عمومی

قهرمانان سی و سومین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزان دختر مشخص شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سید کاظم حسینی ظهر جمعه بیان کرد: سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دختران دانش‌آموز دوره متوسطه دوم کشور یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه و شهدای دانش‌آموز حمله تروریستی به حرم شاه‌چراغ (ع) از ۲۳ بهمن ماه در شیراز آغاز و با شناخت تیم‌های قهرمان به کار خود پایان داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: تیم‌های دختران دانش‌آموز دوره دوم متوسطه شهر تهران و استان فارس به ترتیب عنوان قهرمانی مسابقات ورزشی والیبال و بسکتبال دست یافتند.

حسینی گفت: در مرحله پایانی مسابقات والیبال که در سالن ورزشی شهید بهشتی شیراز برگزار شد تیم‌های والیبال دختران دانش‌آموز دوره دوم متوسطه شهر تهران و استان مازندران به مصاف هم رفتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در پایان این رقابت جذاب و زیبا تیم شهر تهران توانست با نتیجه ۲ بر صفر تیم مازندران را شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند و تیم والیبال دختران دانش‌آموز دوره دوم متوسطه مازندران به مقام دوم و مقام سوم مشترک هم به تیم‌های خراسان رضوی و آذربایجان غربی رسید.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: جام اخلاق و تیم فرهنگی هم به تیم استان فارس رسید.

حسینی گفت: درفینال مسابقات بسکتبال که در سالن ورزشی پوریای ولی شیراز برگزار شد تیم‌های بسکتبال دختران دانش‌آموز دوره دوم متوسطه استان‌های فارس و خراسان رضوی به مصاف هم رفتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در پایان این رقابت تنگاتنگ و جذاب، تیم دختران دانش‌آموز دوره دوم متوسطه استان فارس توانست با نتیجه ۵۶ بر ۵۱ تیم خراسان رضوی را شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند و تیم بسکتبال دختران دانش‌آموز دوره دوم متوسطه استان خراسان رضوی به مقام دوم و مقام سوم مشترک هم به تیم‌های استان گیلان و تهران رسید.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: جام اخلاق و تیم فرهنگی هم به تیم استان اصفهان رسید.

دکمه بازگشت به بالا