عمومی

۷۳ هزار نفر در آموزش پرورش استخدام می‌شوند

براساس پایگاه اطلاع رسانی مجله خانواده ،
محسن حاجی میرزایی این خبر را در برنامه امشب در مجله خانواده اعلام کرد: 20 هزار دانشجو که از طریق کنکور در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کرده اند و از سال اول حقوق دریافت می کنند ، سالهای تحصیل آنها سالهای خود شمرده شده است. طبق ماده 28 ، 28000 نفر استخدام شده اند ، آنها برای آزمون لیسانس و آزمون استخدامی پذیرفته می شوند و 25000 نفر با تغییر وضعیت ، به عنوان مثال تغییر وضعیت از شهریه به آموزش جذب می شوند.
وی اظهار داشت: جذب این تعداد پرسنل در وزارت آموزش و پرورش بی سابقه است و از این نظر امسال یکی از زیباترین سالهای آموزش است.

در مورد آغاز سال تحصیلی ، حاجی میرزایی همچنین گفت: سال تحصیلی قطعاً از ششم شهریور در سراسر کشور آغاز می شود.

وزیر آموزش و پرورش که گفته است طبق پروتکل ستاد کرونا عمل می کند ، گفت: وی گفت: “برای سال تحصیلی سه وضعیت پیش بینی شده است. یک وضعیت عادی است که دانش آموزان و معلمان هنوز می توانند در مدرسه شرکت کنند. وضعیت دوم جفت کردن تعداد کمی از دانش آموزان است. وضعیت دیگر این است که شما ممکن است با استفاده از روش های تدریس مجازی و تلویزیونی مجاز نیستید که در مدت زمان کوتاه مردم را به مدرسه برسانید.

وی همچنین به تشریح شبکه Shad پرداخت و کاستی های آن را برطرف کرد.
حاجیمیرزا گفت: “اگر کلاس تعداد زیادی دانش آموز داشته باشد و پروتکل در دو شیفت یا به صورت جفت قابل پیگیری نباشد ، ما سعی خواهیم کرد که دانش آموزان را از سه شیفت دور نگه داریم.”

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما اصل تغییر ناپذیری را تعریف کردیم ، اما در برخی موارد ، خود مدارس را به این قدرت واگذار کردیم که طبق شرایط خود تصمیم گیری کنند.

“من می دانم که برخی از خانواده ها ابزار هوشمند ندارند یا در مناطقی هستند که دسترسی به اینترنت ندارند ، اما ما قول می دهیم برای همه و این گروه دانشجویی آموزش ببینیم.” بسته ارائه خواهد شد.

حاجی میرزایی گفت: “ما سعی داریم سیم کارت ویژه ای را برای دانشجویان فراهم کنیم تا آنها بتوانند به اینترنت امن دسترسی پیدا کنند.”

وزیر آموزش و پرورش همچنین به رتبه بندی معلمان اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا