فرهنگ و هنر

سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به خراسان رضوی

بازدید از Horror San Razabi ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در استان کراسان رازبی تفاهم نامه ای در زمینه تأمین 5000 خانه و ایجاد 3000 شغل برای جانبازان کراسان رضابی امضا کرد.

به گزارش مجله خانواده ، مهندس سعید اوحدی با حضور در گلزار مقدس بهشت ​​رضا (ع) مشهد در ابتدای اقامت خود در خراسان رضوی صبح روز دوشنبه 17 آذر ماه یک شهید والامقام است. من به مقام خود ادای احترام کردم.
وی در مصاحبه با رسانه ها گفت که سفر وی به کولاسان رزابی بیست و سومین سفر هفتگی دولت است. هدف اصلی این سفر امضای دو تفاهم نامه در زمینه تأمین زمین برای اسکان 5000 نفر است.شهدای ایالتی 3000 شغل در اختیار شهدای خراسان رضوی قرار داده اند و مقدس شهدا هستند. سازماندهی گل ها.
معاون رئیس جمهور ادامه داد: “در این سفر ، مجتمع اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین تحقیقاتی را درباره مناطق فعالیت در هوراسان رزابی انجام خواهد داد که یکی از آنها ایجاد یک سایت زیارتی بزرگ برای اسکان است. اردوی ویژه ایثارگران در حال برگزاری است. “
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ادامه سفرهای محلی گفت: ما به طور نمادین اجرای تفاهم نامه ای را که در دهه فجر در 22 ایالت امضا شده اعلام خواهیم کرد. گفت البته اجرای تفاهم نامه قبلاً در بسیاری از ایالت ها آغاز شده است و کمیته مشترکی از شهدا ، بنیاد جانبازان و استانداری مسئول نظارت بر این پروژه ها هستند.
اوحدی در مورد آخرین وضعیت شهدای سلامت گفت: “در حال حاضر ، جلسات کمیته ملی و ایالتی به طور مستمر برای بررسی پرونده های این شهدا و تاکنون ایالت برگزار می شود. از 130 پرونده مورد بررسی کمیسیون ، 60 مورد با صلاحدید کمیسیون ملی است. ” گفته می شود که 40 شهادت تأیید شده است. امروز ، دکتر نها وندیان ، معاون اقتصادی رئیس جمهور ، جلسه ای با کارکنان کرونا و وزرای درگیر در این زمینه برگزار می کند. یکی از موضوعات این نشست تسهیل در بررسی وضعیت این شهدای گرانقدر است.
معاون رئیس جمهور با حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) به زیارت امام هشتم شیت ها ادامه داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منازل خانوادگی شهدا “مهدی شمقدری” ، آزاده سرافراز “محسن رفتی سخنگو” و جانباز گرانقدر 70٪ “سید محمد قریشی” برنامه خود را ادامه می دهد. انجام دادن.
همچنین خانواده شهید “گورم رضا باهودا” ، خانواده شهید “حسن ابوالفضلی” ، پیشکسوت و آزاده آزاده “مenسن آبادی” ، جانباز 70٪ گرانقدر “محمد اکبری” ، هنرهای رزمی منا. خانواده بزرگی از مردم ، شهید “عباس علی آبادی” ، “عبدالصمد خاقانی” ، “حسین شیخانی” ، “مراد علی انجیدانی” ، “عبدالله حصاری” موسن کمی نیشابور با مهندس اوحدی در مشهد دیدار می کنند است.
در این بازدید معاون رئیس جمهور با حضور در استانداری کراسان رازبی و امضای تفاهم نامه در زمینه تأمین 5000 خانه و ایجاد 3000 شغل برای استاندار ایالتی و پیشکسوتان کراسان رضابی را امضا می کند.
بازدید از مرحله ساخت هتل امامرضا (ع) پایان سفر به ایالت کراسان رزابی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
اخبار اضافی بعداً ارسال خواهد شد …

دکمه بازگشت به بالا