فرهنگ و هنر

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معظم شهدای معلم

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده شهید

معاون رئیس و رئیس ستاد بنیاد شهید و امور ایثارگران جلسات منظم با شهدا و خانواده های آنها را صبح پنجشنبه هفتم اردیبهشت به مناسبت هفته معلم با خانواده های این دو شهید ادامه داد و من ملاقات کردم

به گزارش مجله خانواده ، مهندس سعید اوحدی با حضور در منازل خانوادگی شهدا “محمد امینی” و “سید حسن هاشمی نسب” از مقام شامخ این شهدا تجلیل کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهید “سید حسن هاشمی ندزاب” گفت: قرآن به خدمت خانواده شهید رسیده ایم. بسیاری از روایات از امام (ع) است ، جایی که افراد قرآنی افراد خاصی هستند.
وی افزود: “طبق بیانات مقام معظم رهبری ، اقتدار و استقلال امروز جمهوری اسلامی به دلیل خون این شهداست.” شهدا واقعاً به اندازه شهادت حق داشتند و رفتار و منش زندگی آنها در طول زندگی شان گواه این امر است.
معاون رئیس جمهور با حضور در منزل “محمد امینی” با پدر و مادر بزرگوار شهید دیدار و گفت: “این یک نعمت بزرگ است زیرا شهدا جان خود را برای حفظ ارزش اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند.” با نگاهی به گذشته از وقایع زندگی آنها می فهمیم که خداوند متعال آنها را برای شهادت انتخاب کرده است.
وی افزود: “امروز اگر ما به شهید و خانواده شهید خدمت کنیم ، در واقع آنچه آنها به ما هدیه داده اند یک موفقیت است.”
در این تجمعات خانواده شهید خاطرات زندگی شهید را بیان کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست شرکت می کند ، فریده اوراد قباد ، مشاور بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور زنان و خانواده ، رضا حاجی آبادی ، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی امور ایثارگران و ایثارگران حضور داشتند. بنیاد شهید و محمد گهوری رئیس اداره امور ایثارگران و ایثارگران در تهران بزرگ با اهدای نشان قدردانی صبر و ایثار خانواده شهید را گرامی داشتند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا