بین الملل

بستر گسترش رشته‌های پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام مهیاست

به گزارش خبرنگار گروه دولتی خبرگزاری آنا از ایرم، بهروز ناصری در دیدار با رئیس دانشکده پزشکی ایرم گفت: پژوهش و فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی و پزشکی ایرم باعث ارتقای خدمات بیشتر و بهتر به مردم و نقش آفرینی در توسعه کشور خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

تجلیل از پرستاران دانشگاه آزاد اسلامی


وی افزود: دانشگاه ایلام بومی است تولید علم و نقش دانشکده پزشکی ایرام در کمک به توسعه کشور و خدمت رسانی به مردم بویژه در مقابله با کرونا ماندگار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرم گفت: این دانشگاه دارای رشته پرستاری است که به دانشکده پزشکی ایرام کمک می کند تا مهارت های فداکار و حرفه ای مورد نیاز در زمینه درمان را آموزش دهد. در آینده نزدیک شاهد تاسیسات بیشتری در حوزه پزشکی خواهیم بود.

آقای ناصری گفت: با توجه به بستر و زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرم، امروزه مهمترین موضوع در توسعه ایرم، تربیت نیروهای توسعه ای به ویژه در حوزه درمان است. و پزشکی.

او به خاطر آورد: دکتر تفرانکی همواره بر لزوم مشارکت بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی برای حل مشکلات و حمایت از توسعه کشور تاکید داشته است.

رئیس دانشکده پزشکی ایرم نیز با قدردانی از تلاش های این دانشگاه و فراهم آوردن امکانات آموزشی برای آموزش جوانان در ایرام بر همکاری بیشتر دو دانشگاه تاکید کرد.

جاسم محمدی توضیح داد: در رویکرد جدید دانشگاه علوم پزشکی اسلامی، رویکرد جهادی و نوآورانه خدمات بهتر و بیشتر به مردم را در دستور کار قرار داده و در این راستا تجهیز بیشتر امکانات پزشکی و توسعه نیروی انسانی در اولویت قرار دارد.

وی بیان می کند: دانشگاه علوم پزشکی ایرام آمادگی حمایت از توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پزشکی را دارد.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا