جامعه

اخذ مجوز جذب ۱۲ هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش استثنایی کشور

مجله خانواده / مرکزی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: “امکانات آموزش و پرورش استثنایی کشور 12000 نفر فاقد مجوزهای لازم است.”

سید جواد حسینی روز چهارشنبه ، 8 بهمن در جلسه ویژه شورای آموزش و پرورش در ماركاجی گفت: میزان اعتبارات آموزش استثنایی در سال 1998 140 میلیارد بود که امسال به 180 میلیارد رسید و در همان سال مذاکره شد. شورای اسلامی 250 میلیارد تومان به این رقم افزود.

وی همچنین برای هر 5000 دانش آموز با استعداد در کشور به یک مرکز یادگیری ویژه نیاز دارد و در حال حاضر 15 مرکز در استان مرکزی دارد که 14 مرکز دیگر در ایالت مطابق با استانداردها وجود دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تأکید بر انقلاب اسلامی بیش از هر م componentلفه فرهنگی مهم است ، گفت: یکی از ویژگیهای کلیدی سیستم آموزش ویژه ایجاد و گسترش عدالت آموزشی و اجتماعی است. آموزش ساده ترین راه برای تحرک اجتماعی و کاهش تقلب است.

“در کل 24 مدرسه وجود دارد که خدمات آموزشی متنوعی را در سراسر کشور ارائه می دهند ، اما همه این مدارس باید به یک مدرسه تبدیل شوند و یک مدرسه باید در جهت پوشش همه دانش آموزان حرکت کند. این مهم است.” شما باید مجهز به آموزش.

وی با اشاره به نابرابری دیجیتال گفت: “این نیز مشكلی است و اگر برطرف نشود ، می تواند خلأهایی ایجاد كند كه پر كردن آنها مشكل است.” آموزش و پرورش بیشترین پاسخ را در کرونا داشت ، که 70٪ دانش آموزان ، بیش از 10 میلیون نفر را تشکیل می داد و از شبکه بهره مند بودند.

رئیس یک موسسه آموزشی خوب در کشور افزود: سی درصد دانش آموزان یا 3000 نفر تجهیزات آموزشی هوشمند ندارند و حدود 2000 نفر دسترسی کمی به آن دارند که می تواند کیفیت آموزش را به خطر بیندازد. در این شرایط ، اگر دانش آموز این وسیله را نداشته باشد ، انگار هیچ مدرسه ای وجود ندارد.

حسینی ادامه می دهد. “در این راستا ، از من خواسته شد که این تجهیزات آموزشی را در اختیار این دانشجویان قرار دهم. تاکنون بیش از 170،000 تلفن همراه و تبلت تحویل داده شده و بیش از 1.5 میلیون دستگاه اعتبار دریافت شده است. این بود.”

وی اظهار داشت: فرماندار مارکاجی نیمی از اعتبار خرید تجهیزات آموزشی هوشمند را به دانش آموزان فقیر در مارکاجی اختصاص می دهد ، زمینی را برای شش مدرسه استثنایی مورد نیاز مارکاجی فراهم می کند و دانش آموزان استثنایی را که قول داده ام نیمی از هزینه آنها را بپردازم انتقال می دهد. تاکید استاندار بر این حالت.

“طبق مدیریت زمین ، 210 مدرسه استثنایی برای رسیدن به سطح فضای آموزشی ملی مورد نیاز است. تاكنون 130 مدرسه کلنگ زنی و افتتاح شده و این مدارس افتتاح شده است. شش مدرسه باید ساخته شود. ماركاجی: تأمین زمین توسط در این استان ، شش مدرسه مورد نیاز ماركاجی با تلاش خیرین و بودجه م institutionsسسات آموزش ویژه احداث خواهد شد. یكی از این مدارس باید ظرف ماه آینده تعمیرات اساسی شود.

حسینی گفت: “یک سالن ورزشی برای دانش آموزان خوب در استان مرکزی وجود دارد ، اما دانش آموزان خوب باید قوی تر از دانش آموزان عادی باشند که باید در مدرسه تهیه شوند.” بنابراین ، شش سالن ورزشی 200 متر در شش مدرسه وجود دارد. ” ایجاد شود

وی اظهار داشت: تجهیزات آموزشی 2628 ایالت برای تبدیل دانش آموزان از منابع انسانی به سرمایه انسانی به بیش از 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

حسینی ادامه می دهد. “به زودی ، یکی از مراکز استثنایی این ایالت به یک مرکز جامع برای آموزش مجازی تبدیل خواهد شد.”

وی گفت: حمل و نقل دانشجویی استثنایی یکی از نیازهای اساسی این دانشجویان است. نیمی از حمل و نقل دانشجویی استثنایی مارکاجی توسط آموزش و پرورش استثنایی تأمین می شود و مابقی این هزینه به منابع درون ایالت نیاز دارد.

رئیس یک موسسه آموزشی استثنایی در کشور دو مرکز برای مسائل ویژه یادگیری و یک مرکز جامع خدمات مشاوره ای ، توانبخشی و راهنمایی برای خانواده های دانشجویی استثنایی در استان مرکزی افتتاح کرده است. استودیوی تولید محتوای الکترونیکی و پایگاه دائمی ارزیابی مرکزی نیز امروز باز است

او اضافه کرد: تا پایان سال ، دو مرکز اختلالات ویژه یادگیری و یک مرکز مشاوره دیگر در مارکاجی تأسیس می شود.

240،000 دانش آموز در استان مرکزی

به گزارش مجله خانواده ، بهرام حسین آبادی ، مدیر آموزش دولت نیز در این نشست گفت: استان مرکزی 240،000 دانشجو و 16،000 کارمند دارد. با وجود بحران در سیستم آموزشی ، استان مرکزی مانند سایر ایالت ها هیچ شکافی در آموزش و پرورش ندارد.

86٪ دانشجویان با استعداد از Happy Network بهره مند می شوند

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی نیز گفت: در استان مرکزی 1132 دانش آموز ویژه وجود دارد که 807 نفر پسر و بقیه دختر هستند و 396 نفر در این مجموعه کار می کنند.

محمود عسگری گفت: این ایالت دارای 11 مرکز یادگیری دولتی خاص و 4 مرکز خصوصی ، یک مرکز مشاوره و راهنمایی برای خانواده های دارای کودک با نیازهای ویژه ، سالن های ورزشی ، 2 استخر آب درمانی و 6 سالن ورزشی است که توسط گروه های هدف استفاده می شود.

او اضافه کرد: برای بهره مندی از یک شبکه شاد ، 100٪ از مدیران و مربیان و 86٪ از دانش آموزان از این فضا استفاده می کنند و 164 دانش آموز تلفن هوشمند ندارند. در همین راستا تاکنون 71 تبلت و تلفن اهدا شده است.

به گزارش مجله خانواده ، رئیس آموزش ویژه اراک به این معنی است که در مناطق 1 و 2 دو مرکز برای موضوعات یادگیری ویژه وجود دارد ، یک مرکز ارزیابی تخصصی و یک مرکز جامع برای دانش آموزان با نیازهای ویژه. یک مرکز مشاوره توانبخشی و تولید محتوا وجود دارد استودیو در اراک افتتاح شد. شد.

بودجه این پروژه ها از 50٪ منابع ایالت و مابقی از سطح ملی تأمین می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا