنده اطلاعات مفیدی به شما میدهند.

به عنوان مثال گوشی پرچمدار سامسونگ را در نظر بگیریم. هولدرهای آهن ربایی از جمله پرفروش ترین محسوب میشود. دلیل این امر آن است که نگهدارنده های آهن ربایی معمولاً با اکثر گوشی های بازار سازگاری دارد.

  • کدام ویژگی هولدر برای من مهم تر است؟

آیا قابلیت چرخش برای شما اهمیت دارد یا تنظیم ارتفاع برای شما کاربردی‌تر است؟ آیا از گوشی خود زیاد استفاده می‌کنید و نیاز است که آن را در ماشین و حین سفر هم شارژ کنید؟ به دنبال یک هولدر با قابلیت شارژ بی‌سیم هستید یا ترجیح می‌دهید از همان استفاده کنید؟

هولدر هم مانند هر محصول دیگری از تنوع کاربری زیادی برخوردار است و این شما هستید که با مشخص کردن انتظارات خود، بهترین هولدر گوشی را برای انتخاب میکنید.

مهم ترین سوالات کاربران در مورد خرید بهترین هولدر موبایل

همیشه نکاتی وجود دارد که تنها بعد از استفاده طولانی مدت از محصول به آن میرسید و به خود میگویید که ای کاش قبل خرید کمی در مورد این موضوعات اطلاعات کسب میکردید. قصد ما در این بخش دقیقاً این است که این سوالات حیاتی را زیر ذره بین ببریم و مهم ترین ابهامات در مورد هولدر گوشی را برای شما برطرف کنیم.

  1. هولدرهای سازگار با قاب چه کاربردی دارند؟ برای استفاده از برخی هولدرهای رایج بازار، مجبورید گارد یا قاب گوشی خود را بردارید و سپس آن را در هولدر قرار دهید. این کار در بلند مدت میتواند به بدنه گوشی شما صدمه وارد کند. اما هولدرهایی که با قاب سازگارند، قابلیت نصب گوشی های با قاب را هم دارند تا دیگر خیالتان از بابت آسیب فیزیکی به گوشی راحت باشد.
  2. ظرفیت هولدر با قابلیت شارژ گوشی چقدر باید باشد؟ به طور کلی، هولدرهایی که قابلیت شارژ دارند باید ظرفیتی معادل 5 تا 10 وات داشته باشند تا بدون آسیب به باتری گوشی، موبایل را شارژ کنند.
  3. آیا هولدرهایی داریم که مختص مدل خاصی از موبایل هستند؟

بله، شما میتوانید هولدرهایی تهیه کنید که مختص گوشی های اندرویدی یا آیفون هستند ولی اصلاً فکر نکنید هولدرهای انحصاری یک گوشی، امکانات بیشتری در اختیار شما قرار میدهند. بهتر است معیار خوب بودن هولدر را بر اساس نکاتی که در قسمت قبل به شما گفتیم مشخص کنید.

به عنوان مثال برخی از مدل های گوشی سامسونگ، دارای قابلیت شارژ وایرلس هستند. در بین هم برخی از هولدرها قابلیت شارژ بی سیم دارند و میتوانند برای این دسته از گوشی ها ایده آل باشند.

  1. یک هولدر گوشی ایده آل چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

علاوه بر امکانات ابتدایی هولدر، یک نگهدارنده ایده آل میتواند دارای ویژگی های زیر باشد:

  • قابلیت چرخش 360 درجه گوشی
  • نصب ساده و راحت
  • مکانیسم سریع آزاد کردن گوشی برای جدا کردن بدون دردسر گوشی از هولدر
  1. میتوانم از هر جایی هولدر بخرم؟

به دلیل تنوع بالای هولدرهای بازار، توصیه میکنیم از فروشگاه های معتبر لوازم جانبی استفاده کنید. با اینکه قیمت وسوسه انگیز دست فروش های مترو و خیابان، میتواند شما را برای خرید متقاعد کند ولی تجربه نشان داده که نقص های یک هولدر به مرور زمان خود را نشان میدهند. این نواقص معمولاً شامل موارد زیر است:

  • ضعیف شدن چسب، مکنده یا مغناطیس هولدر بعد از چند روز استفاده
  • هرز شدن پیچ ها و گیره های نگهدارنده

سخن آخر: نظرات کاربران فروشگاه های آنلاین لوازم جانبی، میتواند در خرید بهترین هولدر موبایل به شما کمک کنند 

یکی از مواردی که میتوانید خیلی خوب روی آن حساب باز کنید، نظرات، نقد و بررسی های کاربرانی است که برای مدتی از هولدرها استفاده کرده اند. این نظرات به دلیل اینکه بدون هیچ گونه تعصبی نوشته میشوند، میتوانند در انتخاب بهترین هولدر به کمک شما بیایند. امیدواریم بتوانید با خواندن این مقاله، بدون نگرانی و استرس هولدر مورد نظر خود را سفارش دهید و از رانندگی و سفر خود لذت ببرید. شما از چه هولدری برای موبایل خویکی از وسایل پرکاربردی که انسان ها در طول روز به صورت مکرر با آن سر و کار دارند موبایل می باشد. گاهی اوقات افراد در شرایط خاصی نیاز به استفاده از تلفن همراه بدون استفاده از دست پیدا می کنند. در چنین مواقعی استفاده از هولدر یا همان استند گوشی می تواند بسیار کاربردی باشد. افراد با قرار دادن این هولدرها روی میز خود به راحتی می‌توانند به تماس های تلفنی خود پاسخ دهند و یا با استفاده از آن اقدام به تماشای ویدیو، برقراری کنفرانس ویدیویی یا امور دیگر کنند بدون اینکه نیاز به در دست گرفتن گوشی وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است که امروزه شاهد عرضه انواع مختلفی از استند گوشی با جنس ها و مدل های مختلف به بازار هستیم و این موضوع می‌تواند خرید این محصول برای کاربران را با دشواری مواجه سازد. در این مقاله قصد ارائه راهنمای خرید استند رومیزی و معرفی انواع استند رومیزی و مزایای آن به کار آن را دارد. در نتیجه چنانچه  قصد خرید را دارید اما می خواهید پیش از خرید آگاهی و اطلاعات خود در خصوص آن را افزایش دهید تا بتوانید محصول کاربردی تر و با کیفیت تری را برای خود خریداری نمایید پیشنهاد می کنیم خواندن راهنمای خرید استند گوشی رومیزی را از دست ندهید.

استند گوشی یا همان هولدر گوشی چیست؟

استند گوشی که به پایه نگهدارنده گوشی نیز معروف می باشد وسیله ای است که با استفاده از آن می توانید اقدام به نگه داشتن گوشی خود در یک موقعیت ثابت بدون استفاده از دست نمایید. این وسیله جزو پرفروش ترین های لوازم جانبی گوشی به شمار می ‌رود که منجر به افزایش سطح امنیت گوشی شده و از آسیب رسیدن به گوشی شما و ضربه خوردن گوشی نیز پیشگیری به عمل بیاورد. با استفاده از استند گوشی رومیزی شما می توانید به مرتب کردن میز کار خود نیز کمک کنید و در مواقع لزوم به سرعت به گوشی خود دسترسی پیدا نمایید.

لازم به ذکر است که برخی از افراد برای مشاهده فیلم یا شارژ بی سیم گوشی همراه خود از استند های رومیزی استفاده می نمایند. وجود قابلیت های گسترده در سبب شده تا این محصولات جزو پرفروش ترین لوازم جانبی گوشی به شمار روند و روز به روز به فروش آنها افزوده گردد. از آنجایی که برندهای مختلفی در دنیا به کار تولید این استندها مشغول هستند و برای تولید این محصول از متریال ها و جنس های مختلفی استفاده می کنند و نیز تنوع طرح های این استندها در بازار بسیار بالا می باشد، کار خرید این محصول کار چندان راحتی نخواهد بود.

بنابراین هنگامی که برای خرید استند رومیزی گوشی به بازار مراجعه می کنید می بایست محصولی را که مطابق با نیازتان می باشد را یافته و آن را خریداری نمایید. هر چه میزان اطلاعات شما در خصوص این محصول بیشتر باشد، امکان تطابق محصولی که خریداری می کنید با نیازهای شما بیشتر خواهد بود و این موضوع از نظر اقتصادی به نفع شما خواهد شد.

پیش از آن که برای خرید استند گوشی رومیزی به بازار مراجعه کنید بهتر است ویژگی های یک استند گوشی رومیزی خوب را بشناسید و محصولاتی را خریداری نمایید که این ویژگی ها را دارا می باشند. در ادامه تعدادی از این ویژگی ها و معیار ها را برای شما عنوان خواهیم نمود:

سیمی یا بی سیم بودن استند

استند های رومیزی در دو مدل سیمی و بی سیم به بازار عرضه شده اند. استفاده از استند های سیمی با محدودیت مواجه می باشد و برای استفاده از آن ها می بایست حتما به یک منبع تغذیه نزدیک باشید. بنابراین این نوع استند ها را می توان محصولاتی غیر قابل حمل به شمار آورد. استندهای رومیزی بی سیم این محدودیت را ندارند و به راحتی می توانید اقدام به انتقال آنها به نقاط مختلف نمایید. خوشبختانه استند های بی سیم در تنوع بسیار بالایی به بازار عرضه شده اند و به راحتی می ‌توانید از بین تنوع گسترده موجود، مدلی که متناسب با نوع نیازتان می باشد را انتخاب و خریداری نمایید.

جنس مواد سازنده

برای تولید هولدر های گوشی از مواد با درجات کیفی مختلف استفاده می‌ شود و عاملی که تعیین کننده میزان دوام و استحکام هولدر می باشد همین مواد اولیه هستند. در نتیجه دقت کنید که قرار است هولدر را برای انجام چه کارهایی خریداری نمایید و نیز مشخص کنید که به طور معمول در طول روز برای چند ساعت نیاز به استفاده از هولدر دارید.

بی شک افرادی که به صورت مرتب و برای ساعت های طولانی در طول روز از هولدر گوشی استفاده می کنند بهتر است هولدرهایی را خریداری نمایند که برای تولید آنها از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب تری استفاده شده است تا بتوانند برای تایم طولانی تری از این هولدر ها استفاده نمایند. هرچه جنس مواد اولیه به کار گرفته شده برای تولید هولدر با کیفیت تر باشد، قیمت تمام شده آن نیز افزایش پیدا خواهد نمود.

توجه به برند تولید کننده

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم برندهای مختلفی در داخل و خارج از کشور به کار تولید هولدر موبایل مشغول هستند و این محصول را با درجات کیفی و قیمت های مختلفی به بازار عرضه نموده اند. به دلیل آنکه ایمن بودن هولدر ارتباط مستقیمی با سلامت گوشی همراه شما دارد، بنابراین توصیه می‌کنیم که به جای خرید هولدر هایی که توسط برندهای متفرقه تولید شده‌اند، خرید خود را از برند های مطرح و معروف انجام دهید.

چرا که این برندها برای تولید هولدر های خود سعی می کنند استانداردهای لازم را رعایت کنند و از مواد با کیفیت تری برای تولید محصولاتشان استفاده نمایند. بنابراین خرید این هولدر ها حتی اگر به بهای پرداخت هزینه بیشتر تمام شود برای شما عاقلانه تر خواهد بود.

انواع استند رومیزی از نظر جنس

امروزه برای تولید استند گوشی از متریال هایی نظیر پلاستیک، چوب، فلز و مگنت استفاده می شود. در بین تمامی هلدر های نامبرده شده استند هایی که دارای جنس پلاستیکی می باشند از قیمت پایین تری برخوردار هستند. اما به دلیل اینکه ایمنی این هولدرها به نسبت مدل های دیگر پایین تر است معمولاً افرادی که به طور مرتب از هولدر استفاده می کنند سراغ خرید این هولدرها نمی روند.

هولدر های پلاستیکی در صورت وارد شدن ضربه به آنها به راحتی می شکنند و خراب می گردند. اما افرادی که از هولدر خیلی کم استفاده می کنند معمولاً به دلیل پایین بودن قیمت این هولدر ها سراغ خرید آنها می‌روند تا در هزینه های خود صرفه جویی نمایند. هولدرهای فلزی نسبت به هولدر های پلاستیکی از قیمت بیشتری برخوردار هستند و به همان میزان درصد ایمنی آنها نیز بالاتر است.

این هولدرها  در صورت افتادن و یا وارد شدن ضربه، به سادگی نمی شکنند و خراب نمی گردند. بنابراین مناسب ترین گزینه برای استفاده مکرر می باشند. عمر مفید هولدر های فلزی طولانی تر از استند های پلاستیکی بوده و معمولاً افرادی که به صورت پیاپی از استند استفاده می‌کنند به خرید این استند ها روی می آورند. برای تولید هولدر های مگنتی از آهنربا استفاده شده است و جنس بدنه آن ها ترکیبی از فلز و پلاستیک می باشد. هولدر های مگنتی نسبت به سایر مدل ‌ها از قیمت بالاتری برخوردار می باشند و برای خرید آن ها می بایست مبلغ بیشتری هزینه نمایید.

مشخصات یک استند گوشی خوب

به طور کلی یک استند گوشی خوب و با کیفیت ویژگی های زیر را دارا می باشد:

  • امکان قرار دادن گوشی یا جدا کردن گوشی به راحتی درون محفظه استند
  • دارا بودن قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و یا امکان تنظیم محفظه نگهدارنده گوشی متناسب با گوشی های مختلف
  • امکان تنظیم ارتفاع
  • جنس بدنه خوب و با کیفیت
  • دارای بدنه منعطف برای نگه داشتن گوشی های گوناگون به سادگی درون محفظه
  • دارای گیره یا پیچ با کیفیت

نکته مهمی که در این میان وجود دارد این است که ممکن است استندی که قصد خرید آن را دارید تمام ویژگی‌های ذکر شده در بالا را نداشته باشد. بنابراین دقت کنید که استندی که آن را برای خرید انتخاب کرده اید نیازهای اساسی شما را مرتفع نماید و ویژگی‌های اصلی یک استند خوب که شما مد نظر دارید را داشته باشد تا در نهایت بتوانید از آن بهترین بهره وری را ببرید.

جمع بندی

در این مقاله پس از اینکه استند رومیزی گوشی را به صورت کامل به کاربران معرفی کردیم و موارد کاربرد آن را نیز عنوان نمودیم، با ارائه یک راهنمای خرید سعی کردیم به کاربران کمک کنیم تا بتوانند در حین خرید این محصول آگاهانه تر عمل کنند و محصولی مطابق با نوع نیازشان خریداری نمایند. سپس انواع مختلف هولدر بر مبنای جنس را به کاربران معرفی کردیم. وجود برندهای مختلف استند رومیزی گوشی در بازار ممکن است کار خرید این محصول برای کاربران را با دشواری هایی مواجه سازد.

شما خرید کدام یک از برندهای تولید کننده هولدر موبایل را به کاربران توصیه می کنید؟ دلایل شما برای این انتخاب چیست؟ با در میان گذاشتن نظرات خود در بخش کامنت می توانید به کاربران در یافتن یک استند خوب و با کیفیت یاری رسانید. در دنیای امروزی که استفاده از گوشی‌های هوشمند به عنوان یکی از ابزارهای اساسی زندگی مدرن تبدیل شده است،  به عنوان ابزاری مهم و کاربردی در نگهداری و استفاده بهینه از گوشی‌ها بسیار کاربردی است. استفاده از موبایل در حین فعالیت هایی نظیر ناوبری ها ، فیلمبرداری ، عکس برداری ، شرکت در کلاس های آنلاین همگی نشان دهنده کاربرد گسترده این لوازم در زندگی روزمره ما است.به همین دلیل در راهنمای خرید هولدر موبایل قصد داریم با بررسی نکات مهم در خرید با توجه به نوع استفاده شما معیارهای مهم در انتخاب بهترین پایه نگهدارنده گوشی را بررسی کنیم .

راهنمای خرید هولدر موبایل و نکات مهم در خرید پایه نگهدارنده گوشی

قبل از خرید نگهدارنده گوشی یک سری نکات از اهمیت ویژه ای برخوردار است که عدم توجه به آنها منجر به انتخاب درستی نمی شود برای اینکه بهترین هولدر موبایل برای خود را تهیه کنید رعایت نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

مشخص کنید که هولدر را در چه مکانی استفاده می کنید؟

نگهدارنده های گوشی طراحی متفاوتی دارند و هرکدام از آنها برای محیط خاصی طراحی شده اند ، به طور مثال یک هولدر موبایل برای فیلمبرداری از بالا را نمی توان درون خودرو استفاده کرد بنابراین باید فضای مورد استفاده از نگهدارنده گوشی را مد نظر قرارداد.

سازگاری هولدر با گوشی :

گوشی موبایل باید با نگهدارنده گوشی سازگاری داشته باشد چه از نظر ابعاد و چه از نظر تحمل وزن .بهترین هولدر موبایل باید توانایی تحمل وزن گوشی را داشته باشد و براکت نگهدارنده گوشی باید به اندازه باشد که به راحتی گوشی موبایل را در بربگیرد.

اولویت شما برای انتخاب هولدر چیست؟

تنوع زیاد نگهدارنده های گوشی به اندازه ای است که در انتخاب آن ممکن است با چالش های مختلفی روبرو شویم .بهترین هولدر موبایل برای هر شخصی متناسب با نیاز آن شخص سنجیده می شود.اکثر هولدرهای موبایل دارای یک پایه نگهدارنده جهت ثابت نگه داشتن گوشی هستند و این یک ویژگی مشترک است.ممکن است شما زمان زیادی را با ماشنی در سفر باشید و به یک هولدر با قابلیت شارژ بی سیم نیاز داشته باشید و یا تنها هدف شما از خرید هولدر موبایل این باشد که از آثار هنری خود فیلمبرداری یا عکس برداری کنید، تمامی این شرایط به نیاز شما در انتخاب بهترین هولدر موبایل کمک زیادی خواهد کرد.

مزیت های بهترین هولدر موبایل و پایه نگهدارنده گوشی

دسترسی آسان و سریع: هولدرهای موبایل با هدف دسترسی آسان و سریع به گوشی موبایل طراحی شده اند.نگهداری گوشی موبایل در یک مکان ثابت بدون استفاده از دستان باعث می شود که آزادی عمل بیشتری داشته باشیم.

حفاظت از گوشی :کارکردن با گوشی موبایل در حین انجام فعالیت های مختلف ممکن است موجب آسیب به گوشی هوشمند شود.با استفاده از نگهدارنده گوشی می توانید از لیز خوردن و سقوط تلفن همراه خود جلوگیری کنید این کار موجب افزایش طول عمر دستگاه هوشمند شما می شود.

افزایش ایمنی در رانندگی:یکی از مهمتری مزیت های هولدر موبایل برای ماشین این است که راننده با حفظ تمرکز وعدم حواس پرتی و بدون استرس به رانندگی خود بپردازد.استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن های مسیریابی موجب دسترسی راحت به نقشه ، اطلاعات ترافیک و تماس های تلفنی در حین رانندگی می شود که با هولدر موبایل این کار به سادگی هرچه تمام میسر می شود.

ضبط و ثبت تصاویر بدون لرزش و افت کیفیت: عکس برداری و فیلمبرداری با در دست نگه داشتن موبایل، با تکان و لرزش های هرچند کم موجب تار شدن و محو شدن تصاویر می شود ، این در حالیست که با یک پایه نگهدارنده و ثابت نگه داشتن گوشی می توان تصاویر با کیفیت تری را خلق کرد.

ویژگی های بهترین هولدرهای موبایل و پایه های نگهدارنده گوشی چیست؟

قابلیت حمل آسان: حمل آسان و سریع یکی از مهمترین ویژگی هایی است که بهترین هولدرهای موبایل از آن بهره می برند.وزن و ابعاد هولدر موبایل رابطه مستقیمی با حمل آسان آن دارد و در صورتی که از نگهدارنده گوشی خود در محیط های مختلفی استفاده می کنید باید به قابلیت هایی نظیر تاشدن و جمع شدن پایه نگهدارنده توجه کنید.

قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش:این ویژگی به تنظیم زاویه دید کاربر در هنگام استفاده از گوشی موبایل کمک می کند ، هرچه گستره ی چرخش و تنظیم زاویه هولدر موبایل بیشتر باشد کار کردن با آن ساده تر می شود.

جنس بدنه:بهترین هولدرهای موبایل از پایداری و طول عمر بالایی برخوردارند ،متریال به کار رفته در آنها از کیفیت بالایی برخوردار است و قفل های گیره ای و پایه های آن مدتی پس از استفاده دچار فرسودگی و ساییدگی نمی شود.

قابلیت شارژ بی سیماستفاده از تکنولوژی شارژ بی سیم همراه با ثابت نگه داشتن گوشی یک ویژگی ایده آل است که به کاربران کمک میکند تا همزمان با ثابت نگه داشتن گوشی به شارژ آن نیز بپردازد از طرفی دیگر نیاز به پاوربانک و سیم های دست و پا گیر نخواهد بود.

انواع هولدر موبایل از نظر نوع استفاده

نگهدارنده های گوشی موبایل باتوجه به استفاده های متعددی که دارند دارای طراحی های متفاوتی هستند که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند.اما به صورت کلی به دسته های زیر تقسیم می شوند:

هولدر موبایل دیواری:

این نوع از نگهدارنده به روی دیوار و جایی نصب می شوند که بیشترین دسترسی به گوشی موبایل را فراهم کنند.کاربرد این نوع نگهدارنده ها معمولا کنار پریز برق است تا بتوان بدون کش آمدن کابل شارژ ، گوشی موبایل را شارژ کنیم.

هولدر موبایل رومیزی:

نگهدارنده رومیزی موبایل برای ثابت نگه داشتن گوشی روی سطح میز کاربرد دارد.این نوع از نگهدارنده ها بهترین گزینه برای تماشای فیلم، ویدیو، شرکت در کلاس آنلاین و تماس های تصویری است .جنس بدنه نگهدارنده های رومیزی معمولا از متریال مختلفی مانند پلاستیک ، سیلیکون و فلزی ساخته شده است.

راهنمای خرید هولدر رومیزی موبایل

بسیاری از کاربران سیستم‌های رایانه‌ای و یا افرادی که در محیط اداری مشغول به فعالیت هستند زمان زیادی را پشت میز کار می‌گذرانند.بدیهی است که نمیتوان استفاده از گوشی موبایل را نادیده گرفت، مخصوصا اگر چندین بار گوشی خود را به یکی از وسایل روی میز کار تکیه داده باشید اهمیت آنرا بیشتر حس خواهید کرد.حتی استفاده از یک نگهدارنده کوچک انگشتی هم برای شما ساده تر از این است که مدام گوشی خود را به یکی از وسایل روی میز کار تکیه دهید و نگرانی‌ای بابت لیز خوردن گوشی در هنگام برقراری تماس تصویری، شرکت در کلاس آنلاین و یا تماشای یک ویدیو آموزشی نخواهید داشت.بنابراین اگر شما هم به یک هولدر یا  نیاز دارید قبل از خرید به نکات زیر توجه کنید:

  • ارتفاع میز کاریکی از نکات مهم در خرید هولدر رومیزی موبایل، تناسب ارتفاع میز کار با نگهدارنده گوشی است، که باید به گونه‌ای باشد تا صفحه نمایش دستگاه شما در راستای دید شما باشد تا در زمان استفاده دچار آسیب‌هایی مانند درد گردن و کمر نشوید.البته بهترین نگهدارنده‌های رومیزی موبایل قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و میتوانید با استفاده از این قابلیت ارتفاع مد نظر خود را تنظیم کنید.
  • پایداری و ثباتاگر تجربه افتادن گوشی یا تبلت از روی نگهدارنده رومیزی خود را داشته‌اید بدین معناست که انتخاب خوبی نداشته‌اید. پایه‌های رومیزی پلاستیکی که با کوچکترین حرکتی تعادل خود را از دست می‌دهند معمولا محکم و باکیفیت طراحی نشده‌اند بنابراین زمانی که گوشی موبایل و تبلت را روی آنها قرار میدهیم و ارتفاع آنها را کمی بیشتر می‌کنیم ممکن است با فعال شدن یک ویبره کوچک از روی استند سقوط کنند. استفاده از پدهای سیلیکونی و لاستیکی جهت جلوگیری از لغزش یا لیز خوردن طراحی شده‌اند که تقریبا بهترین استندهای رومیزی موبایل و تبلت از آن برخوردارند.

هولدر موبایل دوچرخه و موتور:

نگهدارنده های گوشی که به دور فرمان و دسته های دوچرخه و موتورسیکلت متصل می شوند تا گوشی موبایل را ثابت نگه دارند.بدین صورت هنگام دوچرخه سوای و موتورسواری راننده می تواند با دست های آزاد و بدون نگرانی از افتادن گوشی از امکانات موبایل خود بهره مند شود.

راهنمای خرید هولدر موبایل برای دوچرخه و موتور

به لطف کاربردهای بسیار متنوع گوشی‌های هوشمند در حوزه های مختلف، دوچرخه سواران و موتورسواران نیز برای استفاده از گوشی موبایل در حین رکاب زدن به هولدر موبایل نیاز دارند.بدین صورت از امکانات اپلیکیشن های مختلفی بهره می برند تا بتوانند میزان مسیر طی شده، کالری مصرف شده و . . . را مشخص کنند.اما باید توجه داشته باشید در هنگام خرید هولدر موبایل دوچرخه و موتور نکات زیر را رعایت کنید:

  • سازگاری هولدر با گوشی و قطر فرمان وسیله نقلیه:ابعاد و سایز هولدر موبایل دوچرخه و موتور باید به گونه ای باشد تا بتوان آنرا به سادگی دور فرمان وسیله نقلیه محکم و سفت قرار بگیرد.  سایز گوشی شما باید با هولدر موبایل تناسب داشته باشد به طوری که گیره های هولدر گوشی شما را سفت در جای خود نگه دارد.
  • نصب با کیفیت و ایمن جهت حفظ سلامت گوشی در دست اندازها:اگر در محیطهای ناهموار و پر دست انداز دوچرخه سواری و موتورسواری میکنید باید از اتصال سفت ومحکم نگهدارنده موبایل اطمینان حاصل کنید.هولدرهای موبایل مخصوص دوچرخه و موتورسیکلت که کیفیت مناسبی ندارند پس از عبور از چندین دست انداز استحکام خود را از دست میدهند و شل می شوند و ممکن است گوشی شما از روی فرمان سقوط کند و آسیب های جدی به آن وارد شود.

هولدر موبایل یا پایه نگهدارنده گوشی برای فیلمبرداری:

یکی از ابزارهای مهم برای عکاسان و فیلمبرداری استفاده از هولدر موبایل یا سه پایه نگهدارنده است.ثابت نگه داشتن دوربین عکاسی یا موبایل بدون لرزش باعث ضبط تصاویری با کیفیت و بدون محو شدگی می شود.از طرفی ممکن است شرایط برای فیلمبرداری متفاوت باشد و قصد ضبط تصاویر و ویدیوهایی آموزشی از نمای بالا را داشته باشید که بهترین کار استفاده از هولدر موبایل برای فیلمبرداری از بالا می باشد.

راهنمای خرید هولدر موبایل و پایه نگهدارنده گوشی برای فیلمبرداری

یکی از مهمترین کاربردهای پایه‌های نگهدارنده گوشی ،استفاده برای فیلمبرداری و عکس برداری است که نقش مهمی در خلق تصاویر با کیفیت و جذاب دارند.قبل از خرید سه پایه نگهدارنده‌های گوشی برای فیلمبرداری به نکات زیر توجه کنید:

محیط استفاده و نمای فیلمبرداری: اینکه در محیط باز یا بسته قصد فیلمبرداری یا عکس برداری را دارید نکته مهمی است که باید قبل از خرید پایه نگهدارنده برای فیلمبرداری به آن توجه کنید.اگر فیلمبرداری و عکس برداری شما به صورت ثابت است با یک پایه یا سه پایه نگهدارنده گوشی برای فیلمبرداری کار شما پیش میرود.اما اکثر فیلمبرداران حرفه‌ای که در محیط‌های باز فیلمبرداری میکنند از گیمبال استفاده می‌کنند تا لرزش دست آنها در حین حرکت باعث افت کیفیت تصویر نشود.

برای اینکه از نمای بالا با موبایل فیلمبرداری کنید لرزش دست هرچند ناچیز باشد باعث افت کیفیت تصویر می‌شود همچنین فیلمبرداری در این نما اگر زمان زیادی داشته باشد برای فیلمبردار خسته کننده است.در این موارد بهترین هولدرهای موبایل برای فیلمبرداری از بالا را انتخاب کنید تا علاوه بر عدم نیاز به شخص دیگر یک کادر بندی دقیق بدون کاهش کیفیت تصویر داشته باشید.

کنترل از راه دور: همراه داشتن یک ریموت کنترل برای ثبت و ضبط تصاویر آزادی عمل بیشتری در اختیار ما قرار می‌دهد و با این قابلیت می‌توانیم عکس‌ها و ویدیوهای سلفی بهتری را خلق کنیم.

هولدر موبایل با قابلیت شارژ:

دسته دیگری از نگهدارنده ها وجود دارند که  علاوه بر ثابت نگه داشتن گوشی ، قابلیت شارژ به صورت بی سیم را دارند.توجه به پشتیبانی گوشی موبایل از قابلیت شارژ بی سیم از نکات مهمی است که در هنگام خرید این نوع نگهدارنده باید به آن توجه کرد.

هولدرهای با قابلیت شارژ بی سیم باید چه ظرفیتی داشته باشند؟

 هولدر موبایل برای ماشین:

نگهدارنده گوشی خودرو با قابلیت نصب درون خودرو طراحی شده است تا به صورت ایمن گوشی را در مکانی ثابت نگه دارد .بدین ترتیب دسترسی راننده سریعتر و ساده تر می شود و بدون از دست دادن تمرکز می تواند به رانندگی خود بپردازد.مکانیزم اتصال هولدرهای درون خودرو متفاوت است و هرکدام به نوعی برای اتصال به قسمتی از درون خودرو طراحی شده اند.همچنین برای اتصال هولدر موبایل ماشین به گوشی می تواند از انواع مختلفی استفاده کرد .نگهدارنده های گوشی موبایل برای ماشین را میتوان به صورت کلی به ۲ دسته تقسیم نمود:

انواع هولدر موبایل ماشین براساس نوع اتصال به ماشین:

هولدرهای موبایل هرکدام با توجه به نوع مکانیزمی که در آنها به کار رفته است برای نصب به محلی خاص در ماشین طراحی شده اند که متدوال ترین آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • هولدر موبایل مکنده ای: هولدر موبایل مکنده ای با توجه به مکنده (کاپ ساکشن) و قدرت چسبندگی که دارند برای اتصال به محلی روی شیشه ها یا داشبورد خودرو طراحی شده اند.
  • هولدر موبایل دریچه کولر:این نوع از نگهدارنده های گوشی درون دریچه های کولر خودرو قرار میگیرند و موبایل هوشمند را در جای خود ثابت نگه می دارد.
  • هولدر موبایل جالیوانی: این نوع از نگهدارنده برای جالیوانی خودروها طراحی شده است و مناسب برای ماشین هایی است که جلوی داشبوردی شلوغ و پیچیده دارنده و نصب سایر نگهدارنده های گوشی را دشوار کرده است.
  • هولدر موبایل چسبی: این نوع از نگهدارنده ها در محل اتصال خود به ماشین دارای چسب قدرتمند و محکمی هستند و با اتصال آنها به قسمت مورد نظر در ماشین دیگر نمیتوان آنهارا جدا نمود مگر اینکه قصد تعویض چسب آن را داشته باشیم.
  • هولدر پشت صندلی خودرو: این دسته از نگهدارنده های گوشی برای سرنشینان عقب خودرو طراحی شده است و با اتصال به پشت صندلی های جلوی ماشین امکان ثابت نگه داشتن گوشی و تبلت هوشمند را در طول سفر برای سرنشینان عقب فراهم می کند.

انواع هولدر موبایل ماشین براساس نوع اتصال به گوشی

انواع دیگری از نگهدارنده های گوشی برای ماشین وجود دارد که براساس نوع اتصال به گوشی دسته بندی می شوند که مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هولدر موبایل مغناطیسی:این نوع از نگهدارنده های گوشی که یکی از کم دردسرترینهاست به وسیله آهنربایی که دارد اتصال خود را با گوشی موبایل برقرار می کند.بدین صورت که همراه آنها یک سکه فلزی نیزدرون بسته بندی هولدر قرار دارد که به پشت گوشی متصل می شود و با نزدیک شده به هولدر خاصیت مغناطیسی تحریک می شود و گوشی موبایل را سفت در جای خو نگه می دارد.
  • هولدر موبایل گیره ای:این دسته از نگهدارنده های گوشی موبایل به وسیله گیره ای که در اطراف براکت نگهدارنده قرار دارد گوشی موبایل را ثابت در جای خود نگه می دارتد.در اطراف براکت نگهدارنده معمولا دو قفل قرار دارد که برای باز و بسته کردن براکت نگهدارنده موبایل استفاده می شود.

راهنمای خرید هولدر موبایل برای ماشین

یکی از کاربردهای رایج هولدرهای موبایل، استفاده در ماشین است تا ضمن عدم حواس پرتی برای رانندگان دسترسی راحت تری را فراهم کند.اما برای اینکه  خود را تهیه کنید رعایت نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

  • طراحی کابین و فضای داخل ماشین: همه ماشین‌ها طراحی داخلی یکسانی ندارند، بعضی از مدل‌ها جادار و بزرگ طراحی شدند و برخی دیگر از مدل‌های ماشین فضای کوچکتری دارند.طراحی شیشه‌های جلو در برخی از مدلها شیب زیاد و در برخی از مدل‌ها انحنای کمتری دارند، همچنین داشبورد برخی از مدل‌ها ساده و هموار است و برخی مدل‌ها که از امکانات و آپشن‌های زیادی برخوردارند، دارای داشبورد شلوغ و پیچیده ای هستند.عدم توجه به تمامی این موارد ممکن است در نصب انواع نگهدارنده گوشی مشکل ساز شود.
  • نوع هولدر موبایل: مشخص کردن نوع هولدر موبایل بدون توجه به مورد قبلی امکان پذیر نیست، بنابراین اگر به دنبال بهترین هولدر موبایل برای ماشین خود هستید آنرا سلیقه‌ای انتخاب نکنید.اگر فضای مورد نیاز برای نصب انواع هولدر موبایل را دارید جای نگرانی نیست اما اگر فضای محدودی دارید باید متناسب با محل نصب، نوع نگهدارنده گوشی را مشخص کنید.به طور مثال اگر داشبورد خودرو شما هموار نیست نباید از هولدر داشبوردی استفاده کنید بدین ترتیب باید از سایر نگهدارنده‌های گوشی استفاده کنید.
  • چند کاره بودن:اکثر رانندگانی که زمان زیادی را مشغول رانندگی هستند و از  استفاده می کنند ،معمولا با چالشهای مختلفی روبرو میشوند.یکی از مهمترین این چالشها ، ثابت بودن هولدر موبایل است که در بسیاری از مواقع به دلیل بازتاب نور آفتاب و انعکاس نور در صفحه نمایش، دید راننده به گوشی و اپلیکیشن های مسیریابی محدود می شود و عملا استفاده از موبایل را غیر ممکن می سازد.در این مواقع یک هولدر چند کاره یا سایه بان گوشی موبایل میتواند گره گشا باشد.

نتیجه گیری

در این مقاله از راهنمای خرید هولدر موبایل به بررسی و معرفی انواع نگهدارنده‌های گوشی موبایل پرداختیم و کاربرد هرکدام از آنها را به طور کامل شرح دادیم. تنوع این محصولات بسیار زیاد است به همین دلیل ویژگی‌ها وقابلیت‌هایی که بهترین هولدر موبایل و پایه نگهدارنده گوشی باید از آن بهره ببرد را با توجه به نوع کاربری و استفاده معرفی کردیم.

 خرید اینترنتی هولدر موبایل از فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس

هولدر موبایل امروزه یکی از ضروری ترین لوازمی است که به هنگام فعالیت‌های مختلفی نظیر فیلمبرداری، رانندگی، شرکت در کلاس‌های آنلاین و موارد دیگری از آن استفاده می‌شود.مدل‌های مختلفی از هولدر موبایل و نگهدارنده گوشی در فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس موجود است که میتوانید با مراجعه به وب سایت رسمی  نسبت به خرید هولدر موبایل و پایه نگهدارنده گاولین نکته‌ای که هنگام خرید بهترین هولدر موبایل باید به آن توجه کنید، این است که هولدر موبایل قرار است چه نیازی از شما را برطرف کند. زیرا با توجه به تنوع این محصولات و مدل‌های مختلف موجود، ممکن است در انتخاب دچار سردرگمی شویم. بنابراین در این مقاله به بررسی نکات مهم و معرفی انواع پایه نگهدارنده گوشی می‌پردازیم.

انواع هولدر و پایه نگهدارنده موبایل

واقعیت این است که تنوع هولدر و پایه نگهدارنده موبایل زیاد است و به جرات می‌توان گفت برای هر مکانی و هر کاری که حتی به فکرتان هم نمی‌رسد هولدر و پایه نگهدارنده گوشی موبایل تولید شده است.

  • پایه‌های نگهدارنده گوشی موبایل می‌توانند برای درون خودرو طراحی شده باشند، مهمترین آنها هولدر دریچه‌ای، مغناطیسی، گیره‌ای و مکنده‌ای است که برای دسترسی راحت در مسیریابی برای رانندگان در سفر به خصوص رانندگان تاکسی های آنلاین اسنپ و تپسی مناسب است. هولدرهای با قابلیت شارژ بی سیم نیز نمونه دیگری از هولدرهای هوشمند هستند که علاوه بر نگهدارنده گوشی قابلیت شارژ با سرعت شارژ سریع را دارند.
  • هولدرهای گیره‌ای برای دوچرخه و موتورسیلکت مناسب است و با قرار گرفتن به دور فرمان جهت دسترسی راحت دوچرخه سواران و موتورسواران بسیار پر کاربرد است .
    استند رومیزی موبایل و تبلت که با ابعاد مناسب و قابل حمل برای روی میز کار طراحی شده و برای تماشای فیلم و سریال، تماس تصویری و . . . مناسب است.
  • تولید کنندگان محتوا و بلاگرها نیز به هولدر موبایل برای فیلمبرداری از بالا نیاز دارند تا بتوانند از محصولات و خدمات خود فیلمبرداری کنند. علاوه بر این سه پایه‌های نگهدارنده برای فیلمبرداری گروه دیگری از هولدرها و نگهدارنده‌های گوشی موبایل هستند که برای ثبت وقایع و تصاویر بسیار مفید و پرکاربرد هستند.

نکات مهم قبل از خرید بهترین هولدر موبایل و نگهدارنده گوشی

با مدل ها و انواع مختلف نگهدارنده گوشی آشنا شدیم. همچنین در مقاله به صورت جامع به بررسی نکات مهم در خرید هولدر موبایل پرداختیم .به صورت کلی برای انتخاب بهترین نگهدارنده گوشی ،مهمترین نکات به ترتیب زیر است.

مشخص کنید که هولدر را در چه مکانی استفاده می کنید؟

هرکدام از انواع هولدرها، برای محیط خاصی طراحی شده‌اند، استفاده از یک هولدر ماشین برای میز کار شما مناسب نیست و همینطور یک پایه نگهدارنده گوشی با ارتفاع زیاد را نمی توان درون خودرو قرار داد.

