عمومیکسب و کار برتر

پرچم رومیزی لیزری ایران با پایه استیل

اهمیت و ارزش برند و لوگوی هرشرکت، موسسه و سازمانی  برکسی پوشیده نیست.  هریک از ارکان این مجموعه‌ها برای سربلندی و اقتدار برند خود تلاش و فعالیت می‌نمایند. مدیران شرکت‌ها همشه به دنبال ابزار های جدید تبلیغاتی می‌گردند تا بتوانند از آن طریق نسبت به معرفی  ودر نهایت فروش هر چه بهتر محصولات خود گامهای موثری را بردارند.

موسسات تبلیغاتی دائما” به دنبال معرفی ابزارهای شیک و جدیدی هستند تا بتوانند از آن طریق ضمن مساعدت برای معرفی محصولات شرکتهای مختلف  به کسب کار آنها نیز رونق ببخشند. در سالهای نه چندان دور یکی از ابزار ‌های تبلیغی که توجه همگان را به خود جلب کرده است، پرچم رو میزی می‌باشد. همانطوری که  تداعی و مجسم شود و بانگاه کردن به آن تمام اهداف و فعالیت‌های شرکت برای بینده مرور شود. همانطوری که پرچم هر کشوری نشان اقتدار و وحدت ملی آن کشور محسوب می‌شود. پرچم هر تشکل و مجموعه‌ای  نیز می‌تواند به منزله اقتدار و ماندگاری آنها باشد.  همه  اعضای آن اعم از کارکنان  و مدیران به منزله یک ملت کوچک سعی می کنند در حفظ و نگهدار ی و پیشبرد دستاوردهای آنجا و به عبارتی در سربلندی و بالا نگهداشتن آن  بکوشند. این نوع پرچم‌ ها در اندازه‌های کوچک تهیه شده و معمولا روی میز ، قفسه کتابخانه و… قرار می‌گیرند.

همانند سایر پرچم های تبلیغاتی دیگر نیز دارای چهار رکن و قسمت مهم دارد،  شامل پایه پرچم ، پارچه پرچم ، ریشه پرچم و چاپ پرچم می‌باشد که در ادامه  به اختصارتوضیحاتی در مورد هرکدام از آنها ارائه می‌دهیم.

حتما تا کنون پرچم های رومیزی را در شرکت ها، ادارات، اتاق رئیس شرکت و مراکز گوناگون رویت کاز پرچم های رومیزی در بسیاری از همایش ها و سمینار ها استفاده می کنند. ساخت پرچم رومیزی و پایه های آن را بسته به نظر مشتری با میله ، پایه سنگی یا پایه استیل ارائه می دهد.  ، در چاپ انواع پرچم به صورت تک و عمده با استفاده از ساتن مات اعلا و ریشه دوبل بهترین پرچم های رومیزی را به مشتریان خود عرضه می کند.

کاربرد پرچم رومیزی

  • نمایش گذاشتن اقتدار، آرم و لوگوی یک شرکت
  • استفاده در همایش ها و سمینار ها
  • استفاده برای کارهای تبلیغاتی
  • ایجاد زیبایی در محل کار

انواع پرچم های رومیزی

  • پرچم رومیزی ایران
  •  پرچم رومیزی شرکت ها
  •  پرچم رومیزی سپاه
  • پرچم رومیزی کشورها
  •  پرچم رومیزی آلمانی
  • پرچم رومیزی استقلال
  • پرچم رومیزی تشریفات

پرچم رومیزی تشریفات

پرچم های رومیزی تشریفات جزئی جدایی ناپذیر از شرکت ها می باشد. از این رو رنگ و طرح این مدل پرچم، باید با رنگ و طرح سایر اجزای موجود در شرکت همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال اگر رنگ سازمانی شرکت شما زرد است، باید از همین رنگ در پرچم تشریفاتی رومیزی تان هم استفاده کنید.

پرچم های رومیزی کشورها

در مراسم ها و تشریفات بین المللی استفاده از پرچم کشور ها مرسوم می باشد، را بر روی میز کنفرانس قرار می دهند و هر پرچم نشان دهنده کشوری می باشد که در مراسم شرکت کرده است.

پرچم های رومیزی تبلیغاتی

پرچم های تبلیغات نقش مهمی در فعالیت شرکت ها دارند. با کمک این پرچم ها می توان نشان داد که در چه زمینه هایی هر شرکتی فعالیت خود را انجام می دهد، اگر چنان چه قصد خرید اینترنتی پرچم رومیزی را دارید می توانید با پشتیبانی چاپ اریکه در تماس باشید.

پرچم های رومیزی شرکت

در شرکت ها و موسسات مختلفی برای نشان دادن فعالیت شرکت و یا نشان دادن محصولی که به فروش می رسانند از پرچم های رومیزی بر روی میز کارمندان استفاده می نماییند.

