بین الملل

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمد مدی ترانکی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی بیلوز ناصری را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و واحد اسلامی واحد منصوب کرد.

در متن متن دکتر ترانکی آمده است:

برادران عزیز دکتر بهروز ناصری

با سلام و درود

حسب تعهد جناب عالی و سطح سوابق ارزنده، به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و واحد ایرام» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود تمامی توانایی ها و استعدادهای معنوی و مادی دانشگاه را مهار کند. به ویژه حفظ دانشگاه، گسترش فضای انقلابی، دانشگاه. ترویج اسلام و واحدهای دانشگاهی بر اساس محورهای زیر.

1- ایجاد بنیان دینی و فرهنگی به عنوان جزء لاینفک سیاست فرهنگی دانشگاه و توجه به آموزش و پرورش.

2- ارتقای کیفیت آموزش برای رفع نیازهای جامعه در برنامه ریزی آمایش سرزمین

3- ارتقای سطوح تحقیقات کاربردی و توسعه و استفاده بهینه از تحقیقات تحصیلات تکمیلی برای حل مشکلات ملی در چارچوب برنامه نظارت رایگان.

4- ترویج فرهنگ سازمانی، پیاده سازی سیستم های مدیریت چابک، ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده های بزرگ دانشگاهی و ذینفعان آنها.

5-تولید کلیه عناصر در چارچوب رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت مقررات از طریق اجرای پروژه های سرمایه گذاری با هدف بسترسازی برای نوآوری و دانش اعضای خانواده بزرگ دانشگاه بهبود جنسیت.

6-حفاظت از دارایی ها و سرمایه های دانشگاه با رعایت انضباط و کنترل مالی و کاهش هزینه های غیرضروری با تاکید بر استفاده از محصولات ایران برای تقویت و حمایت از تولید داخلی.

7- ادغام مستقیم و هماهنگ بین واحدهای دولتی در چارچوب مأموریت ها، اهداف و مأموریت های دانشگاه در سطح ملی و کشوری و نظارت بر حسن اجرای عملیات در این واحدها.

8- تعامل موثر و مهیج با مسئولان هیأت مدیره و کشوری و حمایت از توسعه هوشمند منطقه ای دولتی بر اساس برنامه ریزی دانشگاه.

امید است با تکیه بر درگاه گوهر مقدس وحدت اسلام و خدمت به اسلام و اهداف مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

ناصری دارای مدرک دکتری و عضویت در هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و دبیر منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر ترانکی در نامه ای دیگر از زحمات محمد میرزایی حیدری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی و واحد ایرم تشکر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/110/

دکمه بازگشت به بالا