جامعه

خانواده شهدای شاهچراغ تحت پوشش بنیاد شهید قرار می گیرند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، عبدالرضا عباسپور درباره پرداخت هزینه های درمانی شهدا به مرکز درمانی گفت: با پشتکار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که بارها این موضوع را در دولت مطرح کرده اند، بخش قابل توجهی از اعتبار مورد نیاز تامین و به این شرکت بیمه پرداخت شده است. مرکز پزشکی.

وی خاطرنشان کرد: نشست مشترک قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و میلکظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه بر اهمیت درمان ایثارگران تاکید و در نهایت تامین اعتبار شد. و ظرف یک هفته گذشته بخش قابل توجهی از تعهدات بیمه ای توسط سازمان پرداخت شده است. برنامه و بودجه تخصیص یافته و بیمه تا یک هفته آینده پرداخت کرده است که اسناد مالی مرکز درمانی تا تکمیل شود. پایان اردیبهشت تا داروخانه تا پایان خرداد.

معاون بهداشتی و درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص تاخیر در پرداخت اسناد هزینه درمانی جانبازان گفت: امید است رضایت جامعه جانبازان را در پی داشته باشد. ”

وی درباره وضعیت بیمه آسیب دیدگان حادثه تروریستی معبد حضرت شاهچراغ (ع) نیز گفت: با تشکیل پرونده شهدای شیراز در مدت زمان کوتاهی خانواده های این عزیزان از خدمات و مزایای سایر خانواده های شهدا بهره مند می شوند.

عباسپور افزود: مجروحان حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) نیز در پی تشریفات قضایی و قضایی 13 شهید و 17 جانباز مشمول عناوین جانبازی هستند.

دکمه بازگشت به بالا