 پرچم های رومیزی سپاه

سازمان سپاه برای نشان دادن لوگو و پرچم خود در سازمان های دولتی و مراکز وابسته به سپاه از پرچم مخصوص به خود استفاده می کنند.

جنس پرچم های رومیزی

  • پارچه های ساتن آمریکایی مات
  • جیر
  • مخمل
  • پارچه سوپر

مشخصات پایه پرچم رومیزی

مشخصات رومیزی عبارتند از:

  •  جنس پایه : استیل
  •  جنس میله: فلزی
  •  روکش: نیکل و کروم
  •  ارتفاع: تا 2 متر و 40 سانتی متر

انواع پایه پرچم رومیزی

  • پایه پرچم سنگی
  • پایه پرچم پلکسی
  • پایه پرچم پنجه شیری و

انتخاب مناسب ترین پایه با توجه به نوع پرچم تاثیری زیادی در زیبایی و چشمگیری پرچم رومیزی خواهد داشت.

نحوه بستن پرچم رومیزی

دو عدد حفره در میله پرچم قرار دارد. دو بندینک در قسمت بالا و پایین پرچم وجود دارد. حال بندینکی که در قسمت بالا قرار گرفته از حفره بالا و بندینکی که در پایین قرار گرفته در قسمت از حفره پایینی عبور داده و ان ها را بهم گره میزنیم.

نحوه بستن پرچم نیاز به تبحر دارد چرا که اگر این کار به درستی انجام نشود خوانایی و زیبایی خود را از دست می دهد. پس بهتر است این امر را به دست کارشناسان مجموعه اریکه پرچم بسپارید.

خدمات مجموعه اریکه پرچم

هدف اصلی اریکه پرچم جلب رضایت مشتریان است، خدمات ارائه شده توسط این مرکز نظیر: تولید و ، چاپ پرچم فوری، چاپ پرچم سفارشی، پرچم رومیزی قوه قضاییه، پرچم رومیزی تبلیغاتی و طراحی پرچم رومیزی  با توجه به سلیقه و خواسته مشتریان می باشد.

طراحی پرچم رومیزی

توجه داشته باشید که طرح ها باید ساده باشند تا توسط تمام مردم قابل فهم و درک باشد، همچنین می توانید علاوه بر طرح ساده از متن نیز بر روی پرچم استفاده نمایید تا در نگاه اول مفهوم را به بینندگان خود برساند. متن ها باید کوتاه و مختصر باشند و پیام را به طور واضح به بیننده برسانند.

 اریکه پرچم ایرانیان این پرچم ها را توسط عده ای از طراحان حرفه ای آماده می کنند.

انواع چاپ روی پرچم رومیزی

انواع چاپ پرچم عبارتند از:چاپ لیزری،چاپ لمینیت،چاپ ساتن و انواع دیگری از چاپ پرچم می باشد.

چاپ پرچم رومیزی لیزری

چاپ پرچم رومیزی لیزری یکی از انواع روش های چاپ پرچم می‌باشد که طرفداران زیادی دارد زیرا در این نوع روش چاپ ، پرچم بدون ریشه است و همین امر موجب توجه بیشتر مخاطب به لوگو یا نماد پرچم می‌شود. قیمت این نوع پرچم های رومیزی متفاوت است و باتوجه به نوع پایه آن تعیین میگردد .شما می توانید برای سفارش پرچم رومیزی لیزری با مشاورین اریکه پرچم ایرانیان در ارتباط باشید.

چاپ پرچم رومیزی ریشه دار

ریشه دار بودن پرچم باعث شده جلوه خاصی به معرفی کسب و کار شما بخشد و همین امر باعث شده یکی از پرطرفدارترین نوع پرچم در بازار باشد. ریشه های پرچم در رنگهای مختلفی از قبیل مشکی، سفید، طلایی، سبز و … تولید می شوند . این نکته را نیز باید بدانید که معمولا پرچم رومیزی ریشه دار را در میله استیل و پایه سنگی به فروش می رسانند.

چاپ پرچم رومیزی لمینت

یکی از جدیدترین سبک ها مدل پرچم رومیزی ال است. نمای این نوع از پرچم رومیزی به شکل L (ال انگلیسی) است و پایه آن معمولا از جنس استیل است.

چاپ پرچم رومیزی ال

این مدل از پرچم رومیزی که به تازگی وارد بازار شده است و یکی از جدیدترین سبک های آن است . نمای این نوع از پرچم رومیزی به شکل L (ال انگلیسی) است و پایه آن معمولا از جنس استیل است.

چاپ پرچم رومیزی تی ( T )

پرچم رومیزی مدل t، به علت آنکه دو پرچم از بالا به پایین از میله ها آویزان شده اند و شکلی همانند T (تی انگلیسی) را به وجود آورده اند، به پرچم رومیزی t معروف است. مهمترین ویژگی این نوع از پرچم این است که قابلیت چاپ لوگوی برند را در هر دو پرچم وجود دارد. این پرچم نیز یکی از مدرن ترین مدل های پرچم  است.

چاپ پرچم رومیزی اروپایی

یکی دیگر از نمونه های جذاب پرچم سبک اروپایی است. این مدل با برش مثلثی در قسمت پایینی پارچه پرچم جلوه خاصی به آن می بخشد. در تولید و چاپ پرچم هیچ گونه محدودیت برای به کاررفتن رنگی در پرچم ندارد و بهتر است پایه پرچم اروپایی رومیزی استیل باشد تا بهترین نمای خود را به نمایش بگذارد.

انواع پرچم | پایه پرچم رومیزی | پرچم تبلیغاتی

چاپ پرچم رومیزی شیر و خورشید

پرچم شیر و خورشید روی میز قبل از انقلاب اسلامی در ایران نماد ملی محسوب می شد و بعد از انقلاب به جای این نماد کلمه الله به پرچم اضافه شد. در دوره های مختلف تاریخ از این نماد با معانی مختلفی یاد شده است. لازم به ذکر است که شیر و خورشید از ابتدا یک علامت نجومی و سپس علامت حکومتی نبودند، اما با گذشت زمان به این موضوع تبدیل شد.

خرید پرچم رومیزی در تهران

اریکه پرچم ایرانیان یکی فعال ترین و قدیمی ترین مراکز تولید و چاپ پرچم رومیزی در شهر تهران می باشد. این مرکز با بهره مندی از مدرن ترین دستگاه های چاپ و نیروهای متخصص و کاربلد، آمادگی کاملی جهت ارائه خدمات به سازمان ها ونهادهای دولتی و غیر دولتی در شهر تهران دارد.

لازم است بدانید مجموعه چاپ اریکه نمونه پرچم رومیزی های خود را در قالب موکاپ که جلوه طبیعی دارد نشان می دهد تا تصور بهتری از سفارش خود بعد از چاپ داشته باشید.

سفارش پرچم رومیزی

در صورتی که پرچم خود را از مجموعه  اریکه پرچم ایرانیان سفارش دهید این پرچم دارای ویژگی هایی شامل: چاپ بر روی پرچم به صورت یکرو و دورو می باشد، جنس پرچم ها از پارچه ساتن مات درجه یک خواهد بود، ریشه دوزی پرچم به صورت دوبل انجام می شود جنس پایه پرچم سنگی یا استیل می باشد. جنس میله پرچم ها از نوع آهنی با لعاب نقره ای خواهد بود رنگ ریشه های پرچم سفید، قرمز، سرمه ای، زرد، سبز، طلائی می باشد. ابعاد پرچم ۲۹×۱۹ و طول میله پرچم ۴۲ سانتی متر و وزن پرچم به همراه پایه و میله۴۸۵ گرم خواهد بود.

یکی از اقدامات لازم برای بسیاری از سازمان ها و مراکز دولتی سفارش پرچم رومیزی با طرح دلخواه است. هر شرکت یا اداره می تواند، پرچمی با طراحی لوگو خود، در رنگ های یکسان چاپ کنند. تا بر روی میز تمام کارمندان شرکت یا سازمان قرار دهند. پرچم های  رومیزی اختصاصی با طرح دلخواه بهتر است از جنس ساتن درجه یک باشد و بر روی پرچم باید لوگوی مورد نظر درج شود.

قیمت پرچم رومیزی

با توجه به نوسانات دائمی قیمت ها در بازار امکان اینکه یک قیمت دقیق ارائه دهیم وجود ندارد شما می توانید برای اطلاع از به روز ترین قیمت ها و همچنین دریافت مشاوره با کارشناسان اریکه پرچم ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

به طور کلی از اجزای تاثیر گذار بر روی قیمت پرچم های رومیزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد
  • جنس پارچه
  • نوع چاپ
  • تیراژ مورد نظر
  • و

قیمت پایه و چاپ پرچم رومیزی

برای محاسبه قیمت پایه و چاپ پرچم به عوامل مختلفی بستگی دارد جهت اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

مشخصات چاپ پرچم های رومیزی تولیدی اریکه پرچم ایرانیان

ابعاد گوناگون
جنس ساتن مات، ساتن براق، جیر، ژرسه، پلی استر
چاپ سیلک و دیجیتال
ریشه بدون ریشه و ریشه دار

رده اید. این پرچم ها در هر سازمانی می توانند مورد استفاده قرار گیرند و به کار بردن آنها هیچ وابستگی به موضوع فعالیت شرکت و یا سازمان ندارد. بلکه تمامی این ارگان ها برای معرفی خود و رعایت اصول و قواعد اداری از پرچم رومیزی استفاده می نمایید.

 

چاپ پرچم رومیزی ریشه دار جز پر طرفدار ترین و پرمصرف ترین پرچم های قابل چاپ در این مجموعه و بازار می باشد
دکمه بازگشت به بالا