جامعه

تکمیل واکسیناسیون کودکان بدو ورود به دبستان شرط ثبت نام دانش آموزان

مجله خانواده/ قم با توجه به اهمیت واکسیناسیون در برابر بیماری های کودکان، می توانیم با همکاری دو آموزش و پرورش و مرکز بهداشت، دانش آموزانی را که طبق کارت واکسیناسیون واکسینه شده اند، ثبت نام کنیم.

در اولین جلسه شورای سلامت شهر که با حضور دکتر ذاکریان استاندار قم برگزار شد، تمامی نوآموزان ورودی مقطع ابتدایی بر اهمیت انجام واکسیناسیون کودکان در هنگام ثبت نام در مقطع ابتدایی تاکید کردند و ثبت نام تایید شد. باید کارت تکمیل شده واکسیناسیون دانش آموزی را نشان دهید.

در این همایش همچنین تاکید شد که با توجه به اهمیت مصونیت در برابر بیماری کودکان، دانش آموزان دارای مجوز ثبت نام جهت دریافت کلیه واکسن ها طبق کارت واکسیناسیون با همکاری دو موسسه آموزشی و مرکز بهداشتی درمانی می باشند.

از دیگر موضوعات این همایش ساماندهی بازار روزانه، پیگیری و نظارت مستمر بازرسان مراکز بهداشتی و دستگاه های مربوطه بر فعالیت های غیربهداشتی محصول و عدم عرضه در بازار روز می باشد. ..

ذاکریان با اشاره به اهمیت جغرافیایی و استراتژیک ایالت کام، جلسه شورای سلامت شهر را تشکیل می دهد و فلسفه حل مشکلات بهداشتی همشهریان را تجلیل می کند و جلسات منظم و منظم شورا را تشکیل می دهد و جدیت و اهتمام همه دستگاه ها را خواستار شدیم. اعضا در برگزاری این رویداد پیگیری و اجرای مصوبات برای رفع مشکلات بهداشتی در شهرستان وجود داشت.

گفتنی است اعضای شورای سلامت شهر شامل نمایندگان بخشداری ها، مراکز بهداشتی درمانی شهرستان، بخشداری ها و دستگاه های دولتی مرتبط با حوزه بهداشت و درمان شهرستان کوم است که به صورت ماهانه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا