استان ها

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد‌ در دوران کرونا به رکود نرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرکرد ، حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد گفت فرزاد جهان ، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد حضور داشت. این در مورد مسائل فرهنگی و اجتماعی ، تعامل بین مسئولان دانشگاه و نیروهای فرهنگی است.

وی گفت: “نتیجه این تعامل همکاری و همدلی همه موفقیت های دانشگاهی است.”

نماینده ولی فقیه دانشگاه آزاد اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: “در وضعیت کرونا ، دانشگاه چهارمحال و بختیاری دانشگاه آزاد اسلامی به یک تفکر انقلابی و جهادی و تعامل بین دانشجویان و اساتید به فعالیت خود ادامه می دهند. نوع آن نه تنها راکد بلکه درخشان نیز بود. » از خودش می گذرد.

یک مقام مسئول در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: “فعالیت ها در دانشگاه آزاد اسلامی در دو زمینه مجازی و واقعی انجام می شود.”

قاسمی نژاد گفت: بنیاد مقدس البیت (ع) در دوران کرونا با حمایت اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برای حمایت از دانشجویان فقیر و خانواده های آنها تاسیس شد.

“در طول کرونا ، در دانشگاه آزاد اسلامی شارکورد ، فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و رقابتی به فضای مجازی منتقل شد و دوره های آموزشی برای اساتید و دانشجویان و بحث های روانشناسی برای خانواده ها در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش آنا ، احترام به پنج شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی حنا و شاركورد از دیگر برنامه های این كنفرانس فرهنگی بود.

انتهای پیام / 4117 /

دکمه بازگشت به بالا