بین الملل

تبیین بیانیه گام دوم با مشارکت عملی دانشگاه آزاد اسلامی و صدا و سیمای ایلام/ کلی‌گویی مانعی برای تحقق اهداف بیانیه است

مهدی عباسی در مصاحبه با خبرنگار گروه دولت خبرگزاری آنا ، اقدامات دبیرخانه راهبردی در مرحله دوم بیانیه انقلاب اسلامی را تشریح کرد: پس از اعلام رویه در سپتامبر 1998 ، اولین جلسه در نوامبر 1998 برگزار شد. ما آن را تهیه کردیم ، به سازمان مرکزی فرستادیم ، امضا و تأیید کردیم و سپس در جلسه رسمی در دفتر نماینده ولی فقیه به اعضا ارائه دادیم. دانشگاه آزاد اسلامی ، ارم ، و هم اکنون جلسات ماهانه برگزار می کند.

امضای تفاهم نامه عملیاتی با صدا و سیمای مرکز ایلام

او اضافه کرد: “با هماهنگی مستقیم با بسیج اساتید دانشگاه ایلام ، ما این برنامه را با همکاری انجام می دهیم. بیانیه استراتژیک مرحله دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام است.

برای امضای این تفاهم نامه ، استاد بشجیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارم با مدیر سازمان صدا و سیمای مرکز ارم و عوامل وی تبادل نظر کرد. پخش.

عباسی در تشریح برنامه مشترک رادیو و تلویزیون ایلام ، گفت: و تلویزیون این مشکل را به شما اطلاع می دهد. به دانشگاه بگویید.

“طبق توافق ، Sada E Islamic توافق نامه را در شورای برنامه ریزی خود در نظر خواهد گرفت ، متخصصان و مجریان از دانشگاه می آیند و بقیه کارها توسط صدا و سیما انجام می شود. هفته ای یا دو هفته پخش شود. ”مأموریت اصلی ما در دبیرخانه امور خارجه بیانیه مرحله دوم است.

با حضور اساتید و اعضای هیئت علمی مدعو ، دکتر باشیجی ، استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرام ، بیانیه فاز دوم را تشریح کرد و در مورد ارتباط با همکاری مراکز دانشگاهی دلوران و ایوان صحبت کرد. شورای مرکزی دبیرخانه استراتژیک بیانیه نیز یکی از اعضای حوزه علمیه است و ما با این اعضای برتر و محققان حوزه علمیه ارم تماس گرفتیم.

آقای عباشی افزود: اتاق فکر دانشگاه آزاد اسلامی چنان با حوزه علمیه ارتباط نزدیک دارد که مربیان کارگاه های دلوران و ارم در حوزه حضور یافتند.

تکرار و تعمیم مانع تحقق اعلامیه مرحله دوم انقلاب اسلامی است

دبیر باشیجی ، استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارم ، گفت: تکرار و تکرار این بیانیه مانعی برای تحقق مرحله دوم انقلاب اسلامی است. این بیانیه از شأن آن می کاهد. البته ، این اشتباهی است که باید بسیار مراقب آن باشیم. چون بیماری کلیوی دارم.

وی اظهار داشت: در این حالت ، توانایی های آشکار و پنهانی وجود دارد. متأسفانه ، بسیاری از پروژه های موجود در این مرحله باید شناسایی و توضیح داده شوند که اجرای آنها دشوار است.

بسیج ، استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارم ، برخی از مراحل اجرای بیانیه مرحله دوم انقلاب ارم را بیان کرد. ما جلسات منظمی با استاد دانشگاه بسیج داریم. اما به تعبیری ما از جلسه راضی نیستیم و درگیر پروژه های عملیاتی هستیم.

استاد دانشگاه گفت: در جلسات متعدد با جهاد کشاورزی دبیرکل و مدیر کل اداره آب منطقه ای ، ما عضو اصلی سازمان بسیج دانشکده هستیم که مشکلات مالی و پروژه پروژه ملی (موسوم به Kongidum در شهر ایوان) را رصد می کند. ما از توانایی خود در بسیج اساتید ایالتی ، و اتاقهای فکر استفاده کردیم و مسائل مربوط به ایالت را بررسی می کنیم.

عباسی با اشاره به اینکه مشکلات مختلفی در ایرام وجود دارد ، “دو راه حل اداری وجود دارد که در سالهای اخیر آغاز شده است و ما قصد داریم در سال 1400 برای حل مشکلات ایالت نتیجه بگیریم. من اضافه کردم.

وی تأکید کرد: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرخانه بیانیه مرحله دوم انقلاب در استان ایلام باید به عنوان یک نهاد مشورتی برای دبیرکل خدمت کرده و عمل کند.

انتهای پیام / 4062/4117 /

دکمه بازگشت به بالا