کابین و اتاق هر کدام از مدل‌های ماشین طراحی خاص خود را دارند و انتخاب محل مناسب برای نصب آنها با یکدیگر متفاوت است.

تناسب سایز هولدر با گوشی موبایل

گوشی موبایل شما باید با هولدر همخوانی داشته باشد، وزن و ابعاد گوشی و تبلت خود را در نظر داشته باشید و متناسب با آن بهترین نگهدارنده گوشی‌ را تهیه کنید.

کدام ویژگی هولدر برای شما الویت دارد؟

بهترین هولدر موبایل برای هر فردی ممکن است متفاوت باشد. اکثر هولدرها به صورت یک پایه برای ثابت نگه داشتن گوشی در یک مکان طراحی شده اند، اما بعضی از هولدرها به صورت چند کاره هستند که می‌توان به روی شیشه، داشبورد و دریچه‌های کولر آنها را نصب نمود.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین

رانندگی هنگام صحبت با تلفن، گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم یا استفاده از GPS خطرناک است. ممکن است باعث شود که در هر زمانی حواس شما پرت شود و منجر به تصادفات ناگهانی شود. خوشبختانه با وجود مدل‌های مختلفی از هولدر موبایل برای خودرو و نصب آنها در ماشین می‌توان تا حد زیادی مانع از حوادث رانندگی شد. اینکه چه نوع نگهدارنده‌ای در خودرو استفاده کنید کاملاً به انتخاب شما بستگی دارد. شما میتوانید هولدر موبایل را هرجایی که خواستید درون خودروی خود نصب کنید.

دنیای هولدرهای موبایل با این که به درون خودرو محدود می‌شوند بسیار گسترده و متنوع است. از جالیوانی و جای سی دی ضبط گرفته تا آینه بالای خودرو و حد فاصله بین این دو، دریچه‌های کولر، داشبورد، شیشه و حتی روی فرمان راننده هم می‌توان هولدر موبایل را نصب کرد. برخی از آن‌ها قابلیت شارژ وایرلس هم دارند تا نگرانی تمام شدن شارژ گوشی موبایلتان به کلی برطرف شود. همچنین می‌توانید با مطالعه مقاله ‌های ایرانی با بررسی انواع نگهدارنده و نکات مهم، انتخاب بهتری داشته باشید.

بهترین هولدر موبایل برای دوچرخه و موتور سیکلت

موتور و دوچرخه جز وسایل نقلیه محبوب و پراستفاده در بین ایرانیان است و به تازگی با گسترش تولید موتورها و دوچرخه‌های برقی محبوبیت این وسایل بیش از پیش شده است. به طوری که به مرور برای کارهایی مثل استفاده از مسیریاب‌ها، فیلم‌برداری از مسیر و … نگهدارنده گوشی برای موتور و دوچرخه تولید می شود.

توجه به نام برند سازنده معتبر، می‌تواند تضمینی بر کیفیت کالا و البته قیمت بالای آن باشد. اما توجه به نکات مهم در خرید که در این مطلب به آن پرداختیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همچنین برای آشنایی بیشتر با انواع نگهدارنده گوشی موتور و دوچرخه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله مراجعه کنید.

انواع هولدر موبایل | بهترین پایه نگهدارنده موبایل برای فیلمبرداری | بهترین پایه نگهدارنده موبایل برای ماشین

بهترین هولدر موبایل رومیزی و ویترینی

پایه نگهدارنده رومیزی موبایل و تبلت یک وسیله بسیار پرکاربرد برای افرادیست که مدام پشت میز کار یا مطالعه هستند. استفاده از هولدرهای رومیزی از زمان همه گیری و شیوع ویروس کرونا به بالاترین میزان خود رسید تا جایی که به دلیل رایج شدن کلاس‌های آنلاین مجازی، سمینارها و حتی ضبط ویدیوهای تبلیغاتی بسیاری از افراد به خرید هولدر موبایل و تبلت رومیزی در طرح ها و جنس های مختلف (چوبی، پلاستیکی و فلزی) روی آوردند. با داشتن یک هولدر یا استند موبایل چوبی علاوه بر ثابت نگه داشتن و دسترسی آسان به موبایل می توانید ظاهری بسیار زیبا به میز کار یا مطالعه خود دهید.

بهترین پایه نگهدارنده موبایل و دوربین برای فیلمبرداری

پایه نگهدارنده موبایل و دوربین برای فیلمبرداری معمولا به شکل سه پایه طراحی می‌شوند. هرچقدر هم دست شما ثابت و بدون لرزش باشد، سه پایه یک وسیله ضروری محسوب می‌شود. سه پایه موبایل می‌تواند با ثبت شات‌های بی نظیر، عکاسی شما را به سطح بالاتری ارتقا دهد. هیچ چیز بدتر از کلیپ‌های محو و غیرقابل تماشا نیست. ویدئو وقتی با سه پایه گرفته می شود، چندین برابر بهتر به نظر می رسد. لرزش دست در هنگام ضبط ویدئو بر کیفیت فیلم تاثیر به سزایی خواهد داشت. تثبیت دوربین با یک سه پایه باعث می شود حرفه ای تر به نظر برسید.

خرید بهترین هولدرهای موبایل از فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس

به طور کلی برای انتخاب و خرید بهترین هولدر موبایل در وهله اول باید میزان بودجه و نیاز خود را مد نظر قرار دهیم و سپس با در نظر گرفتن نکات مهمی که در این مقاله به آن پرداختیم نسبت به خرید خود اقدام کنیم.

وشی با اطمینان خاطر و بهترین قیمت اقدام کنید.

 

د استفاده میکنید؟ نظرات و تجربیات خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

 

محتوای این مطلب پنهان
دکمه بازگشت به بالا