جامعه

افزایش تزریق واکسن دانش آموزان از روز پنجشنبه

استاندار تهران با تزریق واکسن به 100 مدرسه در کلانشهرهای تهران و 99 مدرسه در شهرهای تهران خاطرنشان کرد: از روز پنجشنبه (15 آنلاین) 12 تا 18 ساله در تهران واکسیناسیون دانش آموزان با شدت بیشتری دنبال می شود.

به گزارش مجله خانواده ، انوسیروان محسنی بندپی در پایان این نشست ، ستاد کرونا استان تهران از همه دستگاه های حوزه کنترل بیماری در کووید 19 به دلیل تلاش ها و اقدامات موثر برای مدیریت بیماری در استان پرجمعیت و پیچیده تهران تشکر کرد. با این حال ، وی به شرح زیر گفت. هماهنگی بین ستاد مرکزی کرونا و کمیسیون امنیت. وی همچنین در طراحی و ویرایش عادات بهداشتی برای فعالیتهای روزانه در کلاس گامهای بلندی برداشت. او یک گزارش مستند و علمی هفتگی داشت که باید از فداکاری های علمی و حرفه ای خود قدردانی کند. امیدواریم بتوانیم همچنان از توانایی های دکتر حیدری بهره مند شویم.

استاندار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود به تغییر معاون خدمات شهری شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: آقای یزدانی نیروی عملی در سیلاب سال 1998 بود. اقدام م inثر در لایروبی رودخانه ها و مسیل هایش با وی در تهران به ما آسیبی نرساند. او همچنین درگیر مسئله کرونا بود ، بنابراین باید از او به خاطر اقداماتش تشکر کنیم.

خوشبختانه استان تهران در هفته گذشته روند کاهشی در آمار سرپایی ، بستری و مرگ و میر داشته است و همچنان در حال کاهش است. »این موضوع مطرح شد و در این راستا تصمیم گرفته شد 100 مدرسه در شهرهای بزرگ تهران و 99 مدرسه اختصاص داده شود. مدارس شهرهای تهران برای ایمن سازی دانش آموزان

وی تأکید کرد که: طبق آمار ثبت نام ، یک میلیون و 866 هزار و 20 دانش آموز 12 تا 18 ساله در استان تهران وجود دارد و واکسیناسیون از 20 سپتامبر آغاز شد ، اما محیط مدرسه در این مرحله و پنجشنبه (6 آنلاین) آغاز شد.تقدیم به تزریق دانش آموزان. .. با این حال ، والدین و سایر مراجعه کنندگان نیز می توانند در این مراکز واکسینه شوند. تاکنون 180 هزار واکسن به دانش آموزان 12 تا 18 سال داده شده است.

استاندار تهران در جلسه ستاد ملی در روز شنبه در مورد بازگشایی مدرسه گفت ، خدا از رضایت خاطر والدین و رفع نگرانی های آنها در اواخر نوامبر خشنود شد. برای سلامتی دانش آموزان ، آنها به مدرسه خواهند رفت. »بدون شک ، تصمیم مرکز دانشگاه نیز بر عهده ستاد ملی کرونا است.

وی در مورد کاهش آمار در زمینه بیماری کووید 19 در استان تهران گفت: “این هفته 4.6 درصد کاهش در بیماران بستری ، 4 درصد کاهش مرگ و میر و 2.6 درصد کاهش در بیماران سرپایی نسبت به هفته قبل داریم.” علاوه بر این ، 69 درصد از جمعیت هدف استان تهران تاکنون واکسینه شده اند.

استاندار تهران در مورد قطعنامه دیگری از این کنفرانس توضیح داد که ممنوعیت بستری بیماران غیر اورژانسی و جراحی های غیر ضروری در زمان شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان های تهران تصویب شد. ، امروز لغو شد. بیمارستان می تواند فعالیتهای عادی خود را از سر بگیرد.

انوشیروان محسنی بندپی در بخشی دیگر از سخنان خود به 7.5 میلیون تزریق واکسن در اولین دوز ، از جمله 69 درصد جمعیت مورد نظر در استان تهران اشاره کرد و گفت: .. این شامل 27 درصد از جمعیت هدف استان تهران است. این واکسن ها در 506 محل واکسیناسیون در استان تهران تزریق می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا