عمومیکسب و کار برتر

پخش کننده قهوه عمده در ایران

آنچه در این مطلب می خوانید

همه چیز درباره پخش قهوه در لویا:

پخش قهوه لویا مرغوب ترین قهوه های جهان را با رست توسط تکنولوژی های پیشرفته و با نازل ترین قیمت به صورت عمده و خرده در اختیار شما قرار می دهد. ما پخش قهوه را در کوتاه ترین زمان به تمامی نقاط کشور انجام میدهیم.

لیست قیمت ها در پخش قهوه لویا

کلیه رست ها با به روز ترین فناوری روز دنیا انجام می گردد.

دانه قهوه از گیاه قهوه به وجود می آید. این دانه درون یک میوه قرمز یا بنفش قرار دارد که به آن گیلاس قهوه گفته میشود. دوتا از مهم ترین انواع گیاه قهوه عربیکا و روبوستا هستند.

60 درصد از قهوه ای که در دنیا تولید میشود عربیکا و 40 درصد از آن روبوستا است.

فروش قهوه عمده به قیمت کارخانه

تولید قهوه عمده ما از بهترین خاستگاه های قهوه در سراسر جهان صورت می گیرد. ما مرغوب ترین قهوه ها را از مناطق مختلف دنیا تهیه کرده و آن ها را بر طبق دانش آزمایشگاهی و با تجهیزات پیشرفته رست میکنیم.

ما قهوه را به صورت تازه رست شده بر اساس پروفایل مورد نظر شما از درب کارخانه بدون هیچ واسطه ای توزیع مینماییم و در زمان کوتاه و بسته بندی هوابندی شده آن را به تمام شهرهیکی از چالش‌هایی است که اغلب افرادی که دارای رستوران، کافی‌شاپ و یا فروشنده قهوه هستند با آن روبرو می‌شوند. برای این کار لازم است به مراکز پخش عمده قهوه ایران مراجعه کنید تا بتوانید مقدار زیادی از قهوه دلخواه خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید؛ اما نکاتی در حین خرید عمده قهوه وجود دارند که لازم است مورد بررسی قرار بگیرند.

به همین دلیل قصد داریم تا نکاتی را که در حین خریدعمده قهوه لازم است، مورد بررسی قرار دهید را به شما اطلاع دهیم و همچنین قیمت عمده قهوه را هم با شما در میان بگذاریم تا انتخاب مناسبی داشته باشید. همچنین قصد داریم انواع مختلف قهوه را هم با همدیگر بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در این مورد به دست آورید.

قیمت عمده قهوه

قیمت عمده فروشی قهوه ربوستا (کیلوگرم)

نام قهوه قیمت (کیلوگرم)  تومان
قهوه تانزانیا 248000
248000
تماس بگیرید
310/000
قهوه کامرون گلد 248000
قهوه کنگو 248000
قهوه هند PB 280/000
قهوه کلمبیا هیولا 988/000
قهوه چری CH 279/000
قهوه ویتنام 240/000

قیمت عمده فروشی قهوه عربیکا (کیلوگرم)

نام قهوه قیمت (کیلوگرم)  تومان
قهوه کلمبیا گلد 988000
قهوه نیکاراگوئه 446/000
قهوه پرو 447/000
قهوه کنیا 1598000
قهوه هندوراس 408000
قهوه تانزانیا 1598000
تماس بگیرید
455/000
قهوه برزیل سانتوس 255/000
قهوه گواتمالا 398000

قیمت عمده فروشی قهوه های میکس (کیلوگرم)

نام قهوه قیمت (کیلوگرم)  تومان
538000
قهوه میکس دانشجو 538000
538000
قهوه میکس 20*80 سیلور 538000
قهوه میکس 30*70 سیلور 638000
قهوه میکس 20*80 گلد 548000
قهوه میکس 30*70 گلد 648000
قهوه میکس دی کف کلمبیا 988000

قیمت عمده فروشی قهوه فوری گلد و هات چاکلت، چای ماسالا و وایت چاکلت (کیلوگرم)

نام قهوه قیمت (کیلوگرم) تومان
قهوه گلد السالوادر 660000
قهوه گلد اکوادر 660000
قهوه گلد مکزیک 660000
هات چاکلت 398000
چای ماسالا 398000
وایت چاکلت 398000

خرید عمده قهوه از فروشگاه رست مرکز

خرید انواع قهوه عمده

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که به صورت حرفه‌ای از قهوه استفاده می‌کنند خرید عمده قهوه می‌تواند به یک دغدغه یا معضل بزرگ برای شما تبدیل شود. بسیاری از افراد خرید عمده دانه قهوه را ترجیح می‌دهند. از طرفی برخی دیگر از افراد هم هستند که خرید قهوه عمده  را به صورت پودری انتخاب می‌کنند. در هر یک از این دو مورد به راحتی می‌توانید قهوه مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی رست مرکز خریداری نمایید؛ چرا که در این مجموعه تلاش می‌کنیم تا بهترین کیفیت را در کنار قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهیم.

اگر سفارش عمده قهوه دارید با شماره های موجود تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمایی های لازم در خصوص نحوه خرید قهوه خام را در اختیار شما قرار دهند. هدف ما در مجموعه رست مرکز، تامین نیاز قهوه مشتریان به صورت جزئی یا عمده با بالاترین کیفیت و در سریعترین زمان است.

قطعا میدانید که قهوه از نظر نژاد، نوع استفاده و سرور و همچنین کشور تامین کننده آن انواع مختلفی دارد. در این بخش به معرفی 2 نوع اصلی قهوه از نظر نژاد میپردازیم:

فروش عمده قهوه در بندرعباس | قهوه عمده گناوه | قیمت قهوه عمده در تهران

خرید عمده قهوه عربیکا

یکی از معروف‌ترین انواع قهوه، قهوه عربیکا است که به خاطر عطر و طعم بی‌نظیر خود توانسته در سراسر جهان محبوبیت بسیار بالایی را به دست آورد. قیمت عمده قهوه عربیکا نسبت به سایر انواع قهوه گرانتر است و علت این موضوع شرایط سخت و حساس برای رشد درخت قهوه عربیکا است. امروزه فروش قهوه عربیکا در ایران به خاطر تطابق آن با ذائقه ایرانی افزایش پیدا کرده است. این قهوه علاوه بر عطر و طعم بی‌نظیر، تاثیر مستقیمی در لاغری دارد. نیز میتواند از لحاظ قیمت بسیار بهتر باشد و باعث شود هزینه به صرفه تری بکنید.

اگر دستگاه پودرکننده‌ دانه‌های قهوه را در فروشگاه قهوه خود دارید توصیه می‌کنیم؛ حالت دانه این قهوه را خریداری نمایید. چرا که قیمت عمده دانه قهوه عربیکا  نسبت به حالت پودری  در بسیاری از شرایط می‌تواند برای شما با صرفه باشد و همچنین مدت زمان طولانی‌تری قادر به نگهداری از آن خواهید بود؛ زیرا انواع قهوه پودری در اثر نگهداری بلند مدت عطر خود را از دست می‌دهند.

در هنگام خرید قهوه روبوستا و عربیکا  توجه داشته باشید که میزان کافئین موجود در عربیکا نسبت به قهوه روبوستا کمتر است؛ اما در مقابل قند و چربی بیشتری نسبت به قهوه روبوستا دارد.

تفاوت دانه قهوه عربیکا و روبوستا

فروش عمده قهوه روبوستا

یکی دیگر از معروف‌ترین انواع قهوه، قهوه روبوستا است که نسبت به قهوه عربیکا دارای درخت قوی‌تری است و به همین علت قیمت قهوه روبوستا عمده در مقایسه با قیمت قهوه عربیکا عمده بسیار پایین‌تر است. در کنار قیمت پایین قهوه روبوستا باید توجه داشته باشید که استفاده از ترکیبات مناسب این قهوه با قهوه عربیکا سبب می‌شود تا اسپرسو به دست آمده شما فوم غلیظی را به همراه داشته باشد.

همانطور که در قسمت بالا هم اشاره کردیم این قهوه در مقایسه با قهوه عربیکا میزان کافئین بیشتری دارد، به همین علت توصیه می‌شود افراد در وعده صبحانه و تا قبل از ظهر از قهوه روبوستا استفاده کنند تا با مشکل بی‌خوابی روبرو نشود. قیمت با توجه به نوع  آن متفاوت است. به طور مثال قیمت عمده قهوه فله روبوستا کامرون ویژه در مقایسه با قهوه روبوستا ویتنام کمتر است. پس نتیجه می‌گیریم قیمت عمده انواع دانه قهوه روبوستا با در نظر گرفتن نوع آن متغییر خواهد بود.

قهوه روبوستا به دلیل کافئین بالا معمولا در قهوه های ترکیبی دانشجویی یا ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید عمده قهوه کلمبیا

اگر تصمیم به خرید عمده قهوه با کیفیت را دارید، قهوه کلمبیا یکی از گزینه‌های شما خواهد بود. بخش بزرگی از قهوه کلمبیا را قهوه عربیکا تشکیل داده و کلمبیا یکی از عظیم‌ترین تولیدکنندگان قهوه در جهان است. به این صورت که کشور کلمبیا توانسته با تولید ۱۲ درصد است از کل قهوه جهان بعد از برزیل و ویتنام به عنوان سومین تولید کننده قهوه شناخته شود. اصلی‌ترین کسب و کار مردم کلمبیا کشت قهوه است و قهوه کشت شده در این منطقه مرغوب‌ترین نوع قهوه عربیکا در دنیا شناخته می‌شود.

پخش عمده دانه قهوه کلمبیا به خاطر طعم منحصر به فرد آن مشتریان بسیاری را در سراسر جهان به خود اختصاص می‌دهد. افرادی که به سمت خرید قهوه کلمبیا عمده می‌روند با طعم ملایم آن که آمیخته از عطر میوه‌های گرمسیری به همراه رایحه سیب یا توت فرنگی است، آشنا هستند. همچنین در قهوه کلمبیا شیرینی کارامل یا شکلات هم حس می‌شود. قیمت روز قهوه عمده از نوع کلمبیا با توجه به نرخ ارز متفاوت است؛ زیرا به صورت وارداتی مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد.

قهوه ترک عمده و حساسیت آن

یکی از مشکلاتی که برای اغلب قهوه فروشان و صاحبان کافی‌شاپ به وجود می‌آید، است؛ زیرا این قهوه به خاطر جنس و نوع آن حساسیت بسیار بالایی را به همراه دارد. علت نام گیری قهوه ترک بیشتر به خاطر نحوه سرو آن است چرا که برای تهیه آن لازم است ابتدا دانه‌های برشته شده را به صورت پودر در آورده و در قهوه جوشی که به آن جذوه گفته می‌شود همراه با مایعاتی مانند آب یا شیر در کنار شکر جوشانده شود.

قهوه ترک به عنوان قدیمی‌ترین نوشیدنی در کشور ترکیه شناخته می‌شود که حتی در تاریخ این کشور هم ثبت شده است. قهوه ترک از یمن به دربار سلطان‌های عثمانی وارد شده و از همان ابتدا به خاطر عطر و طعم بی‌نظیر مورد توجه قرار گرفته است.

خرید عمده قهوه ترک و نکات مهم آن

در هنگام خرید از مراکز فروش عمده قهوه ترک توجه داشته باشید که مدت زمان کوتاهی از پودر شدن دانه قهوه ترک سپری شده باشد. چرا که عطر و طعم قهوه ترک در طولانی مدت ممکن است تغییر پیدا کند. قیمت عمده قهوه ترک در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است؛ اما در نظر داشته باشید که ما در فروشگاه رست مرکز بهترین کیفیت را در کنار قیمت مناسب برای مشتریان خود ارائه خواهیم کرد. ما در این فروشگاه وظیفه داریم تا پخش عمده قهوه ترک را با بهترین کیفیت برای مشتریان خود فراهم نماییم.

قهوه فرانسه و ویژگی های آن

عمده بیشتر توسط فروشگاه های خرده ‌فروشی انجام می‌شود؛ زیرا بیشتر مصرف کنندگان قهوه فرانسه در ایران مشتریان خانگی آن هستند. اگر قصد سفارش عمده قهوه فرانسه را دارید باید شناخت کلی از این نوع قهوه را به دست آورید، بنابراین تصمیم گرفتیم تا اطلاعات مختصری را در مورد قهوه فرانسه در اختیار شما قرار دهیم.

قهوه فرانسه یکی از ساده‌ترین انواع نوشیدنی گرم در جهان است که به خاطر غلظت آن مانند چای در لیوان‌های بزرگتر نسبت به انواع اسپرسو سرو می‌شود. قهوه فرانسه در مقایسه با قهوه‌های دیگر مانند ترک یا اسپرسو سبک‌تر است و تلخی کمتری دارد. جهت خرید قهوه فرانسه می‌توانید روبوستا و عربیکا را انجام داده و حالت پودر شده آن را مناسب با اندازه لازم برای دستگاه قهوه فرانسه استفاده نمایید.

قهوه فرانسه در مقایسه با قهوه اسپرسو میزان کافئین کمتری دارد و می‌توان آن را مدت زمان طولانی گرم نگه داشت. بخاطر همین موضوع است که قهوه فرانسه توانسته محبوبیت بسیار بالایی را در کشورهای آمریکایی و اروپایی به دست بیاورد. در سراسر جهان قهوه فرانسه را همراه با شیر بر شکر استفاده می‌کنند.

دکمه بازگشت به بالا