اقتصادیعمومیکسب و کار برتر

بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی

یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه ؟

برای پاسخ به سوال یخچال دوقلو چه مارکی خوبه تصمیم گرفتیم تا بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی و خارجی را به صورت جدا جدا معرفی کنیم . توجه داشته باشید که در این جا ما تلاش کرده این تا بهترین مارک های یخچال فریزر دوقلو و پرفروش ترین ها را معرفی کنیم .

بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی

خرید یخچال سامسونگ بانه: در اینجا قصد داریم تا چند تا از بهترین مارک یخچال فریزر فریزر ایرانی و بهترین برند یخچال فریزر دوقلو ایرانی را به شما معرفی کنیم. البته به غیر از برندهای معرفی شده در رابطه با بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی می توان برندهای دیگری چون امرسان ، الکترواستیل ، یخساران و .. را معرفی کنیم.

بهترین مارک یخچال برای جهیزیه | بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی نی نی سایت | بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو خارجی

  1. بهترین یخچال دوقلو اسنوا (Snowa)

به نقل از townappliance.com اسنوا را می توان یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در ایران دانست ، این برند مطرح در سال 1384 تاسیس شده است و با وجود سابقه کمی که دارد اما توانسته است تا بهترین یخچال دوقلو ایرانی را روانه بازار کند . اسنوا را بی شک می توان یکی از بهترین مارک یخچال دوقلو ایرانی در بازار معرفی کرد . در پاسخ به سوال یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه ؟ قطعا باید نام برند اسنوا را ذکر کنیم .

بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی اسنوا : یخچال و فریزر اسنوا مدل SN8-3320SS

در اینجا قرار است یک از زیباترین و در عین حال محبوب ترین یخچال و فریزر های اسنوا را به شما معرفی کنیم . این مدل محصول را به اصطلاح یخچال سه دره می نامند ، چرا که در طراحی ساختار آن درب سومی را هم قرار داده اند . رتبه مصرف انرژی این نوع یخچال +A است که در مقابله با رتبه انرژی ++A انرژی بیشتری را مصرف می کند ،از ویژگی های این نوع یخچال می توان به سیستم سرمایشی هوشمند ،وجود فیلتر های ضد بود ،وجود بار خانگی ،حسگر های هوشمند ،کمپرسور اینورتر ،یخساز و آب سرد کن خودکار و … اشاره کرد . البته وجود فیلتر تصفبه آب را نباید فراموش کرد .

  1. بهترین یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل (Electrosteel)

الکترواستیل نام یکی دیگر از برند های محبوب ایرانی است که در سال 1361 تاسیس شده است ، این برند با به کار گیری فناوری نوفراست در مقابل برفک توانسته بسیار حرفه ای تر عمل کند و یخچال های ان بیشتر مورد استقبال قرار گیرد .در پاسخ به سوال یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه برند الکترواستیل را پیشنهاد می کنیم . برند الکترواستیل را می توان یکی از بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی در بازار معرفی کرد .

بهترین یخچال دوقلو ایرانی الکترواستیل: مدل Electrosteel ESR23/ESF23

این نوع یخچال جزو محبوب ترین یخچال فریزر های الکترو استیل به شمار می روند که قابلیت های بسیار بالایی را سبب می شوند و از جمله قابلیت های آن می توان به سیستم آبریز ، سیستم یخساز ، انجماد سریع ، محفظه بار ، و اشاره کرد . این محصول در دو رنگ سفید و تیتانیوم در بازار وجود دارد و همراه با گارانتی الکتروپشتیبان به فروش می رسد ، این محصول دارای تعداد طبقات متفاوتی است که به شما این امکان را می دهد تا مواد غذایی خود را مرتب تری درون یخچال و فریزر ها قرار دهید . این مدل را می توان بهترین مدل یخچال دوقلو الکترواستیل معرفی کرد.

  1. بهترین یخچال دوقلو هیمالیا (Himalia)

یکی دیگر از برند هایی که در پاسخ به سوال یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه باید بیان کنیم برند هیمالیا می باشد . برند مطرح هیمالیا که بیش از 50 سال سابقه دارد و با نام پرتو سرد هیمالیا تاسیس شده است ،این برند با ارائه خدمات پس از فروش مناسب و همچنین اصل قرار دادن نیاز مشتریان خود توانسته است به یکی از برترین برند ها تبدیل شود. از بهترین مارک یخچال دوقلو می توان به یخچال هیمالیا نیز اشاره کرد .

بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی هیمالیا : یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما

این نوع یخچال در سه رنگ متفاوت نقره ای ، سفید ، تیتانیومی در بازار به فروش می رسند و رتبه مصرف انرژی آن A است ،این مدل یخچال از برند هیمالیا حدود 190 کیلوگرم وزن دارد ،و دارای قابلیت هایی چون وجود هوم بار ،مجهز به آب سرد کن و یخساز ،وجود مقاومت نوفراست در مقابل برفک و … است و ابعاد آن حدود 1920*700*1300 میلی متر اندازه گیری شده است . برای خرید این محصول نیاز است تا بودجه ای بالای 20 میلیون برای آن در نظر بگیرید .

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا مدل S5-1190GW S6-1190GW

. نوع مقاومت در برابر برفک : نوفراست

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا مدل S5-1190SS S6-1190SS

. نوع مقاومت در برابر برفک : نوفراست

یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170

. نوع مقاومت در برابر برفک : نوفراست

. نمودار مصرف انرژی : مصرف بهینه

یخچال و فریزر دوقلو 23 فوت پارس REFST170-FRZNF170

. نوع مقاومت در برابر برفک : نوفراست

یخچال و فریزر دوقلو 23 فوت پارس LRDST170WD-FRZNF170

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت امرسان دیاموند RH20D-FN20

. نوع مقاومت در برابر برفک : نوفراست

یخچال و فریزر دوقلو 30 فوت امرسان مدل 1416

. نوع مقاومت در برابر برفک : نوفراست

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دیپوینت مدل D5i

. نوع یخچال : یخچال و فریزر

یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت ایکس ویژن مدل TDF625

. نوع مقاومت در برابر برفک : نوفراست

یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا رومانو پلاس NR440R – HFZN337R

. نوع مقاومت در برابر برفک : نوفراست

بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو خارجی

پس از آن که بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی را برای شما معرفی کردیم حال قصد داریم تا بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو خارجی را با شما بررسی کنیم . پس برای پاسخ به سوال یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه در ادامه با ما همراه باشید . در صورت امکان لینک خرید بهترین یخچال فریزر خارجی از بهترین فروشگاه آنلاین قرار دهیم .

  1. بهترین یخچال فریزر دوقلو دوو (daewoo)

باز هم قرار است به سراغ یکی دیگر از شرکت ها مطرح کره جنوبی برویم ، برند دوو که در سال 1967 تاسیس شده است با پیشرفتی که در طی این سال ها به دست آورده است توانسته به عنوان یکی از برند های بین المللی نام خود را ثبت کند . در پاسخ به سوال یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه می توانیم برند دوو را پیشنهاد دهیم .

بهترین یخچال فریزر دوقلو خارجی دوو : یخچال و فریزر دوو مدل DES-2915W

این محصول با گارانتی 24 ماهه یا دو ساله به فروش می رسد و از خدمات پس از فروش مناسبی نیز برخوردار است ،رتبه انرژی آن +A است و حدود 100 کیلوگرم وزن دارد ، از قابلیت های بهترین یخچال دوقلو دوو می توان به فیلتر تصفیه آب ،آب سرد کن ، یخساز اتوماتیک و وجود سیستم کنترل دمای سرمایشی و … اشاره کرد که با تنظیم کردن آن می توانید محصولات غذایی خود را برای مدت زمان بیشتری سالم نگه دارند ،بر اساس گفته های کارشناسان می توان گفت که کمپرسور اینورتر آن باعث شده است تا نسبت به کمپرسور های قدیمی تری 23 درصد برق کمتری مصرف کند .

  1. بهترین یخچال دوقلو ال جی (LG)

قطعا برند محبوب ال جی را می شناسید ، ال جی نام یک برند کره ای است که در سرتاسر جهان به خصوص کشور ایران طرفداران زیادی دارد ، از بهترین مدل یخچال دوقلو ال جی می توان به مدل زیر اشاره کرد که جزو بهترین یخچال دوقلو ها در بازار به شمار می روند، ال جی را می توانید بهترین مارک یخچال دوقلو خارجی در بازار معرفی کرد . از بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو خارجی می توانیم به برند ال جی نیز اشاره کنیم .

بهترین یخچال فریزر دوقلو خارجی ال جی : یخچال فریزر دوقلوL&F

این نوع یخچال و فریزر در دو رنگ سفید و تیتانیومی تولید می شوند و به مدت ده سال گارانتی دارد که یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت آن به شمار می رود ، رتبه مصرف انرژی این مدل ++A است و قابلیت های بالایی چون قابلیت انجماد سریع ،دارای یخ ساز و آبریز ،وجود سیستم عیب یاب هوشمند ،نوع سیستم خنک کنندگی ضد برفک و دارای کمپرسور اینورتر خطی نیز می باشد . هم یخچال و هم فریزر آن دارای ابعاد 595x1850x673 میلی‌متر
است .

  1. بهترین یخچال دوقلو سامسونگ (SAMSUNG)

در پاسخ به سوال یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه می توانیم قطعا برند سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو دانست . در پاسخ به سوال سامسونگ هم همانند ال جی یکی از بزرگترین شرکت ها در کره جنوبی است که در سال 1938 تاسیس شده است ،سامسونگ شرکت خوشه ای است که در زمینه های متفاوتی فعالیت می کند و آن را می توان یکی از بهترین مارک یخچال دوقلو خارجی در بازار معرفی کرد . در ادامه ما یکی از بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ را به شما معرفی میکنیم .

بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ : یخچال و فریزر سامسونگ مدل ROSSO2

این مدل از آن دسته یخچال و فریزر هایی در بازار هستند که افراد زیادی از آن استفاده کرده اند و رضایت خود را اعلام کرده اند ،یکی از ویژگی های بارز بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ ظاهر زیبا و ساده آن است که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند ، رتبه انرژی آن ++A است .

فریزر این مدل دارای قابلیت یخ ساز اتوماتیک از طریق گاز شهری است و دارای قابلیت سیستم خنک کننده دوگانه و یا Cooling Plus نیز می باشد . وجود تعداد طبقات متفاوت به شما اجازه می دهد تا انواع مواد غذایی خود را به راحتی درون طبقات جاساز کنید . از نقاط قوت بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو سامسونگ می توان به وجود فیلتر بهداشتی ،وجود سیستم تصفیه آب و سیستم خنک کننده دوگانه اشاره کرد .

منبع : bestdenki.com.sg

دکمه بازگشت به بالا