استان ها

بازدید رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی از دانشگاه‌های عراق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، موسن مرادی با حضور در موسسه الفا لاتین عراق با روسای و کارکنان دانشگاه های کشور دیدار و گفت و گو کرد. الف) با تعدادی از روسای دانشگاه و کارگزاران آنها که به بغداد سفر کرده و ملاقات کردند.

عبدالجلیلمانسید، رئیس دانشکده امام کاظم (ع) از آخرین تحولات این دانشگاه گزارش می دهد و با توجه به وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد به مطالعه علمای عراق می پردازد. که در. هیئتی را به دانشگاه مشهد اعزام کرده ایم تا به اساتید و اعضای هیأت علمی دانشکده علوم دانشگاه اطلاع دهیم که در هفته های آینده دوره های آموزشی کوتاه مدت و کوتاه مدت را سپری کنند.

اختصاص توانایی های ویژه به علوم انسانی اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، کراسان رزابی نیز با انتشار گزارشی از توانمندی ها و زمینه های همکاری دانشگاه آزاد اسلامی هراسان رزابی و دانشگاه امام کاظم، رئیس دانشگاه امام کاظم را به مشهد و دانشگاه آزاد اسلامی دعوت کرد. کراسان رزبی.

بازدید رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی از دانشگاه عراق

موسن مرادی در ادامه می‌گوید: به خصوص در مکان مقدس مشهد. از توانمندی های ویژه علوم انسانی اسلامی استفاده کنید.

افزایش تعداد رویدادهای علمی مشترک بین دانشگاه ها

رئیس دانشکده مشاوره همچنین با بیان جایگاه علمی دانشگاه آزاد اسلامی در شانگهای و رتبه بندی بین المللی QS که توسط وزارت آموزش عالی عراق تایید شده است، به جمع بندی قطعنامه کنفرانس اشاره کرد.

بازدید رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی از دانشگاه عراق

محمدجواد نجفی از برگزاری رویدادهای علمی مشترک بین گروه های حقوق، مدیریت رسانه، علوم قرآن و حدیث، تاریخ، علوم سیاسی، ادبیات عرب و عربی، حقوق و حقوق حمایت و برنامه ریزی می کند. ما به عنوان تسهیل کننده این ارتباطات برای افزایش رویدادهای علمی مشترک بین دانشگاه ها اعلام کرده ایم که آمادگی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق را داریم.

به گزارش آنا، الفا عراق به منظور گسترش ارتباط فرهنگی، علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با دانشگاه عراق و به سرپرستی محمد جابر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، بنا به درخواست بازدید موسسه لاتین خراسان رضوی از دانشگاه کالوالای عراق. با حسن نیت، هدف تبادل اطلاعات و راهبردهای گسترش روابط با محوریت سومین نشست جابر بن حیان، المستقبل، طوسی، الاسلامیه و پزشکی فرائت الوسط است. علم دو طرف بر گسترش روابط فرهنگی و علمی و بهره برداری از توان این همایش تمرکز کردند. شورای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با به اشتراک گذاشتن آخرین دستاوردها و دستاوردهای علمی و کسب دانش متخصصان در زمینه فارماکولوژی موافقت کرده است. ، دندانپزشکی، علوم بیمارستانی، طب اسلامی و سایر رشته ها.

بازدید رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی از دانشگاه عراق

دانشگاه علوم اسلامی امام البیت (ع)، یکی از اعضای دیوان اوقاف شیعیان در عراق، مبتنی بر مکتب اهل بیت است و هدف آن آموزش و تحصیل در زمینه اندیشه اصیل اسلامی در سال 2009 است. در بغداد تأسیس شد. و اکنون در ایالت های مختلف عراق از جمله میسان، نجف، دیکل، بابل، واسط، دیالی، دیوانیه، بصره) شاخه فعال علوم اسلامی، در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری انسانی است.

انتهای پیام/4121/

دکمه بازگشت به بالا