ورزشی

بیانیه ۶ هزار و ۴۰۰ تن از اساتید دانشگاه‌های کشور در حمایت از اقدام قانونی جمهوری اسلامی ایران

بیانیه ۶ هزار و ۴۰۰ تن از اساتید دانشگاه‌های کشور در حمایت از اقدام قانونی جمهوری اسلامی ایران

۶ هزارو ۴۰۰ تن از اساتید دانشگاه‌های کشور طی بیانیه‌ای از اقدام قانونی و مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ هزارو ۴۰۰ تن از اساتید دانشگاه‌های کشور طی بیانیه‌ای از اقدام قانونی و مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:بسمه تعالی «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ» سپاس خدای عز و جل که نعمت زیستن در عصری و در سرزمینی را نصیبمان ساخت که در سایه ولی فقیه حکیم و فرزانه امام خامنه ای (مدظله العالی) و ایمان و اقتدار سربازان و یاران جان بر کف، مصداق روشن «اشداءُ علی الکفّارِ رحماءُ بینَهم» است.

به شکرانه زیستن در کشوری مستقل، توانمند، قدرتمند، مقتدر و عزتمند با محوریت اسلامیت و جمهوریت، سر بر سجده شکر می نهیم و از خداوند منان خواستاریم درک عصر ظهور و تجلی تمدن نوین اسلامی را نیز شامل حالمان گرداند.با افتخار و سربلندی و با صدایی رسا و از اعماق جان از اقدام ارزشمند و پیروزمند و غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که وعده صادق را محقق نمود و آزادگان و آزادیخواهان جهان را دلشاد کرد سپاسگزاریم.

این اقدام ارزشمند که البته نمایش تنها بخش کوچکی از توان نظامی غیورمردان این سرزمین بود و بر اساس منشور سازمان ملل حق مسلم و قانونی ایران در دفاع از کشور محسوب می شد، بر جهانیان ثابت کرد مردان این سرزمین در هر کجا لازم باشد شعار را با بهترین مراتب، جامه عمل می پوشانند و حفظ حریم کشور خط قرمزی است که از عالیترین مقام کشور تا تک تک آحاد این ملت بر آن پایبندند.

خوشحالی و سروری که از بامداد ۲۶ فروردین در دل و جان مردم نشسته مرهون رشادت ها و دلاوری هایی است که در سخت ترین شرایط تحریمی کشور در طی سالیان سال با ایمان و تقوا و تلاش مضاعف به تخصص رسیدند و امروز ایران را در جایگاهی به جهان معرفی می کنند که در عرصه دفاع از کشور بی هیچ وابستگی، بر پای خود مقتدرانه ایستاده و قدرت پوشالی و غیر مشروع صهیونیستی را ساعتها متحیر از توان خود ساخته است.

به اعتراف جمع کثیری از کارشناسان مختلف در سراسر جهان ساعاتی جهان شاهد و ناظر پیچیده ترین عملیات پهپادی و موشکی تاریخ بود و این باعث افتخار و سرافرازی هر ایرانی است.یاد و خاطره تمام شهیدانی که برای اقتدار امروز این سرزمین خون دادند و آرمانشان عزت اسلام و نابودی کفر بوده است را گرامی می داریم و برای سبزپوشان سپاه پاسدران توفیق روز افزون مسئلت می نماییم و همواره حامی اندیشه و عمل مقتدرانه حافظان این سرزمین هستیم.

ٱلسَّلَامُ عَلَیْکُمْ وَرَحْمَةُٱللَّٰهِ وَبَرَکَاتُهُ

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا