عمومیکسب و کار برتر

خرید باتری اصلی موبایل از فروشگاه بابافون

باتری موبایل یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی موبایل است. بدون آن دستگاه هیچ عملکردی ندارد. همه انواع باتری های موبایل می توانند نیروی مورد نیاز دستگاه را برای انجام عملکردهای مختلف فراهم کنند: بازی، صحبت کردن و غیره. بنابراین خرید باتری اصلی موبایل بسیار مهم است.

باتری گوشی موبایل

باتری تلفن همراه یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری در تلفن همراه است. بدون آن دستگاه عملا قادر به انجام هیچ عملکردی نیست. انواع باتری های موبایل می توانند نیروی لازم را برای انجام کارهای مختلف از جمله: بازی، صحبت و … در اختیار دستگاه قرار دهند. بنابراین، خرید باتری اصلی موبایل می تواند بسیار مهم باشد. همچنین عمر باتری موبایل به عوامل مختلفی بستگی دارد. مانند نوع و کیفیت سلول های مورد استفاده که در طول زمان تخریب می شوند و چرخه شارژ مورد استفاده. اما در صورتی که باتری موبایل نیاز به تعویض داشته باشد، مهم ترین نکته در تعویض باتری موبایل، خرید باتری اصلی موبایل از فروشگاه های معتبر است. پیشنهاد می کنیم باتری گوشی را از سایت بابافون خریداری کنید تا نگران اصل یا نبودن آن نباشید.

اهمیت خرید باتری اصلی موبایل

امروزه استفاده از تلفن همراه رو به افزایش است و پس از مدت کوتاهی گوشی های موبایل جدیدی وارد بازار می شود. از این رو خرید باتری اورجینال بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است، بنابراین عدم توجه به این موضوع می تواند صدمات و صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. استفاده از باتری های تقلبی عملکرد تلفن همراه شما را کاهش می دهد و در برخی مواقع ممکن است انفجاری رخ دهد که اتفاق ناخوشایندی است.

انواع باتری موبایل

اگرچه عملکرد انواع باتری های موبایل عملاً یکسان است. و همه اینها وظیفه ذخیره و تولید انرژی را بر عهده دارند. مدل های باتری گوشی در برخی از تلفن های همراه متفاوت است و تفاوت های جزئی در طول عمر باتری و شارژ وجود دارد. اما انواع مختلفی از باتری گوشی در بازار موجود است که در لیست زیر می توان به برخی از آنها اشاره کرد:

لیتیوم یونی

لیتیوم پلیمری

نيکل کادميوم

چگونه از باتری گوشی مراقبت کنیم

برای افزایش کارایی باتری گوشی که یکی از مهم ترین قسمت های گوشی موبایل است؛ موارد عملی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از بسیاری از مشکلات باتری دنبال کنید. قبل از شارژ بهتر است باتری را کاملا خالی کنید و سپس آن را کاملا شارژ کنید و سپس آن را از آداپتور جدا کنید. بهتر است بدانید موبایل از شب تا صبح عمر باتری موبایل را کاهش می دهد. توصیه می شود روشنایی صفحه گوشی را تنظیم کنید و از خاموش کردن بیش از حد آن خودداری کنید، زیرا در این حالت باتری زیادی مصرف می کند. نکته مهم دیگر بستن برنامه های فعال در صفحه گوشی است که باعث تخلیه باتری می شود. استفاده از پاوربانک ها و لوازم جانبی شارژ می تواند به عملکرد آنها آسیب جدی وارد کند.

با خرید باتری اصلی تلفن همراه، باتری گوشی را تعویض کنید

یکی از مشکلات اصلی که کاربران هنگام تعویض باتری گوشی خود با آن مواجه می شوند، خرید باتری تقلبی به جای باتری اصلی است. تعویض باتری گوشی امری مهم است که در صورت عدم انجام صحیح آن می تواند عوارض زیادی را به همراه داشته باشد. تشخیص باتری اصلی و تقلبی چندان آسان نیست. بنابراین بهترین راه برای تعویض باتری گوشی مراجعه به مرکز فروش باتری موبایل بابافون و خرید باتری گوشی اصل می باشد. خرید باتری لیتیوم پلیمری و لیتیوم یونی بدون گارانتی و اصالت اشتباه بزرگی است زیرا در صورت استفاده از باتری تقلبی عمر گوشی به مرور زمان کاهش می یابد.

روش های تشخیص باتری اصلی موبایل

باتری را بررسی کنید

تاریخ تولید را بررسی کنید

مشاهده برچسب دور باطری

سلامت لبه باتری

محل اتصالات را بررسی کنید

چگونه باتری اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

گوشی های موبایل به دلیل قابل حمل بودن باید از باتری استفاده کنند و از آنجایی که هر باتری عمر خاصی با میزان مصرف کاربر دارد، پس از مدتی عمر آن به پایان می رسد و نوبت به تعویض آن می رسد. سرک بکش متاسفانه چون باتری های تقلبی در بازار زیاد شده است. از راندمان ضعیف تا انفجار، کاربر با مشکل تشخیص باتری اصلی و تقلبی مواجه است. از این رو خرید انواع باتری گوشی از فروشگاه های معتبر در این زمینه کمک زیادی به شما می کند.

تفاوت انواع باتری موبایل

ساخت باتری تلفن همراه یکی از اصلی ترین عواملی است که می تواند نشان دهنده سلامت و طول عمر باتری تلفن همراه باشد. یکی دیگر از تفاوت های مهم بین انواع باتری های تلفن همراه ظرفیت آنها است که بسته به ظرفیت مناسب می تواند عمر و سلامتی را افزایش دهد. ذخیره سازی باتری قابل حمل و نحوه شارژ بیشتر باتری ها متفاوت است. بنابراین بهتر است در خرید باتری موبایل به مشخصات باتری خود توجه کنید.

انواع باتری در سایت بابافون موجود است:

باتری آیفون اپل

باتری سامسونگ

باتری هواوی

باتری اچ تی سی

باتری ال جی

باتری سونی

باتری شیائومی

خرید اینترنتی انواع باتری اصلی موبایل

اگرچه بسیاری از افراد همچنان تمایل به خرید حضوری دارند، اما با توجه به تعداد زیاد فعالیت های روزانه، افراد تمایل دارند سریع ترین و راحت ترین راه را برای خرید باتری گوشی انتخاب کنند که همان سفارش آنلاین باتری موبایل از فروشگاه است. اینترنت یکی از بزرگترین فروشگاه های باتری موبایل در کشور است و انواع باتری ها را با ضمانت مبدا و گارانتی به کاربران خود ارائه می دهد و توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را در این زمینه جلب کند.

قیمت باتری موبایل در فروشگاه بابافون

مقایسه قیمت باتری تلفن همراه در فروشگاهی که قصد خرید آن را دارید می تواند به شما در شناسایی باتری اصلی کمک کند. در واقع می توان گفت با توجه به قیمت باتری موبایل می توان از اصل یا تقلبی بودن آن مطمئن بود. توجه داشته باشید که ساختار اصلی گوشی موبایل از مواد مرغوب ساخته شده است که می تواند کیفیت و کارایی بالایی را در اختیار شما قرار دهد. سایت بابافون این هدف را برای خود قرار داده است که با در نظر گرفتن اصالت، بهترین کیفیت و قیمت قابل قبول، انواع باتری موبایل را در اختیار کاربران خود قرار دهد. پس حواستان باشد که قیمت بالا نشان دهنده اصالت یا کیفیت باتری گوشی نیست و ممکن است دلیل باتری تقلبی گوشی همین باشد.

باتری  موبایل اورجینال را از فروشگاه بابافون خریداری کنید

با توجه به وجود مراکز فروش نامعتبر باتری تلفن همراه، ممکن است بسیاری از افراد در دام فروشندگان سودجو بیفتند و به جای خرید باتری  اصل اقدام به خرید باتری تقلبی کنند. به همین دلیل بهترین راه برای تهیه باتری گوشی مراجعه به فروشگاه هایی است که نمایندگی قابل اعتمادی برای خرید باتری موبایل اورجینال هستند و سایر لوازم جانبی گوشی هوشمند را به مشتریان عرضه می کنند. برای خرید باتری اورجینال موبایل به بابافون که بزرگترین و معتبرترین فروشنده انواع باتری گوشی اصلی می باشد مراجعه کنید و با خیال راحت و بدون نگرانی سفارش خود را ثبت کنید. شما می توانید پس از مراجعه به سایت بابافون و تعیین نوع باتری گوشی خود، آن را با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان سفارش دهید.

دکمه بازگشت به بالا