بین الملل

بدرقه کاروان راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی ایلام

به گزارش گروه محلی خبرگزاری آنا از ایرم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعی از کارکنان و کارکنان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرام در مقابل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس راهپیمایی بسیج دانشجویی در دانشگاه برگزار شد.


بیشتر بخوانید:

اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به اردوی راهان نور


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: گفتمان انقلاب اسلامی با فرهنگ ایثار و شهادت شکل می گیرد و ما باید با تثبیت راه ها و روش ها راه ماورایی کنونی را طی کنیم شهدا و اولیاء.

بهروز ناصری افزود: دانش‌آموزان آینده سازان ایران اسلامی، افسران جوان جنگ نرم هستند و باید بر تعهد و تخصص خود در عرصه‌های مختلف تکیه کنند.

وی افزود: اردوی راهیان نور فرصتی بی نظیر برای آشنایی با رشادت ها، صبر و شهادت شهدا و رزمندگان اسلام است. دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همواره بر برگزاری اردوهای جهادی و راهیان نور تاکید داشته است. دانشجویان پایه باید از این فرصت ها برای کسب تجربیات علمی، عملی و معنوی استفاده کنند.

رئیس نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرم نیز گفت: حافظه عمومی اگر این حافظه عمومی به درستی تقویت شود، چالش های کمتری در تصمیم گیری های عمومی مانند انتخابات وجود خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین امیر هادی زاده افزود: ما وظیفه داریم حافظه عمومی را تقویت کنیم که رشادت های جوانان در هشت سال دفاع مقدس یکی از آنهاست.

وی گفت: اگر فکر می کنیم چنین جوانانی داریم و با دشمنان مسلح روبرو شده ایم، معتقدیم که جوانان امروز می توانند در یک جنگ مشترک جدید پیروز شوند.

هادی زاده گفت: دانش آموزان اردوی راهیان نور باعث تقویت حافظه عمومی و امید بخشی به جوانان امروزی می شود.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا